Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3671 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן,

 

מחפש רכב מיני טוב - זריז, חסכוני, בעל בטיחות סבירה ואמין (לכן הלכת על יפניות) וכל מה שמעבר לא מעניין.

אה כן, ועדיפות לידני.

 

התקציב - 20K, אולי עוד קצת מעל בשביל מציאה טובה.

 

בגדול אני בכיוון של אלטו שנתון 2010 ככה, אבל שמעתי דברים טובים מאוד על היאריס ושאלתי היא אם היאריס בשנתונים שנכנסים לי בתקציב (גם אוטומטיות) היא מומלצת בפני עצמה וביחס לאלטו.

 

תודה לעונים

 

 

Sent from my LG-D802 using Tapatalk

  • תגובות 36
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

האלטו לא זריזה ככה שפה יש יתרון ליאריס,היאריס חיסכונית עם אמינות טובה,אבל לדעתי אפשר להתפשר קצת על צריכת דלק ולקנות גטס ברמות גימור gli/glx/gls שתהיה גם כן אמינה אבל חדשה יותר.

כמו כן הייתי בודק את הסיריון מ2007.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

אני במקומך הייתי מחפש פיג'ו 107 או סיטרואן C1, במקום אלטו.

 

יש מצב טוב שבזכות השם הרע של הצרפתיות המחיר שלהן יהיה נמוך יותר מזה של אלטו מקבילה, מה שיתן לך שנתון גבוה יותר - ועל הדרך תקבל גם מנוע של חברת טויוטה.

 

נכון, זה לא יאריס, שיותר מוצלחת בכל קטגוריה - אבל מצד שני, בתקציב שלך תוכל להשיג רכב משנת 2011, ולא 2006 כמו ביאריס. עדיף לנסוע ברכב פשוט יותר בן 5, מאשר בענתיקה בת 10.

פורסם

ב 20000 שקל חפש יאריס ידנית מבוגרת יש שתי גרסאות , מנוע 1000 ומנוע 1300 הנדירה יותר, על תיבהל מהק"מ, רכב שטופל כפי שצריך (חפש היסטוריית טיפולים) ייתן תמורה מעולה לסכום זה.

במנוע האלטו למיטב ידיעתי אין מנוע טויוטה, בדייהטסו סיריון יש.

פורסם
אני במקומך הייתי מחפש פיג'ו 107 או סיטרואן C1, במקום אלטו.

 

יש מצב טוב שבזכות השם הרע של הצרפתיות המחיר שלהן יהיה נמוך יותר מזה של אלטו מקבילה, מה שיתן לך שנתון גבוה יותר - ועל הדרך תקבל גם מנוע של חברת טויוטה.

 

נכון, זה לא יאריס, שיותר מוצלחת בכל קטגוריה - אבל מצד שני, בתקציב שלך תוכל להשיג רכב משנת 2011, ולא 2006 כמו ביאריס. עדיף לנסוע ברכב פשוט יותר בן 5, מאשר בענתיקה בת 10.

הן נראות לי יותר מדי כמו צעצועים, מעדיף לא להתקרב

מה גם שהשם הרע של הצרפתיות לא מלהיב אותי

 

Sent from my LG-D802 using Tapatalk

פורסם
ב 20000 שקל חפש יאריס ידנית מבוגרת יש שתי גרסאות , מנוע 1000 ומנוע 1300 הנדירה יותר, על תיבהל מהק"מ, רכב שטופל כפי שצריך (חפש היסטוריית טיפולים) ייתן תמורה מעולה לסכום זה.

במנוע האלטו למיטב ידיעתי אין מנוע טויוטה, בדייהטסו סיריון יש.

מבוגרת משמע איזה שנתון?

ומה ההבדל מבחינת צריכת דלק וביצועים במנועים שציינת?

 

Sent from my LG-D802 using Tapatalk

פורסם

אתה יודע שהסיטרואן והפיגו זה עצם טיוטה אייגו?

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

למה לקנות יאריס?

רכב מיושן וללא הצדקה למחיר, לא מאמין שאנשים מוכנים לשלם 20 אלף ש"ח על רכב סופר מיני שלא מצטיין בכלום עם וותק של 13-15 שנים על הכביש.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם
למה לקנות יאריס?

רכב מיושן וללא הצדקה למחיר, לא מאמין שאנשים מוכנים לשלם 20 אלף ש"ח על רכב סופר מיני שלא מצטיין בכלום עם וותק של 13-15 שנים על הכביש.

בגלל המוניטין שהיאריס קנתה לעצמה.

על מה היית ממליץ?

 

Sent from my LG-D802 using Tapatalk

פורסם

אני הייתי מעדיף אלטו על פני יאריס, הפער בשנתונים הוא גדול מדי וגם אם היאריס מעט מרווחת ונוחה יותר היא ישנה הרבה יותר.

מה עם פנדה? פחות צעצועית מהאייגו/C1/107 והיא תהיה חדשה מהאלטו בשנה לפחות, 2011 או אפילו 2012 עם מיקוח ומעט מאמץ מצידך.

לדעתי היא נוחה יותר מהאלטו והיאריס, היא מרווחת, חסכונית ואמינה. עם גיר ידני אתה מבטל גם כל סיכוי לתקלה בגיר הרובוטי.

גם ספארק מ-2011 מתחילות להתקרב לתקציב, מציע לך לבדוק.

פורסם

דווקא מאחור הפנדה פחות מרווחת.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

אם אתה גבוה תוציא את הפנדה מהמשוואה, מבנה קונסולת ההילוכים מפריע מאוד לרגל ימין!

חוץ מזה נראה לי שהיא חלופה הרבה יותר טובה לסוזוקי.

פורסם

כל רכב, לא משנה אם זה טויוטה/מאזדה/יונדאי/פורד אחרי כמה שנים מתחיל להזדקן ולהראות סימני זיקנה.

הרבה מאוד תלוי בתחזוקה של הבעלים הקודמים. רדיאטור, משאבת מים, בולמים, גומיות, ציריות וחלקים נוספים הם חלקים שמתבלים גם בהונדה/טויוטה/מאזדה וכל יפאנית אחרת. בתקציב שלך הייתי מחפש סופר מיני משנתון מתקדם הרבה יותר מהיאריס כמו למשל יונדאי גטס.

(כל מה שכתבתי זה אחרי בעלות ארוכה של כמה רכבים יפאניים וגם אירופאים).

פורסם

בתכלס אם תצליח לצאת מהקיבעון המחשבתי תקבל תמורות הרבה יותר טובות בשוק המשומשות.

ראשית זה נשמע לי מאוד מצחיק שאתה חושב על אלטו מצד אחד ובאותה נשימה אתה אומר על c1 ו-107 שהן צעצועים, נהגת פעם באלטו? זה ללא ספק הרכב הנחות ביותר בקטגוריית רכבי המיני בכל האספקטים של בטיחות, רעש, ויברציות וכו'.

"הצרפתיות" יהו עדיפות עליו, הן כמובן זהות לחלוטין לטיוטה אייגו ושלושת הרכבים הללו מיוצרים באותו מפעל ופס יצור.

 

לדעתי בסכום כזה ורכב ידני הייתי מחפש גרנדה פונטו. 20 אלף ש"ח קונה לך שנת 2011-2010, סופר מיני נעימה לנסיעה עם רמת בטיחות טובה וסה"כ מכונית פשוטה לתחזוקה.

המנוע 1250 נחשב לאמין ופשוט מאוד. זה עדיף בכמה רמות על לנסוע במשהו כמו יאריס.


×
×
  • תוכן חדש...