Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3537 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

לאבא שלי יש רכב סקודה מסוג רומסטר שנת 2009,

מנוע 1600, דגם מנוע: BTS

אשמח לעזרה ממכם לאיתור של החלקים המקוריים (רפידות בלם וצלחות),

צריך להחליף רבעייה ואני מעוניין לרכוש חלקים מקוריים בלבד.

אשמח לקבל גם המלצות לחנויות (אני מאזור אשדוד) עם מחירים נוחים.

 

תודה

Seat Ibiza FR

פורסם

מחזק את הבחור שמעליי, תקנה חליפי איכותי, אין צורך לקנות מקורי.

 

צלחות BREMBO למשל ורפידות FERODO, REMSA, TRW

 

קפוץ לאבי חלפים ברחובות.

Stay Dirty

פורסם

נכוותי כמה פעמים מחלקים חליפים, במיוחד עם הרפידות שהרעישו..

 

החברות הנ"ל ספציפית מומלצות?

או שפשוט ללכת על המקוריות?

הרכב הינו רכב שמשמש לעבודה אז רצוי חלקים אמינים.

Seat Ibiza FR

פורסם
נכוותי כמה פעמים מחלקים חליפים, במיוחד עם הרפידות שהרעישו..

 

החברות הנ"ל ספציפית מומלצות?

או שפשוט ללכת על המקוריות?

הרכב הינו רכב שמשמש לעבודה אז רצוי חלקים אמינים.

 

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

 

בחלק גדול מהמקרים ברקסים רועשים נגרמים מחוסר גירוז בזמן ההרכבה.

 

בדרך כלל מה שמאפיין ברקסים זולים זאת שחיקה מהירה של הרפידות והתעקמות של הדיסקים.

 

לך על החברות שהמליצו לך, אישית הייתי הולך על הזול ביותר מבין מה שהציעו ותהיה בראש שקט.

פורסם
בחלק גדול מהמקרים ברקסים רועשים נגרמים מחוסר גירוז בזמן ההרכבה.

 

בדרך כלל מה שמאפיין ברקסים זולים זאת שחיקה מהירה של הרפידות והתעקמות של הדיסקים.

 

לך על החברות שהמליצו לך, אישית הייתי הולך על הזול ביותר מבין מה שהציעו ותהיה בראש שקט.

 

 

הגעתי חזרה למוסך, ביצעו גירוז, בדרך חזרה הביתה התחיל לרעוש שוב..

הגעתי עד מנהל המוסך שאמר לי שהרפידות החליפיות שהם מתקינים הם זבל, הוספתי 100 ולקחתי את המקוריות

 

תודה על ההמלצות! אני אקשיב להן.

 

 

http://www.meyle.com/en/service-centre/online-catalogue/

 

תקנה OEM של MEYLE גרמניה לא תצטער

 

משום מה באתר שלהם, תחת SKODA יש רק פאביה ואוקטביה בשנתון 2009. [לא מופיע בכלל רומסטר שמה],

אשמח לקישור ישיר או לפחות מק"ט מתאים.

Seat Ibiza FR

פורסם

קוד המנוע לא בהכרח מעיד על זה שלכל הגירסאות של הרכב יש אותם חלקים, קצת מתסכל ב VAG הנושא הזה...

 

לצורך הדוגמא באיביזה שלי יש מנוע כמו של פותח השרשור, לא בהכרח יש לנו את אותן גודל צלחות ברכב.

פורסם

תבדוק באתר של ברמבו מה אתה צריך, הנתונים שם די מדוייקים.

אתה צריך צלחות קדמיות בקוטר 256 ממ ורפידות קדמיות בעובי 19.7 ממ.

לא ידוע לי האם יש גם מד עובי, זה משהו שצריך לבדוק ידנית.

צלחות אחוריות בקוטר 230 ממ.

 

הבעיה שהמקט של ואג לא תמיד אומר הרבה, לפעמים הוא רלוונטי לכמה דגמים.

×
×
  • תוכן חדש...