Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3675 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
בתכלס אם תצליח לצאת מהקיבעון המחשבתי תקבל תמורות הרבה יותר טובות בשוק המשומשות.

ראשית זה נשמע לי מאוד מצחיק שאתה חושב על אלטו מצד אחד ובאותה נשימה אתה אומר על c1 ו-107 שהן צעצועים, נהגת פעם באלטו? זה ללא ספק הרכב הנחות ביותר בקטגוריית רכבי המיני בכל האספקטים של בטיחות, רעש, ויברציות וכו'.

"הצרפתיות" יהו עדיפות עליו, הן כמובן זהות לחלוטין לטיוטה אייגו ושלושת הרכבים הללו מיוצרים באותו מפעל ופס יצור.

 

לדעתי בסכום כזה ורכב ידני הייתי מחפש גרנדה פונטו. 20 אלף ש"ח קונה לך שנת 2011-2010, סופר מיני נעימה לנסיעה עם רמת בטיחות טובה וסה"כ מכונית פשוטה לתחזוקה.

המנוע 1250 נחשב לאמין ופשוט מאוד. זה עדיף בכמה רמות על לנסוע במשהו כמו יאריס.

גם בחוויית נהיגה על טעם וריח קשה להתווכח, נהגתי על הגרנדה פונטו וממש התבאסתי מהמנוע והגיר.. גם נהגתי על האלטו, ואמנם הייתה קופצנית יחסית אבל הרבה יותר נעימה וכיפית לנהיגה

בפיג'ו 107 ישבתי אך לא נהגתי, והיא מרגישה לי יותר מדי מצועצעת בניגוד לאלטו.

 

 

 

 

Sent from my LG-D802 using Tapatalk

  • תגובות 36
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
כל רכב, לא משנה אם זה טויוטה/מאזדה/יונדאי/פורד אחרי כמה שנים מתחיל להזדקן ולהראות סימני זיקנה.

הרבה מאוד תלוי בתחזוקה של הבעלים הקודמים. רדיאטור, משאבת מים, בולמים, גומיות, ציריות וחלקים נוספים הם חלקים שמתבלים גם בהונדה/טויוטה/מאזדה וכל יפאנית אחרת. בתקציב שלך הייתי מחפש סופר מיני משנתון מתקדם הרבה יותר מהיאריס כמו למשל יונדאי גטס.

(כל מה שכתבתי זה אחרי בעלות ארוכה של כמה רכבים יפאניים וגם אירופאים).

יש אמת במוניטין של הגטס כאוטו שלא סוחב / שותה הרבה דלק?

 

Sent from my LG-D802 using Tapatalk

פורסם
אני הייתי מעדיף אלטו על פני יאריס, הפער בשנתונים הוא גדול מדי וגם אם היאריס מעט מרווחת ונוחה יותר היא ישנה הרבה יותר.

מה עם פנדה? פחות צעצועית מהאייגו/C1/107 והיא תהיה חדשה מהאלטו בשנה לפחות, 2011 או אפילו 2012 עם מיקוח ומעט מאמץ מצידך.

לדעתי היא נוחה יותר מהאלטו והיאריס, היא מרווחת, חסכונית ואמינה. עם גיר ידני אתה מבטל גם כל סיכוי לתקלה בגיר הרובוטי.

גם ספארק מ-2011 מתחילות להתקרב לתקציב, מציע לך לבדוק.

לגבי הפנדה - אסתכל עליה, תודה על ההצעה (:

על הספארק אוותר כי יש לי ניסיון רע עם שברולט.. איך הפנדה מקדימה מבחינת מרווח ישיבה?

 

 

Sent from my LG-D802 using Tapatalk

פורסם

מרווח מספק,אם אתה גבוה יכול להיות שברך ימין תפגוש את הקונסולה.

הגטס סוחבת טוב יותר מרכבי המיני אבל פחות חיסכונית עיקר הטענות היו כלפי הגירסה האוטומטית לפני מתיחת הפנים.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
על הספארק אוותר כי יש לי ניסיון רע עם שברולט.

Sent from my LG-D802 using Tapatalk

 

לא יודע מה הנסיון שלך עם שברולט, אבל הספארק מסתמנת כמכונית מאוד אמינה. אני אישי לא מתחבר לעיצוב החיצוני.

פורסם

אם אוטומטי זה אופציה, מצטרף להמלצה על סיריון. יש לי כזו כבר כמה שנים (מודל 2007) והיא מאד אמינה ונוחה לנהיגה, במיוחד בעיר.

בדרכים בינעירוניות היא סובלת קצת מחוסר כח וקצת יותר מחוסר יציבות, אבל ב-20K שקלים לא מוצאים שום דבר מושלם.

יאריס מתומחרת ממש גבוה יחסית למה שהיא שווה. לא הייתי בוחר בה.

פורסם

סיריון זו מכונית טובה, הבעיה היא שלא מוכרים את מותג דייהטסו מחוץ לגבולות יפן, וייתכן שבעתיד יהיה מחסור בחלקים. למרות שיש חלקים תחליפיים, ויש חלקים משותפים עם דגמי טויוטה, לא יודע אם שווה לקחת את הסיכון.

פורסם
מה עם פיאט פנדה או פונטו?

פנדה מעניינת, פונטו מעדיף שלא כי הרכב הולך להישאר במשפחה הרבה (יעבור לנהג החדש הבא) ולכן אני רוצה רכב משנתון יחסית מתקדם

 

Sent from my LG-D802 using Tapatalk

פורסם
לא יודע מה הנסיון שלך עם שברולט, אבל הספארק מסתמנת כמכונית מאוד אמינה. אני אישי לא מתחבר לעיצוב החיצוני.

חבר של אבא שלי מצטער שקנה אותה, שפך כבר למעלה מ10k על תיקונים תוך שנתיים

 

Sent from my LG-D802 using Tapatalk

פורסם
אם אוטומטי זה אופציה, מצטרף להמלצה על סיריון. יש לי כזו כבר כמה שנים (מודל 2007) והיא מאד אמינה ונוחה לנהיגה, במיוחד בעיר.

בדרכים בינעירוניות היא סובלת קצת מחוסר כח וקצת יותר מחוסר יציבות, אבל ב-20K שקלים לא מוצאים שום דבר מושלם.

יאריס מתומחרת ממש גבוה יחסית למה שהיא שווה. לא הייתי בוחר בה.

סיריון נשמעת מצוינת, אבל למען האמת ידני כן חשוב כי זה הרבה מחווית הנהיגה שלי, ולמרות שזה רכב מיני אני לא רוצה להפסיד את זה

 

Sent from my LG-D802 using Tapatalk

פורסם

מה הוא תיקן בספארק שעלה 10 אלף?

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
מה הוא תיקן בספארק שעלה 10 אלף?

לא יודע האמת, כן יודע שהוא לא מרוצה ממנה ובנוסף שמעתי על בעיה של קלאצ' שביר

 

Sent from my LG-D802 using Tapatalk

פורסם

כלומר אם הוא קנה ב2011 עד 2014 הרכב היה באחריות,כלומר תוך שנתיים היו תיקונים סך 10 אלף? ברכב יחסית חדש? נשמע מוזר.

אשמח אם תוכל לברר מה הוא תיקן.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.


×
×
  • תוכן חדש...