Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3565 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כע ראיתי הרבה מדריכים וביוטיוב

חשבתי לשפוך שמן שירד בקרטר וישטוף תשבבים ככה עושים ראיתי

אני מהמרכז

פורסם

אתה יכול בנוסף לחשוב על להכניס מגנט מחובר לחוט ברזל קשיח דרך הבורג ריקון. ולנסות למשוך ככה כמה שבבים...אגב זו רק רעיון ואין לי מושג לגבי איכותו.

 

Sent from my Redmi 3 using Tapatalk

פורסם
אתה יכול בנוסף לחשוב על להכניס מגנט מחובר לחוט ברזל קשיח דרך הבורג ריקון. ולנסות למשוך ככה כמה שבבים...אגב זו רק רעיון ואין לי מושג לגבי איכותו.

 

Sent from my Redmi 3 using Tapatalk

איפה קונים מגנט שיכול למשוך שבבי אלומיניום או מגנזיום ?

איזה כייף לי :)

פורסם

לקליטת השבבים יש למרוח גריז על המברז ולאחר מכן למלא מעט שמן על מנת שינזול ויקח איתו את שארית השבבים שנשארו.

פורסם

לא מורחים גריז על מברז. אם מדובר על הברזה ביצקת ברזל רצוי להשתמש בשמן ייעודי להברזות.

אם מדובר על אלומיניום ניתן להשתמש בנוזל ייעוד שמן דק או נפט.

איזה כייף לי :)

פורסם

לא היתה אמורה להיות בעיה עד שניסיתי להוריד תאגן שמן וגיליתי ששמו שם סיליקון ממש ממש טוב בצבע אפור ...לא הצלחתי להוריד ולא רציתי להשתמש בכוח עלמנת לא לפגוע באגן...כמו כן לא יכולתי להשחיל שום דבר בין האגן שמן למנוע על מנת לשחרר טיפה מהסיליקון..

אוהב גם לעשות תדברים בעצמי הרוב

פורסם

תחילה נסה לגרד את עודפי הסיליקון בעזרת כלי קשיח מפלסטיק או/גם להמיס את הסיליקון בעזרת טינר.

לאחר מכן תצמיד חתיכת פלטת עץ קטנה בצידי הקרטר ותן עליה כמה מכות פטיש מכול כיוון.

 

* תבדוק שפירקת את כול הברגים.

איזה כייף לי :)

×
×
  • תוכן חדש...