Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכב בליסינג פרטי


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3547 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכם,

שמעתי פעם מאנשים שהם מקבלים רכב (טויוטה קורולה) חדש מליסינג אשר משלמים עליו בחודש 1400 ש"ח למשך 36 חודשים ואחר כך מקבלים רכב חדש ומכאן הלאה. כמובן שהרכב לא יהיה לה אלא ישאר בבעלות החברה.

נסיתי לשאול את אותם אנשים איך לעשות זאת אך אף אחד מסביר טוב.

אני שוקל ללכת לחברות הליסינג ולשמוע מהם הצעות אך לפני שאני אעשה זאת הייתי שמח אם תעזרו לי בלענות על כמה שאלות:

1-ליסינג זה נקרא תפעולי?

2- ה 1400 ש"ח שמשלמים אותם על קורולה חדשה אינם כוללים ביטוח+אחזקה. נכון?

3- מישהו עשה הסכם כזה? האם הוא בעד לעשות זאת במקום לקנות רכב משומש ולדפק בו?

4- אם אכן טויוטה קורולה השימוש בה יעלה 1400 ש"ח בחודש.סיאט איביזה/פולקסווגן פולו כמה יעלה השימוש בהן?

5- האם ההסכם חייב להיות 36 חודשים או שניתן להיות פחות?

 

אשמח לתשובות שלכם ולהמלצות/אזהרות לפני שאני הולך לחברה ונופל בפח שלהם.

 

תודה

פורסם

1- נקרא ליסינג פרטי - פשוט סוג של הלוואה - אתה משלם מקדמה ותשלום חודשי - בסופה אתה יכול להחליט אם אתה מחזיר את הרכב(וככה משלם את היתרה) או משלם את היתרה ונשאר עם הרכב - יש פתרונות שבהם הרכב נשאר בבעלות החברת ליסינג כמו אוויס אקספרס לתקופה קצרה יותר והם עובדים קצת אחרת.

2 - אם תעשה משהו חדש שנקרא "ליסינג תפעול פרטי" יהיה לך - פשוט ליסינג פרטי עם חבילת טיפולים.

4 - לדעתי קורולה עולה הרבה יותר (איזור ה2500-3000 איביזה ודומייה יעלו באיזור ה2,000 לחודש) מה שאתה מדבר אולי זה הלוואות בלון שנותנים חברות והן כבר הרבה פחות מומלצות.

5- יש עיסקאות כמו אוויס אקפסרס והן נותנים חוזים לשנה וחצי-שנתיים.

Honda Civic Si Sedan 1.5 6MT 2019

פורסם

ליסינג פרטי - אתה למעשה משלם ירידת ערך של הרכב + רווח לחברת ליסינג. בסביבות 700 שקלים אפשר להוסיף לזה חבילת שירות ( ביטוחים, טסט טיפולים ).

בנוסף אתה מתחייב מראש לא לעבור 20 אלף קילומטרים בשנה או לבחור תשלום חודשי יותר גבוה במידה ואתה נוסע יותר מזה.

הסידור נוח מאוד, אבל עולה כ 500 שקלים נוספים בחודש מול אחזקת רכב חדש פרטי ( כולל ירידת ערך ).

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
1- נקרא ליסינג פרטי - פשוט סוג של הלוואה - אתה משלם מקדמה ותשלום חודשי - בסופה אתה יכול להחליט אם אתה מחזיר את הרכב(וככה משלם את היתרה) או משלם את היתרה ונשאר עם הרכב - יש פתרונות שבהם הרכב נשאר בבעלות החברת ליסינג כמו אוויס אקספרס לתקופה קצרה יותר והם עובדים קצת אחרת.

2 - אם תעשה משהו חדש שנקרא "ליסינג תפעול פרטי" יהיה לך - פשוט ליסינג פרטי עם חבילת טיפולים.

4 - לדעתי קורולה עולה הרבה יותר (איזור ה2500-3000 איביזה ודומייה יעלו באיזור ה2,000 לחודש) מה שאתה מדבר אולי זה הלוואות בלון שנותנים חברות והן כבר הרבה פחות מומלצות.

5- יש עיסקאות כמו אוויס אקפסרס והן נותנים חוזים לשנה וחצי-שנתיים.

 

אבל אפשר לשלם את המקדמה ותשלום חודשי על ירידת ערך ולוותר על ביטוח+טיפולים דרך החברה? ואני אדאג לבטח ולטפל ברכב לבד.

פורסם
ליסינג פרטי - אתה למעשה משלם ירידת ערך של הרכב + רווח לחברת ליסינג. בסביבות 700 שקלים אפשר להוסיף לזה חבילת שירות ( ביטוחים, טסט טיפולים ).

בנוסף אתה מתחייב מראש לא לעבור 20 אלף קילומטרים בשנה או לבחור תשלום חודשי יותר גבוה במידה ואתה נוסע יותר מזה.

הסידור נוח מאוד, אבל עולה כ 500 שקלים נוספים בחודש מול אחזקת רכב חדש פרטי ( כולל ירידת ערך ).

 

תודה רבה.

אפשר לוותר על חבילת שירות. נכון?

את צודק שזה יעלה 500 שקלים חדשים נוספים אולם אין לי כסף לקנות חדש ואין לי כוח לבקר במוסכים וכסף לתקלות אם חס וחלילה אקנה משומש ואדפק בו.

אני סטודנט שזקוק לרכב לצרכי עבודה.

פורסם (נערך)

אפשר לא לקחת חבילת שירות.

אבל התשלום של 1400 שקלים בחודש משמע לי נמוך מדי. לדעתי, לרכב משפחתי יעלה 8000 מקדמה וקרוב ל 2000 שקלים תשלום חודשי, אולי קצת פחות.

יתרון נוסף - לא צריך להתעסק עם קניה של רכב משומש ומכירה לאחר כמה שנים.

מפתה מאוד ( רכב חדש למי שאין חסכונות ) , נוח מאוד, אבל עולה יותר. זה מקפיץ לסביבות 3500-4000 בחודש אחזקת רכב ( תלוי בכמות הנסיעות = הוצאות דלק ).

עריכה אחרונה על ידי vladclar

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

יש כל מיני סידורים.

לפני חודש ביררתי לרכב שעולה 155 אלף שקלים - אלבר ואוויס ביקשו מקדמה של פחות מ 10 אלפים ותשלום חודשי של 2200 שקלים ( להתייבות של עד 30 אלף קילומטרים בשנה וללא חבילת שירות ). לגבי אחרים - אני לא יודע.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

בוא נעשה קצת סדר:

 

1. לפי התשלום החודשי הליסינג שאתה מדבר עליו הוא ליסינג פרטי.

2. ליסינג כזה כולל את הרכב בלבד ללא תחזוקה וביטוח וללא אגרת רישוי.

3. יש תוכנית של מקדמה של 7500 + תשלום חודשי של 1520 ש"ח, וסביר שאפשר לרכוש חבילת תחזוקה וביטוח בכמה מאות שקלים נוספים לחודש.

4. המחיר אינו כולל אגרת רישוי בסך 1764 ש"ח שעליה מוחייבים בנפרד.

5. ההסכם הוא בד"כ ל-30 חודש עם הגבלה של 20000 ק"מ לשנה.

6. המחיר המתואם לחודש אם מוסיפים את אגרת רישוי והמקדמה הוא 1917 ש"ח לחודש.

7. אפשר להחזיר את הרכב לפני סוף התקופה, אבל לא מקבלים בחזרה את המקדמה ששולמה.

 

ראה דוגמא כאן

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם (נערך)

וזה אומר שתוך שנתיים וחצי משלמים 53 אלף שקלים ירידת ערך של קורולה אשר עולה 129 אלף שקלים מחיר מלא אצל היבואן או 118 אלף מליסינג 0 קילומטרים.

מהצצה קטנה בלוח יד 2, קורולה פרטית עם עד 75 אלף קילומטרים מ 2014 נמכרת ביותר מ 90 אלף שקלים , מליסינג מעל 80 אלף שקלים.

לי כל הסיפור של ליסינג פרטי נראה יותר יקר מאשר easy way של יבואן טויוטה, גם אם נותנים ליבואן מקדמה מינימלית של 10500 שקלים.

http://www.toyota.co.il/toyota-finance/#brand/6/level/65/plan/2

 

ואם בסוף התקופה של ליסינג פרטי מחליטים לרכוש את הרכב בנוסחה של מחירון - 12%, אז בכלל יוצא שמשלמים בכללי יותר מאשר אצל היבואן ומקבלים רכב עם רישום ליסינג יד ראשונה.

עריכה אחרונה על ידי vladclar

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

×
×
  • תוכן חדש...