Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3651 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אבצע חיפוש עליו תודה רבה

Rezo אתה יכול להמליץ לי על משהו בעוצמה ואיכות דומה למותג שנתתי הן מבחינת מחיר וקלות להשגה בארץ

לגבי סאב אשמח אם תמליצו לי על משהו חזק ובשרני שיפריע לשכנים .

תודה

 

Sent from my LG-H815 using Tapatalk

 

אז יש לנו רכב הונדה סיוויק - לא ברור בנתיים איזה סוג

איזה סגנון מוסיקה אתה שומע?

איזה מגבר תשדך לסאב?

האם יש מגבלת מקום בגלל עגלת תינוק או כלי עבודה? עד כמה אתה מוכר להתפשר על ניצול מקום לטובת תיבה?

 

הרבה אנשים קונים סאב שעל הנייר נראה מעולה, אבל נופלים בגלל סוג תיבה או גודל.

יש כאלה שגם אין להם את ההספק שהסאב דורש.

 

אחד הסאבים שמאוד הפתיע אותי היה של גראונד זירו - תכננתי לו תיבה יחסית גדולה והתוצאות היו מעולות.

אם תרצה לברר מחיר אז תיצור קשר עם ישראל ג׳וניור ותשאל אותו כמה יעלה הסאב והתיבה שדיוויד תכנן לבחור בשם אושר.

פורסם

ככה אין הגבלת מקום בכלל

סיויק שנת 2006

מוזיקה אלקטרונית עם נטייה להאוס

אין הגבלה של מקום לתיבה

 

 

Sent from my LG-H815 using Tapatalk

Kill the ROAD and not YOURSELF

לכולם שמי שגיא תמיד שמח לעזור :)

כרגע סיוויק 05'

פורסם
אז יש לנו רכב הונדה סיוויק - לא ברור בנתיים איזה סוג

איזה סגנון מוסיקה אתה שומע?

איזה מגבר תשדך לסאב?

האם יש מגבלת מקום בגלל עגלת תינוק או כלי עבודה? עד כמה אתה מוכר להתפשר על ניצול מקום לטובת תיבה?

 

הרבה אנשים קונים סאב שעל הנייר נראה מעולה, אבל נופלים בגלל סוג תיבה או גודל.

יש כאלה שגם אין להם את ההספק שהסאב דורש.

 

אחד הסאבים שמאוד הפתיע אותי היה של גראונד זירו - תכננתי לו תיבה יחסית גדולה והתוצאות היו מעולות.

אם תרצה לברר מחיר אז תיצור קשר עם ישראל ג׳וניור ותשאל אותו כמה יעלה הסאב והתיבה שדיוויד תכנן לבחור בשם אושר.

 

חוץ מהסאב שאצל ישראל אין אפשרות להביא גראונד זירו?

איך אני מגיע לישראל מצאתי בפורום רק שרשורי מערכות שהוא בנה

 

Sent from my LG-H815 using Tapatalk

Kill the ROAD and not YOURSELF

לכולם שמי שגיא תמיד שמח לעזור :)

כרגע סיוויק 05'

פורסם

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?598636-%D7%A9%D7%99%D7%93%D7%A8%D7%95%D7%92-%D7%9E%D7%A2%D7%A8%D7%9B%D7%AA-%D7%A9%D7%9E%D7%A2-%D7%91%D7%A4%D7%92-%D7%95-307-2002&p=5077156&viewfull=1#post5077156

 

נראה לי שהכוונה היתה לשאול עלות של סידור דומה עם סאב+תיבה חדשים. אבל אולי לא הבנתי נכון.

בכל אופן, חוזר על ההמלצה שלי לעיין בפורום יד שניה. יש שם המון ציוד טוב. ובעיקר בענייני הגברה (בלאי נמוך ביותר) זה מאפשר לרכוש ציוד איכותי בהרבה פחות ולקבל רמה גבוה יותר באותו תקציב.

פורסם

אכן הכוונה הייתה לשאול אותו לגבי עלות ואף אולי לשמיעה של ציוד מסויים שאולי תאהב. בסה״כ הפואנטה שלי היא שגם עם ציוד שהוא לא הכי צועק ולא עם הנתונים הכי טובים ומרשימים אפשר עדיין לקבל תוצאות מפתיעות לטובה (כמו הדוגמא שלי בפוסט הקודם).

צריך לשמוע קודם כדי להחליט.

פורסם
אכן הכוונה הייתה לשאול אותו לגבי עלות ואף אולי לשמיעה של ציוד מסויים שאולי תאהב. בסה״כ

הפואנטה שלי היא שגם עם ציוד שהוא לא הכי צועק ולא עם הנתונים הכי טובים ומרשימים אפשר עדיין לקבל תוצאות מפתיעות לטובה (כמו הדוגמא שלי בפוסט הקודם).

צריך לשמוע קודם כדי להחליט.

 

 

אתה צודק אני אצטרך לשמוע הכל בסופו של דבר

הגראונד זירו עושה בעיות לשכנים בדרך כלל? (אני יודע שאני מגזים עם הרצון לכוח אבל אני מעוניין גם באיכות )

Kill the ROAD and not YOURSELF

לכולם שמי שגיא תמיד שמח לעזור :)

כרגע סיוויק 05'

פורסם
אנחנו לא בעד להציק לשכנים :)

 

ראיתי את חברת Audiopipe מכיר שמעת שווה?

יש להם סאב בסביבות האלפייה עם הנתונים הבאים

 

  • 12" Dual 4 ohm TXX-BD Series Subwoofer
  • Power Handling:
    • Peak: 1800 watts
    • RMS: 900 watts

     

    [*]3" 4-layer voice coil

    [*]Top-mount depth: 7-5/8"

    [*]Frequency Response: 20-900Hz

    [*]Sensitivity: 93dB

    [*]Patent pipe multi-connect terminal

    [*]Powdered black steel basket

    [*]Triple stacked magnet

 

שווה?

הוא עולה 150 דולר לפני מיסים

Kill the ROAD and not YOURSELF

לכולם שמי שגיא תמיד שמח לעזור :)

כרגע סיוויק 05'

פורסם

מכיר - לא ממליץ.

למה לא משהו מקומי? סאנדאון, גראונד זירו, רוקפורד, הרץ. לא חסרים פה סאבים נחמדים.

תגיע למפגש - תשמע ותתרשם.

פורסם
מכיר - לא ממליץ.

למה לא משהו מקומי? סאנדאון, גראונד זירו, רוקפורד, הרץ. לא חסרים פה סאבים נחמדים.

תגיע למפגש - תשמע ותתרשם.

למה לא ממליץ סתם לדעת

סאנדאון יקר לי וגם גראונד זירו מבחינת סאב האמת שלא יעבור את ה-1.5k ש"ח

 

 

Sent from my LG-H815 using Tapatalk

Kill the ROAD and not YOURSELF

לכולם שמי שגיא תמיד שמח לעזור :)

כרגע סיוויק 05'

פורסם

*טיפ קטן - אין צורך לצטט הודעות מעליך*

 

למה אני לא ממליץ? כי זו חברה עם יצור סיני באיכות נמוכה, הסאבים שלהם לא קופצים אפילו בשוק האמריקאי.

שקלת לקנות יד שניה? יש פה המון ציוד משומש במחירים טובים ואפילו ישאירו לך קצת עודף מהתקציב.

אפילו אני מוכר סאב משומש, אבל זה יאכל לך שליש מהתקציב.

 

מה לגבי תיבה? האם זה כלול בתקציב של 1.5K?

פורסם

אני חושב שכן tom_22 המליץ לי על sa 12 של סאנדאון מה מחירה של תיבה לסאב בסדר גודל הזה?

 

Sent from my LG-H815 using Tapatalk

Kill the ROAD and not YOURSELF

לכולם שמי שגיא תמיד שמח לעזור :)

כרגע סיוויק 05'

×
×
  • תוכן חדש...