Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3581 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בשבילי וולבו XC90 בבקשה.

הכי אלגנטי בקבוצה הזאת ולדעתי מביא משהו מרענן לקטגוריה. פחות מסורתי ו-"סלבמוביל" מהריינג' רובר למינהם.

מעניין אם הם יצליחו לשחזר את זה ב-XC60.

  • תגובות 40
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

מה נסגר איתכם?

לא פחות חשוב מעניין העיצוב החיצוני - חלק מהעניין הוא שאם ישאלו אתכם איזה רכב יש לכם, תוכלו להגיד - "מזראטי".

רק בשביל לגלגל את השם האיטלקי הזה על הלשון אני מוכן לשלם פרמיה נוספת על מחיר הרכב או "להתפשר" על רכב קצת פחות יפה.

 

מה שאנשים נוטים לשכוח, זה שעלויות האחזקה שלו יהיו מטורפות ביחס לכל מתחרה בצד הזה של הקאיין.

 

לא הבנתי את הטענה שלך.

לדעתך לקוח שרוכש רכב ביותר מ-600K באמת מוטרד מעלויות אחזקה?

פורסם

כן, לדעתך הוא לא צריך? האנשים האלה לא עשו את הכסף שלהם מבזבוזים.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

ברור שלא.

אבל כשאתה קונה רכב בסכומים כאלה כנראה שהממון מצוי בכיסך

והבדל של 25% בין אחזקה של פורשה לאחזקה של מזראטי, זה לא מה שישבור אותך.

פורסם

ההבדל מול הפורשה לא אמור להדאיג. ההבדל מול ה"מיינסטרים" (BMW/מרצדס/אודי) - כן.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

ראיתי את הרכב בז'נבה - ומצאתי את עצמי יושב בו ומדסקס עם שלישיית חברים מחצי האי ערב...

 

במציאות, הלבנטה נראה בהמה, מהסוג שאוליגרכים בהמיים אוהבים להיראות בו. שיק איטלקי? בדגמים אחרים של היצרן, בבקשה.

 

יגואר F-PACE מעודן ונאה יותר, לטעמי - ולבטח אינו משדר את אותו מסר שלילי.

עם רגל בחוץ... :beerchug:

פורסם

אכן היגואר F-PACE ניראה ממש טוב וגם הוולוו T8 מציע דיל מצויין אבל זה פאקינג מזראטי ועוד במחיר של 600K שזה תמחור פשוט מצויין של היבואן .

:fadein:
פורסם

אין ספק שגם הוולוו T8 וגם המאזרטי מציאות אמיתיות...

270-300 אלף ש״ח (בהתאם לדגם/רמת גימור) באנגליה ובארה״ב, אבל 600 אלף זו פשוט מציאה.

עצוב שאנחנו כלכך רגילים למחירים ההזויים פה שאנחנו מסוגלים לחשוב שהתמחור מצוין...

פורסם

חלק ענק מהרכבים נרכשים בהלוואות. גם רכבים כאלו, וגם רכבים יקרים יותר. מרצדס אף מציעים מחשבון מימון באתר שלהם, גם לרכבים שעולים פי 2 ומעלה מהרכב המדובר. אדם למשל, שמרוויח 50K בחודש, שזה לא אדם עשיר במיוחד, בטח לא אדם שהיית מצפה לראות מתנייד ברכב כזה, יכול לקחת מימון ולשלם בחודש כ-6.5K. שזה משהו שהוא לא ירגיש בכלל, והבנק יאשר לו הלוואה כזו. אדם כזה יהיה מעוניין לדעת אם טיפול יעלה לו 10K או 20K או 5K.


×
×
  • תוכן חדש...