Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3565 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

לאחר ביצוע טיפול לאחרונה שמתי לב כי הבורג של אגן השמן שלי אכול וכמעט ללא הברגה. לאחר בדיקה בנושא צריך לסדר את ההברגה באגן שמן.

ידוע לי כי קיימת ערכה לתיקון הדבר.

עכשיו האם יש מצב להשאיל ממישו מברז או ערכה לסדר את הבעיה ולהחזיר? היות שעלות הסט לא זולה וחבל לי להוציא כסף על תיקון חד פעמי לאחר השקעה לא קטנה לאחרונה ברכב.(טיפול חלפים שמנים ועוד)

 

תודה לכל מי שיכול לעזור בדבר.

נ.ב צריך ערכה או מברז ל 15 מ"מ.

פורסם

מהי מידת ההברגה של הבורג ? תמדוד את הקוטר החיצוני של הבורג בעזרת קליבר.

על איזה רכב מדובר ואיזה שנה ?

 

לפעמים הפיתרון המתאים הוא הכנסת אינסרט ולא ביצוע הברגה חדשה במידה גדולה יותר מזו הקיימת.

איזה כייף לי :)

פורסם

אם מידת הבורג M14 (קוטר חיצוני 14 מילימטר) לדעתי תצטרך לבצע הברזה חדשה במידה של M16 מכיוון שברגים במידה M15 הם לא נפוצים ולא סטנדרטיים לכן תתקל בקשיים להשיג בורג ואטם מתאים.

 

תבדוק אם יש מספיק 'בשר' עבור בורג M16x1.5.

 

המלצה שלי לגשץ למוסך לבצע את העבודה מכיוון שיש להם בדרך כלל סט מתאים של ברגים ומברז במידה M15X1.5 בדיוק למטרה הזו.

איזה כייף לי :)

פורסם

היי.

 

יש פתרון לעניין בקיט הזה:

http://www.cartools.co.il/item-1105/סט-ברגים-לקרטר-מידה-15

 

יש שם מספיק ברגים ואטמים למשך חיי האוטו, אני השתמשתי בסט הזה לתיקון של הברגה במנוע של הטרקטורון.

יש שם סטים של m13 לתיקון הברגה של m12.

סט של m15 לתיקון של m14 וכך הלאה בהתאמה.

 

אני קניתי את זה בחולון בחצי מחיר מה שרשום פה.

כמו שאמרו, לא מספיק לקחת מברז ממשהו כי אתה צריך גם את הברגים.

פורסם

לדעתי למי שאין ניסיון בעבודות מכניות ובעיקר ביצוע הברזה חדשה בקרטר אשר עשוי אלומיניום עדיף לו לבצע את העבודה במוסך.

רכישת הכלים+מקדח בקוטר מתאים תעלה יותר מאשר ביצוע העבודה במוסך.

 

אם הבחור לא מתכוון לפרק את הקרטר הוא יצטרך ליפט בכדי שתהייה גישה נוחה לעבודה מסוג זה.

איזה כייף לי :)

פורסם

מישו מכיר מוסך טוב או ממליץ על מקום שעושה זאת

הייתי בכמה מוסכים וכולם לא רוצים להתעסק בזה אלא להחליף קרטר

פורסם

ברור שהם לא רוצים.

למה להרוויח רק 200 ש"ח אם אפשר להרוויח 2000 ש"ח?

אם יש איזושהי דרך לשטוף שאריות שבבים ש(אולי) יחדרו לתחתית הקרטר אז כל העבודה צריכה לקחת חצי שעה עד שעה.

הברזה זה משהו פשוט למי שמכיר ועובד נכון וזהיר.

×
×
  • תוכן חדש...