Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3537 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קניתי השבוע את הרכב, עם ק"מ 108,000.

במוסך המורשה בו טופל הרכב, הטיפול האחרון המתועד במוסך המורשה הוא 75,000 ק"מ לפני שנתיים.

אין לי קשר עם הבעלים הקודמים של הרכב.

הרכב יצא תקין בבדיקה בדינמומטר.

 

1. האם ייתכן נזק תמידי לטווח ארוך בגלל שהרכב לא טופל כמו שצריך?

 

2. איך אתם ממליצים לנהוג עכשיו?

ללכת למורשה ולהניח שהאוטו באמת לא טופל מ75,000 ולתת למוסך לתקוע לי את כל הטיפולים האפשריים?

איך אוכל לדעת מה באמת דורש החלפה ומה אולי כבר הוחלף (ע"י הבעלים הקודמים במוסך לא מורשה)?

 

תודה

פורסם

זאת דעתי האישית.

במידה ואינך יודע בוודאות כי בוצעו הטיפולים הנדרשים - עדיף לבצע אותם במסגרת יישור קו כדי למנוע נזק פוטנציאלי.

לגבי טיימינג - אם אינך בטוח כי בוצע, אז לדעתי כדאי לבצע כדי שלא יגרם נזק לרכב.

נוזלים - כדאי לרענן.

עדיף להוציא כעת עוד 2000-3000 ש"ח מאשר בעוד שבוע להיתקע עם רכב מושבת עם תקלה יקרה.

 

תסתכל על זה ככה :

אולי תבזבז עכשיו עוד כמה אלפי שקלים - אבל בתמורה תקבל שקט נפשי. האם זה לא שווה את זה ?

תחסוך את הכסף הנ"ל - ואולי תתקע עם נזק הרבה יותר יקר..

אז מה עדיף ?

פורסם

לפני שרצים עם הטיימינג- בדוק מול מוסך מורשה אם זו שרשרת כמו ברוב סדרת ה I - כאב ראש אחד נחסך.

לא הייתי מתבייש ומתקשר למוכר לשאול מן הנימוס,באיזה מוסך הרכב טופל לאחרונה (זה דבר שהיית צריך לברר טרם הקנייה אבל ניחא).

אם לא תקבל ממנו תשובה הייתי מחליף:

שמן ומסנן שמן,מבצע ניקוי להסרת משקעים ובוצה (לפרק אגן שמן ולהשתמש בתכשיר פלאש עדין),מצתים,נוזל בלמים כולל ניקוז מהגלגלים,החלפת נוזל קירור ואם לא הוחלף מסנן הדלק בהיסטוריית הרכב מחליף גם אותו .

מומלץ לבדוק צבע שמן גיר- כאשר המנוע חם ולראות שאינו כהה מידי-אם כן לבצע החלפה חלקית עם שמן מקורי.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

×
×
  • תוכן חדש...