Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3709 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קראתי כמה מאמרים בנושא שימוש בשמן קוקוס והיתרונות שלו בחיי היום יום ואחד הדברים שרשמו זה בעיקר ניקוי והברקה של הרכב מבפנים ומבחוץ.

מישהו שמע, ניסה או ממליץ על זה?

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

פורסם

לא מכיר את העניין, אבל משום מה שמן על פח הרכב בשמש הישראלית לא נשמע כמו משהו מפתה במיוחד.

באופן כללי לא מאמין בכל הפתרונות קסם האלה, יש תכשירים וחומרים שיועדו לרכב.

פורסם

גם אם חשקה נפשך בשמן קוקוס הוא לא בדיוק זול ובמחיר שלו תוכל ורצוי לקנות מוצר ייעודי לניקוי הרכב מבפנים ומבחוץ.

כפי שכתבו מעלי, מה ההגיון בלמרוח שמן על הרכב ועוד בשמש הישראלית?

Opel Adam S 2017

פורסם (נערך)

לשמן קוקוס יש שימושים נוספים מעבר לנקות את הרכב, אחד מהם זה בישול ככה שאני משתמש וקונה באופן קבוע אז חשבתי אולי... אגב אחד ההמלצות של השמן קוקוס זה מגן מהשמש אומנם רק 4spf אבל זה גם משהו.

בכל מקרה אמרתי נשאל פה כי תכלס זה מעניין, אבל עם רכב חדש, אני עדיין נמנע מלנסות המלצות באינטרנט :)

עריכה אחרונה על ידי Elad Shany
פורסם

לשמן קוקוס יש שימושים נוספים מעבר לנקות את הרכב, אחד מהם זה בישול ככה שאני משתמש וקונה באופן קבוע אז חשבתי אולי... אגב אחד ההמלצות של השמן קוקוס זה מגן מהשמש אומנם רק 4spf אבל זה גם משהו.

בכל מקרה אמרתי נשאל פה כי תכלס זה מעניין, אבל עם רכב חדש, אני עדיין נמנע מלנסות המלצות באינטרנט :)

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

×
×
  • תוכן חדש...