Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3585 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

אצלי מגיע בנסיעה ל85, ברמזור או פקק מגיע גם ל95, ואז פועל המאורר עד שיורד ל90 ונכבה

אז כנראה זה ככה בכל הפגו

 

נ.ב

בדגם שלי כמעט כל המכוונים רק נורה, אז קניתי מתאם OBD שקורא ישירות ממחשב הרכב לאפליקציה בפלאפון

 

 

Screenshot_20160728-102149.jpgScreenshot_20160721-082637.jpg

 

נ.ב.ב

הסיבה שקניתי זה בגלל החום מנוע בעיקר, באוטו הקודם היה מחוג אנלוגי, שהאוטו התאמץ ממש בעליות ונסע לאט או פקקים היה גם עולה קצת מידי פעם וחזר לאמצע, ובאוטו הזה פחדתי שפתאום תידלג נורה בדקה התשעים ואני לא יהיה מוכן לעצירה בצד, אז קניתי ליתר בטחון מתאם

עריכה אחרונה על ידי Superman1986
נ.ב
פורסם

מנצל את השירשור,

האם גם אצלכם ב פיזו 206 המאורר נכבה כאשר מכבים את הרכב? אפילו כשהוא על טמפרטורה של בערך 95 מעלות?

והאם יש אפשרות דרך המחשב לתת פקודה אחרת?

תודה

פורסם

לדעתי פונקציית post cooling פועלת אם בעת כיבוי מנוע טמפ' הייתה באיזור כניסת מהירות מאוורר שניה, שזה 103 או 105 מעלות.

 

בשביל מה לתת פקודה אחרת?

 

 

פורסם

אם זה כמו שאתה אומר אז הכל טוב.

אני פשוט מכיר ברכבים אחרים שהמאוורר ממשיך לעבוד גם אחרי כיבוי עד להגעה לטמפ נמוכה יחסית ורק אז נכבה.

נשמע לי בריא יותר.

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם (נערך)

שלום

ברשותי יפהפייה לבנה שנת 2002 כך שאינה ילדה ,מנוע 2000 מגניבה. אבל מה חם לה.

לפני כמה שבועות היתה לי נזילה מה רדיאטור חימום פנימי (מהמחברים) פירקתי החלפתי אורינג , ומאז הנזילה נעלמה והרכב לא מאבד טיפה של מים.

באותה הזדמנות הורדתי רדיאטור ניקתי אותו (לא יצאו פילים). שטפתי את המיכל עיבוי. הכנסתי נוזל והכל היה טוב.

לפני כשבוע הרכב חזר להתחמם.

1. החלפתי חיישן חום מים.(ירוק עם הברגה)

2. ניקוי המערכת

3. בדיקת תקינות הריליי בחזית (2 ירוקים)

4. כאשר אני מנתק את החיישן חום. המאוורר מפעיל מצב חרום ועובר לעבוד מהר. כך שהתקלה כנראה לא במאוורר או ברילי. וכשאני עושה את זה חום המנוע צונח דרמטית.יורד מה 90 מעלות ב דקה של הפעולה המהירה של המאוורר.

5. כאשר הרכב מתחמם אני מעלה סלד 2000. הרכב ממשיך להתחמם ולא להתקרר. מכאן אני מניח שמשאבת המים תקינה.

6. הרכב מתחמם ללא קשר למאמץ. אפילו בשיוט רגוע של 90 .

7. החלפתי טרמוסטט סתם בשביל הכיף (כבר טיפלתי במערכת מים)

8. כשאני מפעיל מזגן הרכב מחזיק 85 מעלות כ 20 -10דקות ואז מטפס החום .

בפיזו יש מאוורר שפועל בכמה מהירויות. הוא נשלט כנראה על ידי מחשב הרכב(תקנו אותי חכמי הפורום).

 

קראתי באינטרנט (אין הרבה מידע) שכנראה מדובר ב ecu תקול. (מחשב רכב) מישהו פעם החליף יחידה כזאת ב 206?

מי אומר למאוורר באיזו מהירות להסתובב?

 

הרכב נוסע יופי , לא משהק , נוסע נהדר. רק מתחמם.

כמובן שאין מים בשמן. אז זה עדיין לא ראש מנוע.

עריכה אחרונה על ידי gzvika
פורסם

אם אין שמן במיים זה לא אומר שאין בעיה בראש כי הפריצה באטם יכולה להיות בין הצילינדרים לתעלות נוזל הקירור אבל עדיין לא מאמין שזה מצבך כי מיים אתה לא מאבד והמאוורר לפי מה שאתה אומר לא ניכנס לעבודה בזמן.

×
×
  • תוכן חדש...