Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

תקתוקים בסיבוב הגה יונדאי I30 2009


gaigerg
שימו לב! השרשור הזה בן 1093 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום חברים.

לחבר שלי יש יונדאי I30 2009.

לאחרונה יש לו בעיה כאשר מסובב את ההגה יש ממש תקתוק ורעידה קטנה- נשמע כמו משהו מכני כזה.

מרגישים כאילו ההגה מותח קפיץ.

זה תקתוק של שניה שמפסיק ואז עוד פעם מתחיל כאשר ממשיכים לסובב.

קשה לי מאוד להסביר דרך המקלדת ולא הצלחתי להעלות סרטון של זה.

כשהיה במוסך אמרו לו שצריך לפרק את ההגה ולהחליף שם משהו, הוא לא ממש מבין בזה, סדר גודל של 1600שקלים.

כמו כן אמרו שבודקים את זה בטסט (שיש לו עוד מספר ימים).

מישהו יודע על סמך התיאור הזה מה זה יכול להיות?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היי.

בעיה נפוצה מאוד ביונדאי I30.

לינק לחלק שצריך להחליף בהגה.

במידה וחבר שלך גר באזור רחובות אפשר יהיה להפנות אותו למוסך שאנו מכירים ועשה את העבודה עשרות פעמים.

כמובן שהוא יחסוך כחצי מהמחיר שרשמת.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תגיד לחבר שלך שיסובב את ההגה מצד לצד שהוא עומד במקום ממש בתזוזות קטנות כמו שעושים בטסט וייראה אם התיקתוק מופיע קבוע בכך תזוזה שכזו. במידה וכן אז מדובר בחלק שניקרא קופלונג הגה והוא יושבבתוך המנגנון החשמלי של ההגה. אכן מצריך פירוק של ההגה טהטרדת הפלסטיקה שסביבו רק לא ברור למה דורשים 1600...ייתכן ששם מיתכוונים למשהו אחר לכן בדוק מה שאמרתי טוב טוב שלא תגלה שהבעיה עוד במסרק עצמו. ישנו פה שירשור שעוסק באותו עניין ורצו מהבחור במוסך 1000 שח על הכל וגם אצלו אמרו שהבעיה בקופלונג אך לאחר שפתח עם אסף מהכנופייה את המנגנון ראה שהקופלונג עצמו במצב מצויין והבעיה לא ממש בו אז בדוק הייטב אם אכן שם הבעיה ומשם תתקדם. ישנו ביוטיוב סרטון המסביר על מה מדובר וקצת תמונות מאותו שירשור שהיה לפני כמה ימים...תעיין ותתרשם כי זה גם ניתן לתיקון עצמאית עם מעט חוש טכני וכלים בסיסיים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הייצרן הזה צריך להוציא ריקול של החזרת כול ה-I30 בחזרה לקוריאה לגריסה. רק בעיות וצרות בזמן האחרון אני קורא ושומע מעשרות בעלי רכבי ליסינג אצלי בעבודה.

איזה כייף לי :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הייצרן הזה צריך להוציא ריקול של החזרת כול ה-I30 בחזרה לקוריאה לגריסה. רק בעיות וצרות בזמן האחרון אני קורא ושומע מעשרות בעלי רכבי ליסינג אצלי בעבודה.

 

זה מה שניקרא הקידמה דפקה אותנו!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בוקר טוב.

 

אתה מוזמן לפנות אלינו על מנת לספק לך את החלק המדובר, קופלונג הגה.

כאמור, מדובר בבעיה מאוד נפוצה בהרבה מדגמי ה-I של יונדאי וגם כמה מדגמי קיה.

 

בברכת יום מקסים, שלי טל

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 4 שנים מאוחר יותר...

נסה לטלפן לקוריאה פלקון (יונדאישופ) בטל' 053-8095091

וברר לפי מס' רשוי המכונית או מס' שלדה.

בברכה  -  רפי לין

למוט/עמוד ההגה יש שני צלבים בקצותיו.

image.png.6a11c95b75d7954d6b6ae21119ba3b00.png

 

בברכה  -  רפי לין

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1093 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...