Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3565 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני בעניין, וכמובן שמוכן לשלם על סדנא שכזו שיכולה להיות מרתקת.

האם מישהו מחברי הכנופייה מוכן לעביר סדנא שכזו?

ושוב, כמובן שהכל בצורה מסודרת ובתשלום מצד המשתתפים.

  • תגובות 64
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

תתחיל לעשות טיפולים אצל חברי הכנופיה, תשאר לראות עוד טיפולים.

בדרך כלל טיפולים שגרתיים הם לכל רכב.

קרא את התקלות שנוצרות פה ותראה איך מטפלים ברכב.

בסוף קח אומץ, רנה כלים ותעשה עם הכנופיה בפעמים הראשונות את הטיפול.

פורסם

אני מחדרה....אין לי בעיה מי שרוצה שייצור איתי קשר בפרטי אתן לו טלפון שלי אפילו שיגיע עם ריכבו אליי אסביר לו על כל חלק וחלק שיעניין אותו...וכל מה שיירצה לדעת מעבר כמו איך עובד המנוע וכו...

כמובן שאייעץ טלפונית לכל מי שייצטרך ואדריך אותו לפני כל מהלך שיירצה לעשות בכוחות עצמו.

כל העניין ללא תשלום כמובן ועל בסיס הזמן הפנוי שיהיה לי ועל מנת לקדם את המודעות של להכיר את עולם הרכב ולצמצם את הביקורים במוסך ולחסוך את הכסף הזה ויותר מהכל הסיפוק שבדבר!

פורסם

מאור, האם סביר מבחינתך שנארגן קבוצה של 5-6 חברי פורום שנגע אליך פעם פעמיים (בתשלום!!!) להדרכה על טיפול בסיסי, כלים שיש לרכוש, פירוק והרכבה של חלקים בסיסיים וכדומה?

פורסם

אני גם בעניין !!

תת היגוי - כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק הקדמי של הרכב.
היגוי יתר - כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק האחורי של הרכב.
כוחות סוס - באיזו מהירות פגעת בקיר.
מומנט - לאיזה מרחק לקחת את הקיר איתך.

פורסם

החלק המעשי דורש הרבה יותר זמן פנוי ואין לי כל כך מקום להכיל קבוצה שכזו...מצטער. אין לי בעיה אם מישהו ממכם רוצה להיתארגן איפשהו אצל אחד החברים במידה וזה יחסית קרוב אליי ואני גם אגיע ונעשה זאת בכייף שם..כמובן בהתאם לזה שייסתדר לי ולשאר החברים. רכבים לעבוד עליהם לא יהיה חסר אני בטוח...וקבוצת תמיכה שכזו אכן יכולה לעשות רק טוב! בכל מיקרה אשמח לתת יד וידע בעניין כמה שאוכל.

פורסם
אני מדבר על משהו מקצועי שיעביר סדנא ובמקום מסודר ולא חלטורה מהצד אצל חובב רכב די אי ווי.

 

אני מבטיח לך שהחובב רכב הזה נותן פיתרון ללא מעט בעיות של לא מעט מישתמשים פה שפשוט מגיעים אליו או מתייעצים איתו טלפונית ואם החובב הזה ייתן איזה הרצאה כייפית שכזו אנשים יגיעו בגדול. בשביל להסביר איך דברים בסיסיים עובדים ואיך לבצע טיפולים שוטפים עד לרמה של טיימינג ויותר לא צריך פרופסורה ומספיק שהנסיון המעשי ידבר בעד עצמו.

פורסם

אל תבטיח מה שאתה לא יכול לקיים.

מדברים פה על רעיון של הדרכה מקצועית ועמוקה ולא פתרונות מדרכה.

אין לך את הכלים, יידע ואמצעים להרים דבר שכזה לפחות לא ברמה שאני מכוון אליה.

האמת שצריך מאסה קריטית כדי להתניע דבר כזה ואני לא רואה שיש נכונות.

פורסם
אני מדבר על משהו מקצועי שיעביר סדנא ובמקום מסודר ולא חלטורה מהצד אצל חובב רכב די אי ווי.

 

 

1. יתכבד אדוני ויציע את מרכולתו

2. אני חושב שהמתעניינים מחפשים ידע כללי ויכולת לטפל ברכב באופן בסיסי. קרי, החלפת שמן מנוע ופילטרים.

לעניות דעתי, אין מקום בסדנה בסיסית ללמד כיצד להחליף בלמים או לבצע טיפולים מורכבים.

באופן אישי, חשבתי על כך והבנתי שהדרך הטובה ביותר היא לקבוע עם מי מחברי הכנופיה, להיכנס מתחת לרכב ושהם ידריכו אותך.

ביום שישי היה לי העונג להיפגש עם אסף, והוא פיקח על מה שעשיתי, וסייע כשנתקלתי בקושי.

צריך לקחת בחשבון שכל רכב בנוי אחרת ולכן הידע הפרקטי הכרחי ביותר ביחס לרכב שלך.

בכל מקרה, איני מכיר את כל חברי הכנופיה, אבל על אסף אני סומך בעיניים עצומות (גם אם הוא DIY GUY) והוא מהווה שילוב של ידע תיאורטי ומעשי, ויכולת הסברה בגובה העיניים.

תודה אסף.

פורסם

יש את תוכנה בשם autodata יש שם רשימה של רכבים רבים , פירוט שלב אחרי שלב על כל בעיה ופתרונות מפורטים עם איורים והסברים שלב אחרי שלב מטיפול 10000 או אחר עד ראש מנוע, הבעיה שאין גרסה בשפה העברית רק באנגלית ועד שפות (למתקשים) , אין לי ניסיון בתוכנה אבל נשמע מאוד מעניין , תבדוק בגוגל פרטים עליה.

פורסם
יש את תוכנה בשם autodata יש שם רשימה של רכבים רבים , פירוט שלב אחרי שלב על כל בעיה ופתרונות מפורטים עם איורים והסברים שלב אחרי שלב מטיפול 10000 או אחר עד ראש מנוע, הבעיה שאין גרסה בשפה העברית רק באנגלית ועד שפות (למתקשים) , אין לי ניסיון בתוכנה אבל נשמע מאוד מעניין , תבדוק בגוגל פרטים עליה.

 

אתה קצת הרבה מפרש לא נכון את מה שיש בתוכנה...

קצת רחוק ממה שאתה אומר.

 

אם כבר אז יש

MANUAL SHOP של כל רכב באינטרנט ושם זה הרבה יותר מפורט, גם יוטיוב כמובן ופורומים בחו"ל.

פורסם
אל תבטיח מה שאתה לא יכול לקיים.

מדברים פה על רעיון של הדרכה מקצועית ועמוקה ולא פתרונות מדרכה.

אין לך את הכלים, יידע ואמצעים להרים דבר שכזה לפחות לא ברמה שאני מכוון אליה.

האמת שצריך מאסה קריטית כדי להתניע דבר כזה ואני לא רואה שיש נכונות.

 

ראשית כל אף אחד לא דורשפה סדנא להכשרת מהנדס רכב. אנשים בסהכ רוצים לדעת מה זה המכונה הזו שניקראת רכב ואיך היא עובדת ובשביל זה יש לי אישית ולחברי הכנופייה הלא בדימוס את הידע והכלים להסביר ברמה שאנשים יבינו וירגישו בטוחים לעשות טת הדברים לבד באופן מעשי.

שנית כל את הנכונות יש כי אז לא היה ניפתח שירשור שכזה ולא היו לו כבר מיתפקדים.

שלישית, אם אתה מכוון גבוה אז לא לשם אנשים כיוונו מלכתחילה.

רביעית, מספרי ברזל להתפקד! :)

ועכשיו ברצינות דניאל, מה בסהכ אנשים מבקשים - טיפול פה? תיקון שם? לדעת איך להיתמודד עם הגעה למוסך? כיצד להתכונן לקניית רכב? פרופסור עוד לא יצא מכל זה...

אתה צריך להתחיל לקחת את הדברים בפרופורציה ולדעת לפרגן למה שאנשים באמת מכוונים.

כל עוד לא יקום בעל מקצוע שירים את הכפפה בעניין שהציעו פה בשירשור ה diy ימשיך לשגשג וליפרוח.

פורסם
יש את תוכנה בשם autodata יש שם רשימה של רכבים רבים , פירוט שלב אחרי שלב על כל בעיה ופתרונות מפורטים עם איורים והסברים שלב אחרי שלב מטיפול 10000 או אחר עד ראש מנוע, הבעיה שאין גרסה בשפה העברית רק באנגלית ועד שפות (למתקשים) , אין לי ניסיון בתוכנה אבל נשמע מאוד מעניין , תבדוק בגוגל פרטים עליה.

 

הלוואי והאוטודאטה היה מכיל את כל מה שציינת!

פורסם
ראשית כל אף אחד לא דורשפה סדנא להכשרת מהנדס רכב. אנשים בסהכ רוצים לדעת מה זה המכונה הזו שניקראת רכב ואיך היא עובדת ובשביל זה יש לי אישית ולחברי הכנופייה הלא בדימוס את הידע והכלים להסביר ברמה שאנשים יבינו וירגישו בטוחים לעשות טת הדברים לבד באופן מעשי.

שנית כל את הנכונות יש כי אז לא היה ניפתח שירשור שכזה ולא היו לו כבר מיתפקדים.

שלישית, אם אתה מכוון גבוה אז לא לשם אנשים כיוונו מלכתחילה.

רביעית, מספרי ברזל להתפקד! :)

ועכשיו ברצינות דניאל, מה בסהכ אנשים מבקשים - טיפול פה? תיקון שם? לדעת איך להיתמודד עם הגעה למוסך? כיצד להתכונן לקניית רכב? פרופסור עוד לא יצא מכל זה...

אתה צריך להתחיל לקחת את הדברים בפרופורציה ולדעת לפרגן למה שאנשים באמת מכוונים.

כל עוד לא יקום בעל מקצוע שירים את הכפפה בעניין שהציעו פה בשירשור ה diy ימשיך לשגשג וליפרוח.

אל תקפוץ ואל תגזים בהרגלך כמו ילד.

מדברים על קורס בסיסי להכרת הרכב על מנת לתחזק לבד את הרכב בצורה בסיסית או להתנהל טוב יותר מול מוסכים, בדיוק מה שהציע פות"ש.

לכנופיה או כל גורם חובב מגביל, אין את היכולות לעשות זאת וזאת עובדה ברורה.

ואם זה עדיין לא מספיק ברור לך, אני מדבר על כיתת לימוד תאורטי וסדנא מעשית, שמועברת על ידי אנשים מוסמכים ברכב וגם בהדרכה.


×
×
  • תוכן חדש...