Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3713 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום.

 

סקודה אוקטביה 2016.

אייפון 6 עם IOS בגרסה האחרונה, לא פרוץ.

כבל מקורי של אייפון מחבר ביניהם.

המערכת עובדת בצורה טובה עם בעיה אחת עיקרית:

כשאני מסיים שיחה ומנתק, בין אם מנתק בנגיעה במסך הבולרו ברכב או בין אם לחיצה על סיום שיחה באייפון, אין אפשרות לחזור לשמיעת רדיו. כשאני מגביר אז מופיע האייקון הקטן של שפופרת טלפון כאילו אני באמצע שיחה ואני לא, גם על מסך הטלפון לא מופיע שאני באמצע שיחה. שום דבר לא עוזר למעט ניתוק הכבל בין המערכת לטלפון וחיבורו מחדש (ניתוק במכשיר מה-CAR PLAY וחיבור מחדש).

 

מישהו מכיר?

פורסם

אין מה לדבר עם סקודה (מהם רכשתי את הרכב).

המערכת תקינה לחלוטין.

ה-CARPLAY זו תוכנה פנימית, מבחינת סקודה הכל תקין.

פורסם
אין מה לדבר עם סקודה (מהם רכשתי את הרכב).

המערכת תקינה לחלוטין.

ה-CARPLAY זו תוכנה פנימית, מבחינת סקודה הכל תקין.

 

תנסה בלי כבל , תעשה דרך בלוט.

יש לי גולף חדשה והכול עובד נפלא דרך בלוט , לא ניסיתי דרך כבל.

פורסם

אני מוצא את השיקוף הזה כמגעיל ומעצבן.

כל הגרפיקה האיכשהו יפה של המערכת מוחלפת במשהו מצועצע..שעובד פחות טוב.

 

וכל זה לטובת ניווט...לא ע"י וויז.

 

אז השתמשתי בזה שבוע..ותודה רבה ולהתראות

supreb 2016 l&k 280 4*4

פורסם
תנסה בלי כבל , תעשה דרך בלוט.

יש לי גולף חדשה והכול עובד נפלא דרך בלוט , לא ניסיתי דרך כבל.

 

דרך BLUTOOTH זה לא CARPLAY, זה חיבור סטנדרטי למערכת.

פורסם
אני מוצא את השיקוף הזה כמגעיל ומעצבן.

כל הגרפיקה האיכשהו יפה של המערכת מוחלפת במשהו מצועצע..שעובד פחות טוב.

 

וכל זה לטובת ניווט...לא ע"י וויז.

 

אז השתמשתי בזה שבוע..ותודה רבה ולהתראות

CARPLAY זה ממש לא שיקוף.

הניווט לא מעניין אותי, יש לי תושבת ויש וייז בנייד.

הממשק של הטלפון נוח, עם עברית, כנ"ל לגבי הודעות.

פורסם
תושבת מותאמת שיש לרכוש לכל דגם של VAG שבנוי ספיציפית לאותו דגם.

גיל קאר מוכרים אותה ב-450

d5af2239c38c5bea68d5aa6651e80892.jpg

 

התושבת שלך היא כמו בתמונה?

המיקום שלה לא נמוך מידי לניווט עם וויז?

×
×
  • תוכן חדש...