Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מגאן RS חדשה בדרך + חדשות משמחות


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3551 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

רנו מגאן IV הושקה לפני שנה בפרנקפורט כאשר החזקה שבגרסאות היא ה - GT.

רנו עובדים על פתוח סופי של גרסת ה- RS שהיא כמובן ורסיית הביצועים האמיתית.

כעת מתבררות שתי בשורות מעניינות וגם משמחות :

 

- לאחר השקת הקליאו ספורט עם גיר רובוטי דו מצמדי בלבד עם השמטת תיבה ידנית מההיצע היו חששות רבים אצל אוהדי הדגם שגם המגאן RS תלך בדרך זו. כעת מתברר שה - RS תוצג גם עם גיר ידני 6 מהירויות, שאפילו במפתיע תיתן תאוצות עדיפות קמעא על הורסייה ה"אוטומטית" שגם תוצע.

- הדגם יוצע גם עם היגוי לארבעת הגלגלים להגברת האחיזה והיכולות.

- יוצעו שלוש תת גרסאות - ספורט, CUP, TROPHY עם סידורי מתלים שונים.

- מנוע חדש לגמרי , כנראה גם 2 ליטר. 2017-Megane-Renault-Sport-3.jpg2017-Megane-Renault-Sport-5.jpgRenault-Megane-RS-Mule-008-k2cs.jpg

 

פרטים נוספים:

 

http://www.motoring.com.au/renaultsport-megane-rs-will-get-manual-and-four-wheel-steer-104079/

פורסם

בהחלט לייק כפול 2!

1. לייק 1 על תיבת ההילוכים הידנית.

2. לייק 2 על דגם 5 דלתות בהיצע - אין סיבה שגם בעלי משפחות לא יהנו מהגרסאות הספורטיביות.

פורסם

במגאן RS מהשנים 2004-2009 גם היתה אופציה ל-5 דלתות - אבל לארץ ייבאו רק את ה-3 דלתות.

 

לפי מה שנראה כרגע אין צפי למגאן קופה.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

הציפיות גבוהות!

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

רנו למדו מהתלונות כלפי הקליאו והשאירו Something for everyone.

מצד אחד - RS 'רגילה' עם תיבה רובוטית, מתלים פחות קשיחים עם בולמים אדפטיביים, היגוי אחורי.

מהצד השני - RS קאפ עם תיבה ידנית, מתלים קשיחים יותר עם בולמים פאסיביים, בלי היגוי אחורי.

 

 

פורסם

את הפרט החשוב פספסתם, בניגוד לכל הפרסומים עד כה, נראה שהמגאן הבאה לא תעבור להנעה כפולה ולרדיפה אחרי הפוקוס RS אלא תישאר הנעה קדמית ותרצה להחזיר לעצמה את השיא ברינג להנעה קדמית.

לפי מה שרשמו, כל המהנדסים הוציאו נתונים טובים משמעותית ביציאה מהמקום עם הגיר הידני לעומת הבקרת שיגור של האוטו'...אם זה כך אני במקומם הייתי זורק את האופציה הזאת לפח.

וגם ה-4control מתואר כאופציה שלא מתאימה להארדקוריסטים (בעיקר מוסיף משקל ולא כזה תורם).

פורסם
את הפרט החשוב פספסתם, בניגוד לכל הפרסומים עד כה, נראה שהמגאן הבאה לא תעבור להנעה כפולה ולרדיפה אחרי הפוקוס RS אלא תישאר הנעה קדמית ותרצה להחזיר לעצמה את השיא ברינג להנעה קדמית.

ההצמדות להנעה קדמית הייתה ידועה כבר זמן-מה.

 

לפי מה שרשמו, כל המהנדסים הוציאו נתונים טובים משמעותית ביציאה מהמקום עם הגיר הידני לעומת הבקרת שיגור של האוטו'...אם זה כך אני במקומם הייתי זורק את האופציה הזאת לפח.

כלכלית - תיבה רובוטית, גם אם איטית יותר, היא מהלך נכון.

Performance-wise, ייתכן שזמני המסלול עם הרובוטית יהיו עדיפים.

 

וגם ה-4control מתואר כאופציה שלא מתאימה להארדקוריסטים (בעיקר מוסיף משקל ולא כזה תורם).

אני מנחש שיוותרו על ההיגוי האחורי ב-קאפ.

 

 

פורסם

ובנוסף גם מנוע ה-F4R הוותיק והטוב יפנה מקומו למנוע חדש, כנראה שבגלל תקנות זיהום אוויר וצריכת דלק, היחידה הנוכחית שימשה בוורסיות שונות את רוב דגמי רנו ספורט עד היום והשורשים שלה בני 20 שנה.

DS 7 CROSSBACK 2019

RENAULTSPORT CLIO 203 2010

 

×
×
  • תוכן חדש...