Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

התחדשתי פזו 208 ACTIVE


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3601 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן לכולם,

 

 

לפני כמה חודש הלך לי האוטו יונדאי אלנטרה שנת 2002 מונעת על גז

(כנראה סלילי הצתה ב 2 הצילינדרים) + טסט כבר לא ראיתי טעם כבר לנסות לתקן את האוטו.

 

הגדרתי לעצמי תקציב מסוים של עד כ 100K והתחלתי בחיפוש אחרי רכב סופר מיני.

 

ראיתי בפרסומות את הפזו 208 וישר ידעתי שזה יהיה הרכב שאותו אקנה.

אשתי ואני הלכנו לסוכנות בראשון לציון להתרשם מהאוטו, קיבלה אותנו נציגה ממש חמודה הציגה לנו את האוטו את כל הדגמים לא חסכה מאתנו כלום, ועוד באותו יום נקבע לנו נסיעת מבחן.

בנסיעת מבחן היה נציג ממש טוב הסביר לנו שוב על הכל היה סבלני ממש שירות טוב!!

 

הדגם הנבחר הוא פיזו 208 1.2 טורבו ACTIVE

בינתיים נסעתי 1500 ק"מ הצריכה עומדת על 1:13 (מקווה שיישתפר בהמשך)

 

רושם חיובי:

· מושבים מדהימים

· מאוד מאובזרת

· זריזה מאוד (יחסית)

· הגה נורא כיפי

 

לצערי כמה דברים שליליים

· המסך! (אין שיקוף, וויז)

· רעידות קלות בהילוכים 1 ו 2

· סאונד מגעיל (יטופל בהמשך)

 

 

208.jpg

פורסם

תתחדש,קניה מעולה.

כמה הוא יצא על הכביש 98?

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

תתחדש! באמת רכב חמוד ובמיוחד בצבע הזה.

כיף לשמוע שליבואן יש גם כמה סוכנויות טובות.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם
תודה לכולם =]

 

לגבי שיקוף אבדוק מחר, האם לדבר עם מוסך מורשה כלשהו? או עם הסוכנות שקניתי ממנה?

 

מעדכן שראיתי את ה 2008 ודיברתי עם נציג מכירות, שאמר שגם ב 2008 אין שיקוף או CarPlay והמערכת זהה לגמרי לזו שיש בדגמים האחרים כגון ה 208. חבל אבל לא deal breaker.

פורסם

תתחדש! אכן הנציגים בסוכנות בראשון עושים עבודה נהדרת, יש שם את ג'ני שממש עזרה לי בטלפון מבלי שהכירה אותי, ואחר כך גם כשהגעתי לשם היו נדיבים.

זה כמו שחסידה תבלע צפרדע, תכניס אחרי זה את המקור שלה לת$ת ולצפרדע תיהיה סירקולצייה, כך החסידה לא תיהיה רעבה לעולם.
פורסם

לגבי carplay מציע להתעדכן בשירשורים בפורום הבא, כמובן שיש לבדוק קודם כל איזו גרסא יש לכם על ידי לחיצה ארוכה על כפתור SRC ואחר כך להשוות לגרסא האחרונה שיש בפורום ולראות אם הגרסא החדשה כוללת carplay.

להלן שרשור עבור גרסאות 5 smeg:

http://www.gpspower.net/peugeot-citroen/336981-firmwares-smeg.html

להלן קישור לשרשור גרסאות 6 smeg:

http://www.gpspower.net/peugeot-citroen/338459-firmwares-smeg-iv2.html

יש מצב שיש צורך ברישום מהיר לפורום.

העידכון לוקח בערך 20 דק עד 30 דק' כשהרכב מונע.

זה כמו שחסידה תבלע צפרדע, תכניס אחרי זה את המקור שלה לת$ת ולצפרדע תיהיה סירקולצייה, כך החסידה לא תיהיה רעבה לעולם.
פורסם

הורדתי את הגרסא עוד לא עידכנתי וגם אין לי אייפון בשביל לבדוק, ככה שלא אוכל לדווח במידה ואלך להתקין עכשיו.

מדיווחים של משתמשים אחרים כן יש להם קארפליי.

כמובן שמדובר כרגע למשתמשים בעלי מערכת עם גרסא 6.

זה כמו שחסידה תבלע צפרדע, תכניס אחרי זה את המקור שלה לת$ת ולצפרדע תיהיה סירקולצייה, כך החסידה לא תיהיה רעבה לעולם.
×
×
  • תוכן חדש...