Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3708 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

במסגרת פשרה (מי שמעניין אותו פרטים,אספר לו בפרטי) ביני לבין היבואן, הוא מציע לי את המכשיר מהדגם הזה.

למישהוא יש את המכשיר הזה ויכול לתת חוות דעת לחיוב או שלילה?

האם ישנו הבדל ממש משמעותי בין דגם זה לדגם ה865 ששווה ללכת דווקא על החדש יותר?

תודה.

פורסם

ההבדל העיקרי הוא שב774 יש מברשת סיבים בעוד שבסידרה 8 עברו לגליל גומי..

אם יש לך כלב עם פרווה אורכה בבית אני ממליץ בחום להשקיע במכשיר מסידרה 8. אחרת, לטעמי ההפרש במחיר לא מצדיק..

יום טוב גם לך

פורסם

אין בכלל בעלי חיים בבית חוץ ממני ואני קירח.

כן יש 3 ילדים שמתוכם 2 בנות עם שיער ארוך ואשה.

אחרי המידע הנוסף שגיליתי, יש עוד תגובות לגבי 2 המכשירים?

פורסם

חח לא יצא לי להעמיד אותו במבחן עם כלכך הרבה נשים בית.

כן יצא לי לנקות את המברשת משיער של אישה אחת, זה מאוד פשוט עם הכלים שמסופקים עם המכשיר.

יצא לי לנקות את המברשת מפרווה של כלבה, זה היה סיוט.

הפרווה של החתול שלי בכלל לא נתפסת במברשת.. תעלומה.

 

אני מניח שעם כמות כזו של שיער בבית תצתרך לנקות את המברשת אחרי כל הפעלה. כניראה ששווה באמת להשקיע בסידרה 8.

יום טוב גם לך

פורסם

כן, בהחלט. במברשות סיליקון השערות כמעט ולא מסתכבות במברשות, בעוד שבמברשות הרגילות מסתבך בהחלט וקשה יותר להסיר.

אם יש מעט שערות בבית, זה יקרה לעיתים פחות תכופות, אבל עדיין צריך לנקות את המברשות מדי פעם.

פורסם

לי יש את ה770 כבר 3 שנים, אני מבסוט מאוד.

קח בחשבון שבדגם החדש ( סדרה 8 ) אין צורך להחליף מברשות כמו ב774.

לדעתי זה ההבדל העיקרי.

Peugeot 308 GTi By Peugeot Sport 2018

Ex- Peugeot 208 GTi 2013 

 

פורסם

הניקיון של המכשיר בכל מקרה לא מה שמטריד אותי, יעילות זה נתון שחשוב לי יותר .

האם באמת יש צורך בתוספת של כמה מאות שקלים?

אייל, משום מה אני לא רואה את התמונה ששמת..

פורסם

אייל, משום מה אני לא רואה את התמונה ששמת..

לא משהו רציני... סתם תמונה של מנקה כביש [emoji1] [emoji1]

 

Sent from my SM-N910C using Tapatalk

Aprilia Shiver 750

פורסם

אם כבר החלטת שלא להוסיף את הפרמיה עבור גלילי הגומי, לדעתי אפשר לרכוש את דגם 651 במקום 774.

ולפני שכולם תוקפים בגלל הספרה 6 שבדגם:

מדובר בדגם חדש. בניגוד לסדרה 600 הרגילה, ב- 651 יש תזמון ניקוי לפי ימים ושעות (אין בסדרה 600 בדגמים שלפני 650), הוא מגיע עם קיר וירטואלי (שאין ב774)

ובתכלס לא ברור מה ההבדלים בניהם, חוץ מהמחיר ותוספת הקיר הוירטואלי.

אם לסכם: אתה חוסך 200 ש"ח ברכישה וכמתנה מקבל אביזר שעולה 210 ש"ח.

 

יש לי את ה651, אני יכול להעיד שהוא עושה עבודתו נאמנה. האינטרקציה שלי איתו מסתכמת בכך שפעם בכמה ימים אני מרוקן לו את המיכל ומנקה לו את המברשת. חוץ מזה אנחנו לא מפריעים אחד לשני. הוא עצמאי לחלוטין, יוצא לטיול לבד, חוזר לבד, ממש ילד גדול.

FIAT Punto SX75 1998 > Punto EVO active 2010 > Bravo sensation 2011

 

פורסם

3 נשים בבית מבחינת שיער במושגי רומבה זה יותר גרוע מ3 כלבים.

 

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

ב 775 יש שלט שלדעתי הוא פלוס ענק במקרים שרק רוצים לעבור על אזור מסויים במהירות.

 

בהתחלה חשבתי שלא אשתמש בו אבל אני כל הזמן משתמש. למשל השטיח בסלון בערב אני שתי דקות מנקה עם הרובוט בעזרת השלט.

 

זה שילוב מוצלח בין יכולות השאיבה שלו לניווט שלי :)

 

Sent from my LG-H815 using Tapatalk

SAY MY NAME | www.alonadler.com

פורסם
אם כבר החלטת שלא להוסיף את הפרמיה עבור גלילי הגומי, לדעתי אפשר לרכוש את דגם 651 במקום 774.

ולפני שכולם תוקפים בגלל הספרה 6 שבדגם:

מדובר בדגם חדש. בניגוד לסדרה 600 הרגילה, ב- 651 יש תזמון ניקוי לפי ימים ושעות (אין בסדרה 600 בדגמים שלפני 650), הוא מגיע עם קיר וירטואלי (שאין ב774)

ובתכלס לא ברור מה ההבדלים בניהם, חוץ מהמחיר ותוספת הקיר הוירטואלי.

אם לסכם: אתה חוסך 200 ש"ח ברכישה וכמתנה מקבל אביזר שעולה 210 ש"ח.

 

יש לי את ה651, אני יכול להעיד שהוא עושה עבודתו נאמנה. האינטרקציה שלי איתו מסתכמת בכך שפעם בכמה ימים אני מרוקן לו את המיכל ומנקה לו את המברשת. חוץ מזה אנחנו לא מפריעים אחד לשני. הוא עצמאי לחלוטין, יוצא לטיול לבד, חוזר לבד, ממש ילד גדול.

תגובה ממש מעניינת .

אתמול בערב השכנה שלנו הביאה לאשתי את 2 הרובוטים שלה לניסוי(היום בבוקר), אחד מדגם ה650 ןאחד מדגם 760 (ישנים טיפה ).

היא טוענת שדגם ה650 מנקה יותר טוב לטעמה .

יש לי שאלה מקצועית, האם הרובוט חוזר לטעינה באופן עצמאי ואז ממשיך מאותו מקום להמשך העבודה?

במידה והבית גדול(140 מטר), חוץ מאזור הסלון/פינת אוכל/מטבח שהוא אזור יחסית פתוח ונגיש, האם הרובוט יודע להיכנס לחדרים ולעבור על כל הבית בעצם באופן עצמאי עם חזרה לטעינה והמשך עבודה או שצריך (או עדיף) לתחום אותו בכל פעם לאזורים?

×
×
  • תוכן חדש...