Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3347 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אשתי יצאה לטייל עם הכלב שלנו, פומרייני.

הכלב של השכן, תערובת כלשהי של לברדור, ללא רצועה, מחסום פה וללא נציגות של בעליו, התנפל פעמיים על הכלב שלנו, בתקיפה השניה נשך אותו ברגלו והחל לרדת דם.

 

מה עושים במצב כזה?

  • תגובות 60
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

1. לוקחים את הכלב לוטרינר. היום. לא מחכים עם נשיכה, זה עלול להזדהם.

2. שומרים קבלות על כל הוצאות הטיפול

3. פונים לשכן בצורה נעימה ונותנים לו הזדמנות להגיב

4. ממשיכים לפי התגובה.

פורסם

ופניה לוטרינר העירוני. הים זה כלב, מחר זה ילד.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

לפני איזה 15 שנה קרה לי מקרה זהה כאשר יצאתי לטיול עם הכלב שלי שהיה קשור ברצועה והתנפל עליו רועה גרמני של שכן.

מיד אחרי ששברתי על הכלב של השכן עגלת תינוקות כדי לגרום לו לשחרר את הכלב שלי טסתי עם הכלב שלי לווטרינר שם הוא עבר ניתוח.

 

לאחר הניתוח חזרתי הביתה, שמתי את הכלב לנוח והלכתי לשכן (בית פרטי מרוחק כמה בתים משלי), דרשתי מיד את הוצאות הטיפול בכלב וכן שישים את הכלב בהסגר (הכלב שלו התנפל על הכלב שלי ובאותה מידה יכל להתנפל על אחיינית שלי שהלכה לצד הכלב בהיותה בת פחות משנתיים ושאת העגלה שלה שברתי על הכלב).

 

את התשלום קיבלתי מיד ושעתיים מאוחר יותר גם קיבלתי אישור לכך שהכלב הוכנס להסגר.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם (נערך)

הכלב נלקח לוטרינר מידית וטופל. הכלב התוקף תלש לו ציפורן.

בעלת הכלב התוקף טוענת שזה לא הכלב שלה, למרות שאחד הדיירים זיהה את הכלב והפנה אותנו לבעלים( כך ידענו למי לפנות).

 

הטיפול לא היה יקר, אבל אני עדיין דורש שיעשה צדק. הכלב שלי כרגע שוכב בפינה וצולע כשהולך. זה לא היה אמור לקרות. ומה יהיה פעם הבאה?

 

על פי בעלת הבית הכלב שלה תמיד משוחרר והוא מעולם לא פגע באיש. טוענת שהוא בחרדה בגלל גראדים והוא ממש כלב מפוחד.

למרות שכל פעם שאני עובר לידו אחרי טיול הוא הופך לאגרסיבי ושולף שיניים.

 

איך מתקדמים?

עריכה אחרונה על ידי thenewguy
פורסם

תתקשרו למוקד עיריה ותדווחו על תקיפה של כלב.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

קרה לי מקרה (מקרים) דומים לא מזמן. יש איזה כלב כנעני בשכונה שכל היום (לפחות כל פעם שאני עובר שם) סגור במרפסת מטר על מטר (לפעמים הדלת של המרפסת שמובילה לחדר פתוחה, רוב הפעמים לא), נובח על כל כלב שעובר. ומדובר בבית גדול של 3 קומות עם חצר.

 

אני הולך עם הכלב שלי משוחרר בפארק ליד הבית שלי, וכבר קרה לי 3 פעמים שהכלב הנ"ל התנפל על הכלב שלי בלי שום סיבה (הכלב שלי הוא גולדן מעורב שמסתדר עם כ-ל הכלבים בשכונה ואף פעם לא רב עם אף כלב), איך שהוא רואה אותו הוא פשוט עף אליו כמו טיל. פעם ראשונה הוא הצליח לנשוך אותו אבל לא גרם לנזק (וקיבל פצצות לתוך הראש), פעמים שניה ושלישית הוא ניסה לנשוך אבל הצלחתי לבעוט בו לפני שהצליח. הזהרתי את הבעלים שאם זה יקרה שוב אני לא ארחם והמבין יבין. בכל הפעמים או שהוא משך למי שהסתובב איתו את הרצועה מהידיים או שהם השאירו בחוסר אחריות את הדלת של הבית פתוחה והוא רץ החוצה.

יצא לי לשמוע מעוד לפחות 3 אנשים בשכונה שהכלב הזה תקף גם את הכלב שלהם (אחת מהן גורה בת 3 חודשים שאלוהים יודע למה הוא החליט לתקוף אותה). מאז (3-4 חודשים) לא נתקלתי בו שוב (חוץ מהפעמים שהוא סגור במרפסת), אבל באמת מה כבר אפשר לעשות אם זה יקרה שוב?

פורסם

כלב שמתנהג כך איננו הבעיה, הבעלים הוא הבעיה. ואם מבחינתך שיכנס להסגר הכלב אז אתה חרא של בן אדם. תדבר עם הבעלים תראה אם הוא אדם רציונאלי שאכפת לו מהכלב. אם לא, צריך לדאוג שיקחו לו את הכלב ויעבור שיקום ויעבור למשפחה שתדאג לו.

להכניס כלב להסגר וכו - ואו איזה גיבור, הצלת חיי ילד. ומה עם הכלב?

פורסם

סמירו, קח דברים בפרופורציה. ראשית, לכנות אדם חרא על מעשה שאתה לא מסכים איתו כבר מוריד מהחשק לנהל דיון איתך או להקשיב למה שיש לך להציע, גם אם זה נכון. שנית, מכניסים כלב להסגר כדי לשלול כלבת. ודבר אחרון, חיי אדם חשובים מחיי כלב, עם כל החיבה שלי להולכים על ארבע, ברגע שכלב תקף ולא משנה אם הבעלים שלו הוא מקור הבעיה, מטפלים בכלב.

פורסם
כלב שמתנהג כך איננו הבעיה, הבעלים הוא הבעיה. ואם מבחינתך שיכנס להסגר הכלב אז אתה חרא של בן אדם. תדבר עם הבעלים תראה אם הוא אדם רציונאלי שאכפת לו מהכלב. אם לא, צריך לדאוג שיקחו לו את הכלב ויעבור שיקום ויעבור למשפחה שתדאג לו.

להכניס כלב להסגר וכו - ואו איזה גיבור, הצלת חיי ילד. ומה עם הכלב?

ואיך דואגים לזה?

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

סמירו, למה ככה? בין לדאוג לרווחת הכלב התוקפן לבין לדאוג לבריאות של הילדים שלי או שלך או שכל אחד אחר - אין לי בכלל התלבטות.

גם צלקת בפנים מנשיכה של כלב שילד יקח איתו לכל החיים זה לא משהו שנחמד לחיות איתו.

כמו שאני רואה את זה העצות שנתנו לפות"ש הן נכונות ואחראיות.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם (נערך)
כלב שמתנהג כך איננו הבעיה, הבעלים הוא הבעיה. ואם מבחינתך שיכנס להסגר הכלב אז אתה חרא של בן אדם. תדבר עם הבעלים תראה אם הוא אדם רציונאלי שאכפת לו מהכלב. אם לא, צריך לדאוג שיקחו לו את הכלב ויעבור שיקום ויעבור למשפחה שתדאג לו.

להכניס כלב להסגר וכו - ואו איזה גיבור, הצלת חיי ילד. ומה עם הכלב?

 

על הבעלים אפשר להתלונן במשטרה. לפחות במקרה שלי הם היו מאד יעילים, הוא נחקר באזהרה על טיפול רשלני בחייה או משהו כזה, נלקחו ממנו טביעות אצבעות וצילום פנים, ומאז הוא מאד מקפיד ללכת עם הכלבים שלו קשורים (יש לו 3).

עריכה אחרונה על ידי martines
פורסם
קרה לי מקרה (מקרים) דומים לא מזמן. יש איזה כלב כנעני בשכונה שכל היום (לפחות כל פעם שאני עובר שם) סגור במרפסת מטר על מטר (לפעמים הדלת של המרפסת שמובילה לחדר פתוחה, רוב הפעמים לא), נובח על כל כלב שעובר. ומדובר בבית גדול של 3 קומות עם חצר.

 

אני הולך עם הכלב שלי משוחרר בפארק ליד הבית שלי, וכבר קרה לי 3 פעמים שהכלב הנ"ל התנפל על הכלב שלי בלי שום סיבה (הכלב שלי הוא גולדן מעורב שמסתדר עם כ-ל הכלבים בשכונה ואף פעם לא רב עם אף כלב), איך שהוא רואה אותו הוא פשוט עף אליו כמו טיל. פעם ראשונה הוא הצליח לנשוך אותו אבל לא גרם לנזק (וקיבל פצצות לתוך הראש), פעמים שניה ושלישית הוא ניסה לנשוך אבל הצלחתי לבעוט בו לפני שהצליח. הזהרתי את הבעלים שאם זה יקרה שוב אני לא ארחם והמבין יבין. בכל הפעמים או שהוא משך למי שהסתובב איתו את הרצועה מהידיים או שהם השאירו בחוסר אחריות את הדלת של הבית פתוחה והוא רץ החוצה.

יצא לי לשמוע מעוד לפחות 3 אנשים בשכונה שהכלב הזה תקף גם את הכלב שלהם (אחת מהן גורה בת 3 חודשים שאלוהים יודע למה הוא החליט לתקוף אותה). מאז (3-4 חודשים) לא נתקלתי בו שוב (חוץ מהפעמים שהוא סגור במרפסת), אבל באמת מה כבר אפשר לעשות אם זה יקרה שוב?

 

למה אתה הולך עם כלב משוחרר???

סלע


×
×
  • תוכן חדש...