Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3698 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אני עדיין מהמר על בעיית מתלים שגורמת להפרש סיבובים בין הגלגלים בעת בלימה.

איך אפשר להבחין שזו הבעיה ואיך מתקנים אותה?

 

Sent from my Lenovo TAB 2 A7-30H using Tapatalk

פורסם

אצלי בקאוואליר הישנה יותר התופעה התחילה ב380 אלף ק"מ על מתלים מקוריים, לאחר החלפת משולשים נעלמה כלא הייתה

בולמים לא הוחלפו מסיבות כלכליות

פורסם

אני לא מבין איך הגעתם לכל האבחנות האלו כאשר פותח השרשור טוען שהצמיגים שלו יבשים, יש מצב שכל הבלאגן הזה נובע בכלל מהצמיגים שלו.

 

תתחיל עם החלפת צמיגים ותראה אם זה פותר לך את הבעיה לפני שאתה מחפש צרות איפה שבכלל יכול להיות שאין.

פורסם

כאן לא פורום נביאים, זורקים לו רעיונות לבדיקה.

 

כפי שאתה רואה הוא לא ממהר לא להחליף צמיגים,ולא להכנס למוסך.

 

כך ש... אני רק זורק לו כיוונים.

 

מפה והלאה זה ביידיים של החבר המכובד

פורסם

אוקי אני יחליף צמיגים בזמן הקרוב ואעדכן אם הבעיה ממשיכה.

לגבי הנוזל בלמים איך מרוקנים אותו באופן מלא? פותחים את הבורג של הנוזל למטה ליד הצלחות?

 

 

Sent from my Lenovo TAB 2 A7-30H using Tapatalk

פורסם

שימו לב לזה:

 

יש לי בעיה בבלמים של הרכב שהם ממש לא עוצרים בצורה חזקה וטובה. וצריך לעצור קצת לפני בשביל לעצור במקום הרצוי.

 

איך זה קשור לצמיגים? נראה לי עדיין כמו בעיה בסיסית של נוזל בלמים מזוהם או אוויר במערכת. תוסיפו לזה את גיל הרכב והמסורת ה"מפוארת" בארץ של החלפת נוזל בלמים ולדעתי קבלתם את התופעה.

פורסם

ועדיין לא הסברת איך נוזל בלם משפיע על החלטת מערכת הabs להכנס לפעולה.. עד שיהיה הסבר משכנע שכזה, ההנחה שלך טובה כמו כל ניחוש הזוי אחר שנזרק פה.

יום טוב גם לך

פורסם

צמיגות הנוזל במעבר בין הסולנואידים, ראיתי תקלה שגרמה לשכל ב esp בשימוש בנוזל בלמים לא מתאים בפוקוס מהדור האחרון.

כנ"ל מונדיאו.

פורסם (נערך)

אתה צודק מקס, מערכת הesp רגישה לצמיגות הנוזל מכיוון שתפקידה לייצר לחצי בלימה מדוייקים בתזמון מדוייק. לא סתם לא מעט יצרנים דורשים נוזל בלם type6 למערכות esp.

אבל כאן מדובר בabs מיושן של בלנו למען השם.. משווה מהירויות גלגלים, פורקת לחץ, רוב הסיכויים גם רק ב3 ערוצים..

עריכה אחרונה על ידי igal_zeltser

יום טוב גם לך

פורסם

כן, אבל לך תדע איך נוזל בלמים בן 10 משפיע על מערכת כזאת.

ראיתי רכבים עם 15 שנה עם אותו נוזל בלמים, הנוזל לא רצה להתנקז.

פורסם
maxizem הקדים אותי. עם נוזל מזוהם כל גלגל בולם לדעתי בקצב אחר, כל חיישן מקבל מיידע שונה ובלבלת את ה-ABS.

כל עוד אף אחד מהגלגלים לא נמצא בהחלקה, כולם בולמים ביחד. יתכן שגלגל X מפעיל יותר מומנט בלימה מגלגל Y אבל זה לא משנה למערכת הABS מכיוון שהיא מודדת את מהירות סיבוב הגלגל בלבד.

אין לי התנגדות עקרונית שהבחור יחליף נוזל בלם, ההפך. אם זה יתרום לדיון פה להמשיך בצורה יעילה אז אני אפילו ממליץ.

אני רק אומר שאין לתלות בזה תקוות לפתרון הבעיה המתוארת.

יום טוב גם לך

×
×
  • תוכן חדש...