Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3581 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

יש ברשותי פיזו 206 מנוע 2000

הרכב לאחרונה החל לעבור את קו מחצית השעון ונשאר שם .

נכון ימים חמים אבל אני מנסה להבין מה גורם לכך.

הרדיאטור נוקה והוא תקין .

יש מים במערכת.

משאבת מים אינה רועשת והסירקולציה נראת בסדר.

כשאני מעלה את הטורים ל 2000 סל"ד המחט(של החום) יורדת מעט.

 

המאוורר הוא החשוד העיקרי. הוא מסתובב במהירות אחידה לא משנה הטמפרטורה.

אני חושב שלרכב יש מאוורר עם 4 מהירויות החשד שלי שהוא תקוע על מספר אחד (איטי).

 

איפה לדכתכם יכולה להיות הבעיה?

IMG_3636.JPG

IMG_3638.JPG

IMG_3639.JPG

פורסם

נראה לגיטימי, מגיע ל-96-7 ואז המאוורר נכנס לפעולה ומוריד אותו חזרה ל-90.

 

היא פשוט צרפתיה אז תתרגל לזה שהיא מראה את הטמפ' האמיתית.

 

אצלי למשל בגטס, המחוג נשאר קבוע, אבל כשאתה מתחבר דיגיטלית עם סורק, הוא אכן מגיע לטמפ' שלך.

Stay Dirty

פורסם

זה תקין. הסבר של אסף נכון.

 

 

נראה שהצרפתים למדו מהיפנים, בדור של 308-207 והאלה יש כבר שעון שלא זז מ 90 כל עוד אין חריגה רצינית, בדיוק בשביל למנוע שאלות כמו הנ"ל.

 

 

פורסם

אבל עד לפני מספר שבעות היא לא עשתה את זה (עדיין היה חם)

אני לא חושב שרכב אמור לעבוד בכמעט 100 מעלות. זה לא היה ככה משהו השתנה

האם לקנות יוניט חום לפיזו ?

Coolant Temperature Sensor

פורסם

יש לי גם 206 וזה תקין לגמרי כמו שאסף מר (והראה לי במציאות)

רק שלאחרונה נראה שהמאוורר בכלל לא נכנס לפעולה בשום טמפרטורה ובכל זאת הטמפרטורה יורדת מ100 ל90

PEUGEOT 206XS

פורסם
זה תקין. הסבר של אסף נכון.

 

 

נראה שהצרפתים למדו מהיפנים, בדור של 308-207 והאלה יש כבר שעון שלא זז מ 90 כל עוד אין חריגה רצינית, בדיוק בשביל למנוע שאלות כמו הנ"ל.

מעניין, כי גם ב208 המחוג חורג מעט מהחצי לעיתים.

citroen c3 picasso 1.6 hdi mt

 

פורסם

באיביזה לפני המתיחת הפנים החדשה (הזאת שנכמרה כ AM5) גם לא היה שעון חום.

הייתי מחבר עם OBD2 ובלייב אני מגיע ל 93-95 מעלות בנסיעה , 97-8 בעמידה (עד שהמאורר נכנס לפעולה ומוריד).

אחי גם בעל איביזה טוען שבמאמץ אינטנסיבי בעיר בקיץ הרכב היה מגיע ל 105 מעלות!

פורסם

אני לא מכיר שום מנוע שעובד בטמפרטורה קבועה של 90 מעלות.

 

בפיז'ו מהשנים האלו (לא מתחייב שהמספרים נכונים למנוע 2000, זו רק דוגמא) טרמוסטט מתחיל להפתח ב 82 או 89 מעלות, נפתח לגמרי ב 90-95, מהירות מאוורר ראשונה מופעלת ב 97, מהירות שניה ב 103-105.

 

מנוע לא עובד בטמפ' קבועה אלא יש משחק בין המספר הנמוך לגבוה בהתאם לעומס על המנוע, מזג אוויר ומהירות נסיעה.

 

 

במצב עמידה בסרק ללא מזגן, מהירות שניה לא אמורה לעבוד אף פעם. מהירות ראשונה אמורה לעבוד לסירוגין. עלה ל 97, היא מופעלת, מורידה לאיזור 90 ומפסיקה. וחוזר על עצמו. עם מזגן מאוורר עובד כל הזמן (כמעט) ולכן טמפ' תהיה באיזור 90 קבוע בעמידה במקום בסרק.

 

 

פורסם

ברכב הקודם שלי (כריזמה אייר) הייתה בעייה דומה והאשם היה הרדיאטור שהיה סתום, שטיפה שלו ומילוי נוזל קירור טרי פתרו את הבעייה לחלוטין.

חובב מכוניות מושבע. עזבו חובב, שרוף!

פורסם

אני חושב שבכריזמה כמו בכל היפניות האחרות מחוג לא אמור לזוז. אם הוא זז משהו לא תקין.

 

ב 206 הוא כן אמור לזוז, תזוזה בתחום מסויים לא מצביעה על בעיה.

 

 

פורסם
אני לא מכיר שום מנוע שעובד בטמפרטורה קבועה של 90 מעלות.

.

הייתכן,שהרכב שלי (I30) כל הזמן מעט לפני מחוג ה 90 מעלות וזה לא תקין ?

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

גם במנוע שלך טמפרטורת נוזל קירור משתמה כל הזמן בתחום בוא מאמר 80 - 105 מעלות, בתלות בעומס, מזגן, מהירות, מזג אוויר.

 

יצרן הרכב חושב לעצמו:

מדוע אני צריך להטריד את הנהג, להראות לו את השינויים האלו (שהם כאמור תקינים לגמרי) ולגרום לו לרוץ לשאול במוסכים ובפורומים?

 

 

לכן כבר די הרבה שנים חלק גדול מיצרני הרכב בונים את מחוון הטמפרטורה כך:

 

בכל תחום הפעולה התקין, שזה (שוב, לדוגמא) בין 75-80 ל 105-110 מעלות המחוון מראה 90. או קצת מתחת ל 90 כי יותר נעים לנו בעין לראות טיפה מתחת ל 90 מעלות.

 

כך הנהג לא מודאג משינויי טמפרטורה טבעיים בתחום התקין.

 

 

 

פיז'ו בדור של 206 לא אימצו את השיטה הזו.

הם מראים את הטמפ' האמיתית ברמת דיוק די טובה. לכן בפיז'ו 206 ועוד דגמים רואים את המחוון משחק כל הזמן.

 

 

×
×
  • תוכן חדש...