Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3718 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

1. אני לא צריך איכות חומרים מרגשת או סופר איכותית, זה לא מחשב לנגמ"ש.

2. אין לי צורך כרגע ב16GB RAM. יספיקו 6/8GB RAM.

3. לא מתלהב מהמקלדת וממערכת הפעלה של מאק. שונא אפל בכללי.

4. לא מחפש להשקיע. לא רואה גם סיבה לשלם כל כך הרבה על חומרה במאקים כשאתה יכול לרכוש באותו מחיר לפטופי PC הרבה יותר חזקים.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

  • תגובות 68
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

2. בא נדבר כשתעבוד על דברים בקנה מידה גדול :)

3. מהמר שלא עבדת (דוגרי - לא שיחקת רבע שעה באיידיגיטל) עם מק ושלא יצא לך לעבוד על מערכוות מבוססות לינוק . יוניקס. לגבי המקלדת והטאץ׳ פד - יש סיבה שכולם מחכים עיצוב שהם הוציאו לפני 10 שנים והוא הסטנדרט.

4. בלפטופים זה פשוט לא נכון - אבל בכיף :) הכל ליד. מחשבים מקבילים (באמת - לא כאלו עם אוטויות קטנות) עולים אותו הדבר.

 

אל תשפוט לפטופים לפי כתבות בכלכליסט על אייפון.

 

בא תן קרדיט שהם לא מוכרים בגלל העיצוב היפה לחברות גדולות (כולל איביאם שהכריזו שהשתלם להם לעומת מחשבים שלהם, גוגל , פייסבוק אמזון ועוד המון חברות גדולות).

זה לא חבורת היפסטרים בצפון תל אביב שקנו אייפון כי ״הוא הכי טוב״ ו״רק מק״ כי ״אנחנו מעצבים ומריצים פוטושופ״

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

וכמובן שיש מחשבי פי סי מעולים , ובמיוחד אם אתה עובד על דברים בסביבת חלונות (תתפלא כמה מהפיתוח בעולם הוא לא , בישראל יש סוג של בועה מייקרוסופטית שגם קוראית מעסקאות עם הצבא והאוניברסיטאות).

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

את האמת שכן עבדתי עם מאק ולא התלהבתי. לא מהממשק ולא מהמקלדת.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם
רוני אתה משתמש ב HP SPECTRE 360?

אשמח לחוות דעת,

האם הוא מתחמם?

כמה זמן סוללה?

איך המסך(רזולציה, עבודה בשמש)?

איך הטאצ?

עובד עם העט?

מרעיש/מתחמם בעומס?

 

איזה גירסה מדובר? אני מתעניין בI-7 512SSD

 

אני מאוד מחבב אותו, אבל למען ההגינות העבודה שלי איתו קלה יחסית (בעיקר משתמש בו כשאני בטיולים או נסיעות. בבית אני רק על הדסקטופ ובעבודה יש לי נייד אחר).

הוא קצת מתחמם, כן, ויש מאוורר מרעיש מדי לטעמי.

הסוללה מחזיקה 10 שעות בשימוש רגיל. גם בצפייה בסרטים על בהירות גבוהה היא מחזיקה יפה (מניח 6-7 שעות).

יש לי את מסך ה-FULL HD והוא בסדר. צבעים מצוינים, בהירות חזקה מספיק לטעמי.

הטאצ' סביר. לפעמים דרושה יותר מלחיצה אחת אבל בעקרון מאוד נוח.

אני לא משתמש בעט.

 

יש לי את ה-i5 עם 8GB ו-256GB SSD. הוא מספיק זריז לטעמי.

הפיצ'רים האהובים עלי ביותר במחשב הזה הם:

מנגנון ה-2 ב-1 שהוא נהדר. הציר שמסתובב 360 מעלות תוך כדי שהוא שומר על הדקיקות של המכשיר הוא גאוני. אני מחליף הרבה בין המצב הלפטופי למצב הטאבלטי וזה נעשה מאוד בקלות במכשיר הזה.

משטח העכבר - אני שונא משטחי עכבר בדר"כ ומעדיף לחבר עכבר אמיתי, אבל במקרה הזה הוא גדול ושימושי מספיק.

 

 

כשפחתי את כונן הסידי כמעת והצטערתי כי זה נראה שלקחתי לו 10% מהחיים שלו.

 

כונן המה?

תגיד, קנית מחשב חדש בן 5 שנים?

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

LG השיקו סדרה של מחשבים דקים עם מסך 15.6, משקל פחות מ1 ק"ג, מעבדי I5/I7 בשידוך לSSD ו8GB RAM. טוענים לזמן סוללה של 7 שעות. מעניין מה יהיה המחיר בארץ.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

נראה מרשים מאוד. המשקל מדהים. אני בספק אם אפשר להשיג 7 שעות בעבודה אמיתית על מחשב כזה. הסוללה היא 34.6whr והמסך גדול. לשם השוואה לספקטר 15 אינץ' יש סוללה 65whr והוא מחזיק לפי HP בערך 9:30 שעות.

עולה בארה"ב 1500 לדגם החזק, מה שאומר שבארץ יעלה נניח 10K...

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

יש גם סדרה דקה של HP, המחירים די מופרזים (i5 בסביבות 5000-5500₪ עם 8GB RAM וSSD 256GB).

לא יודע כבר מה לקנות, יצאתי מבולבל.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR


×
×
  • תוכן חדש...