Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3540 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים, החלטתי לעשות מהלך להגיש בקשה לגרין קארד האמריקאי באתר הרשמי ( הרשמה פתוחה עד 7 בנובמבר למי שמעוניין ) ובאחד השלבים הוא מבקש ממני להעלות תמונת פספורט אל האתר.

מישהו יודע איך מבצעים את זה? יש להם תנאים מאוד קפדניים בנושא הזה והדבר העיקרי הינו גודל התמונות

חייב להיות מינימום 600x600 px

מקסימום עד 1200x1200 px

 

האם בחנות התמונות יוכלו לשלוח לי למייל או שאני מצלם את התמונה מהטלפון ומשנה רזולוציה ( אשמח גם להסבר כזה אם זו אופציה )

 

אשמח מאוד לעזרה, תודה מראש

Amp1: Crescendo 2000.4 Amp2: Zapco ST-2X Mono: Soundqubed 7k DSP: Steg 6TO8 HU:Pioneer X8750BT

Tweeters: Crescendo STS-1 Midbass: Crescendo PWX8 X2

Subwoofer: FI Team4 15" @0.5ohm ALT: JS Alt's 300A

פורסם

סריקה עם סורק ביתי... לא אמורה להיות שום בעיה.

פורסם

וואו תודה רבה על ההיענות המהירה!

לגבי הסורק אין לי סורק ככה שזו אופציה אחת שירדה.

בנוגע לטלפון אני משתמש בנוט 5 אני לא מבין גם במושגי צילום למינהם.

אני אבקש שישלחו לי למייל את התמונה גם, איך אני יכול לשנות רזולוציה ובנוסף איך אוכל לדעת שזו באמת תמונה כבקשתם?

יש יישור קו מסויים בנוגע לצילום התמונות פספורט או שלכל אחד יש חוקים משלו?

הכוונה בין אם זו בקשה לגרין קארד לבין הוצאת ת.ז בישראל יש אותם תנאים לתמונה או שלכל אחד סיפור משלו?

Amp1: Crescendo 2000.4 Amp2: Zapco ST-2X Mono: Soundqubed 7k DSP: Steg 6TO8 HU:Pioneer X8750BT

Tweeters: Crescendo STS-1 Midbass: Crescendo PWX8 X2

Subwoofer: FI Team4 15" @0.5ohm ALT: JS Alt's 300A

פורסם

זה פשוט יותר ממה שחשבתי תודה רבה!

יש דברים נוספים שצריך לדעת כמה דגשים למינהם?

Amp1: Crescendo 2000.4 Amp2: Zapco ST-2X Mono: Soundqubed 7k DSP: Steg 6TO8 HU:Pioneer X8750BT

Tweeters: Crescendo STS-1 Midbass: Crescendo PWX8 X2

Subwoofer: FI Team4 15" @0.5ohm ALT: JS Alt's 300A

פורסם

איני מכיר את הטפסים שאתה מגיש, אבל לכל מדינהדרישות שונות מבחינת הצילום (רקע, זוית הצילום וכו').

גש להצטלם אצל צלם המוכר על ידי השגרירות האמריקאית לצורך צילום דררכונים או משהו כזה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

בזבוז של כסף וזמן.

צלם את עצמך עם הפלאפון ויש להם כלי באתר להתאמת ובדיקת התמונה. (יכול להיות שבחלק של הגשת מסמכים לויזה ולא של הDV Lottery)

 

רקע לבן או Off white , צריך לראות את כל הפרצוף (יש יחס מסוים - בכלי אתה יכול לבדוק שאתה עומד ביחס - אז תצלם קצת יותר מרחוק) - בלי משקפיים , כובעים או שום דבר שמסתיר את הפנים.

פרצוף טבעי ולא חיוך.

 

אם רלוונטי - ילדים ההמלצה שלהם זה על בוסטר / כיסא בטיחות מכוסה עם סדין לבן (הכיסא - לא הילד...)

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

רקע לבן או Off white , צריך לראות את כל הפרצוף (יש יחס מסוים - בכלי אתה יכול לבדוק שאתה עומד ביחס - אז תצלם קצת יותר מרחוק) - בלי משקפיים , כובעים או שום דבר שמסתיר את הפנים.

פרצוף טבעי ולא חיוך.

 

יש כללים נוספים וחשוב להקפיד על כולם, חבל על עוגמת הנפש של דחיה וטרטור בשל תמונה לא תקינה.

הנה רשימת הכללים.

פורסם

הצטלמתי עכשיו בלב המפרץ ושלחו לי כרגע למייל את התצלום נראה שהתמונה תקינה לדעתי לפי הכללים הרשומים, קראתי באתר שלהם את הכללים שהדגישו.

אני מגיש בקשה ונוסע לבד אני לא נוסע עם מישהו נוסף.

במידה ואזומן לראיון אני מבין שאני אצטרך תמונות חדשות נוספות נכון? מכיוון שאמרו שנלקחו במהלך 6 חודשים לפני הנסיעה.

Amp1: Crescendo 2000.4 Amp2: Zapco ST-2X Mono: Soundqubed 7k DSP: Steg 6TO8 HU:Pioneer X8750BT

Tweeters: Crescendo STS-1 Midbass: Crescendo PWX8 X2

Subwoofer: FI Team4 15" @0.5ohm ALT: JS Alt's 300A

פורסם

אני הוצאתי לא מזמן ויזה לארה"ב.

צילמתי את התמונה בטלפון והעלתי לאתר, צילמתי בעזרת הסורק של גוגל דרייב. ממליץ לנסות, טוב לתמונות, טפסים הכל.

בהצלחה :)

פורסם
בזבוז של כסף וזמן.

צלם את עצמך עם הפלאפון ויש להם כלי באתר להתאמת ובדיקת התמונה. (יכול להיות שבחלק של הגשת מסמכים לויזה ולא של הDV Lottery)

 

רקע לבן או Off white , צריך לראות את כל הפרצוף (יש יחס מסוים - בכלי אתה יכול לבדוק שאתה עומד ביחס - אז תצלם קצת יותר מרחוק) - בלי משקפיים , כובעים או שום דבר שמסתיר את הפנים.

פרצוף טבעי ולא חיוך.

 

אם רלוונטי - ילדים ההמלצה שלהם זה על בוסטר / כיסא בטיחות מכוסה עם סדין לבן (הכיסא - לא הילד...)

 

+1

בדיוק מה שעשיתי , עכשיו מחכים לתשובות

פורסם
יש כללים נוספים וחשוב להקפיד על כולם, חבל על עוגמת הנפש של דחיה וטרטור בשל תמונה לא תקינה.

הנה רשימת הכללים.

הכלי באתר מראה לך שבלונה עם היחסים הנכונים.

 

זה כל מה שהיה חסר וכל הפנתי לשם.

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

אוקיי אז החלטתי לא לקחת סיכון והצטלמתי בחנות ומזל כי אסור שהשיער יסתיר את האוזניים אפילו ( אני מאריך שיער ) סך הכול לא מדובר בקנס כלכלי סך הכול 35 שקלים והתמונה יוצאת לפי דרישות אמרה לי בדיוק מה צריך בתמונה.

בנוגע לכללים קראתי גם אותם ועשיתי לפי המדריך של ishayk להפחתת הפיקסלים וביצעתי דרך האתר crop יצא מעולה.

נרשמתי ומקווה שאני אעלה בהגרלה ולאחר המסמכים אהיה בין 50 אלף המאושרים שיזכו בגרין קארד :)

מישהו יודע מתי בדיוק מתפרסמות התוצאות? חודש אפריל או מאי אם אני לא טועה נכון?

Amp1: Crescendo 2000.4 Amp2: Zapco ST-2X Mono: Soundqubed 7k DSP: Steg 6TO8 HU:Pioneer X8750BT

Tweeters: Crescendo STS-1 Midbass: Crescendo PWX8 X2

Subwoofer: FI Team4 15" @0.5ohm ALT: JS Alt's 300A

×
×
  • תוכן חדש...