Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3710 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

היום כאשר ירדתי לרכב, ממש כאשר פתחתי את הרכב עם האזעקה

ניגשו אליי 2 בחורים צעירים וביקשו ממני טרמפ, מכיוון שזה היה לכיוון שנסעתי במילא הסכמתי להסיע אותם.

נכנסו לרכב ועוד לפני שהספקתי להניע את הרכב, מישהו נכנס בי כאשר הוא בא מכיון ימין של הרחוב

(הרחוב הוא דו-צדדי) ושיפשף לי קצת את מרכז הטמבון הקדמי + שבר אותו מעט.

הוא גם בדיוק יצא מחנייה וכנראה שבר את ההגה יותר מדי שמאלה ולחץ גז.

כאשר הוא נכנס בי הוא עמד ובהה בי, ניסתי לצאת מהרכב אך לא הצלחתי משום שהיו ממש צמודים אליי אליי הרכבים לידי ואמרתי לו לעשות רוורס שאני אסע ואראה מה הנזק.

שיצאתי מהחנייה ועצרתי לאחר מכן הוא טען בשיא חוצפתו :

שאני יצאתי מהחנייה ונכנסתי בו !! למרות שרואים על הכנף והטמבון שלו סימני מריחה שהוא נכנס בי,

הוא ואישתו מתעקשים שאני נכנסתי בו, ניסתי להסביר לו שאני בכלל לא הייתי עם רכב מונע עוד והוא בשלו.

 

אני מעריך שהנזק של הטמבון והצביעה בסביבות 600-800 ש"ח

כאשר במידה ואני מערב ביטוח אצטרך לשלם 1200 השתתפות,

הוא אמר לי שהוא מוכן שאני אתקן את שלי והוא יתקן את שלו ונשכח מהנושא.

 

מה אני אמור לעשות במקרה כזה כאשר זה מילה שלי נגד מילה שלו ?

 

כדאי לערב את הביטוח ולשלם השתתפות כאשר הוא מכחיש את הנושא?

אין לי כוח לבתי משפט ויכוחים וכ'ו ..

מעדיף גם לא לעלות את הפרמייה של הביטוח על שטויות כאלה.

 

מה כדאי לעשות במצב כזה למרות שאני לא אשם במצב? יש לציין ש2 הבחורים שהיו איתי ואין לי קשר

אליהם מצדיקים אותי, אבל הנהג הפוגע ממשיך להכחיש.

 

תודה

הוספתי תרשים של התאונה להסבר טוב יותר.


תאונה.jpg

פורסם (נערך)

מה זה רחוב דו צדדי?

השרטוט שלך לא תואם לסיפור, האם הפגיעה אצלו היא בצד (כפי שרואים בשרטוט) או בכנף, טמבון (שמאלי?)

היכן הפגיעה אצלך?

יש צילומים?

לפי השרטוט לא מובן למה הוא נסע צמוד לצד שמאל של הכביש, אך כרגע מתיאורי הפגיעה יותר תואם לסיפור של הנהג הפוגע ולא לסיפור שלך שהוא עשה קשת גדולה כדי לצאת מחניה.

 

יפה לך שתפסת שני נוסעים שמוכנים להעיד לטובתך, תמיד אתה לוקח סתם אנשים מהרחוב טרמפ?

עריכה אחרונה על ידי Ron Poh
×
×
  • תוכן חדש...