Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3717 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ליביו - זהבדיוק העניין. אני לא מפתח, לא מקמפל, מכסימום גולש עם תריסר טאבים וקצת מעבד תמלילים. אצלך המחשב משמש לצרכים שונים לגמרי.

פות"ש, כתלמיד מכינה, לא זקוק ליותר מזה. אולי משהו בתחום המשחקים (ואתה תגיד לי אם בשימוש זה יותר חשוב RAM או SSD. אני מכיר את הניסיון האישי שלי ולא מבין כהוא זה בבחירת מפרט של מחשב). הבן האמצעי שלי סיים את המכינה בטכניון לפני שנה עם מחשב מבוסס E8400 שנהנה מ-8 ג"ב RAM ממחשב אחר שהלך לעולמו ולא התלונן על איטיות.

כאשר יהיה סטודנט שנה ג' במדמ"ח או מקצועות ההנדסה הסיפור אולי ישתנה. אבל עד אז יעברו 5 שנים, וממילא הטכנולוגיה תתקדם, הצרכים ישתנו והבחור יתיעץ על מחשב חדש. אולי כבר בפעם השניה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

  • תגובות 68
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אני עניתי ספציפית ל - dorsht שמתכנן להתחיל לימודים ולא מכינה.

כמו כן - מחשב עם SSD יותר חסכוני בחשמל ויותר אמין עקב העדר חלקים נעים עבור האיכסון.

 

זה עניין של בחירה בסופו של דבר.

עבדתי עם מחשבים כאלו ועם מחשבים כאלו.

אני אבחר בכל זמן נתון SSD ו4 גיגה זיכרון על פני דיסק מכאני ו8 גיגה זיכרון לסוג השימוש שלי (גם עבור החלק היומיומי)

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

SSD אני בכל מקרה אתקין בלפטופ שארכוש, אני יודע מה זה נותן כי יש לי בשולחני. התקנתי אצל אבא שלי בלפטופ את הSSD הישן שלי (מחשב I3 דור ראשון עם 3GB RAM) והוא לא האמין שזה המחשב שלו.

בכל מקרה למעבד יש חשיבות במקרים מסוימים, לא מבחינת זמני תגובה.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

תשמע , לכל דבר יש חשיבות.

בתור משהו שהמחשב היומיומי שלו משמש אותו לפיתוח תוכנה ועברתי את כל רמות הלפטופים בערך מULV של אינטל לקוואד קור הכי מתקדם

מ2 גיגה זיכרון ל16

מHDD 4200 עד לSSD בערך הכי מהיר שיש כרגע בניידים

ותמיד בשימוש הזה - מבין שלושת הפרמטרים האלו - לפיתוח תוכנה הסדר הוא מהסוף להתחלה ממה שכתבתי.

 

מניסיוני.

(בעיקר iOS וקצת Rails ועוד קשקושים בדרך)

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

מסכים עם ליביו ש-SSD עושה את ההבדל הכי גדול. אוסיף ואומר שלרוב השימושים אפילו לא צריך i3 או i5 ושמעבד m יעשה את העבודה בסדר גמור וגם יחסוך משמעותית בחשמל בלפטופ קטן. ונכון ש-8GB עדיף על 4GB אבל זה באמת תלוי בשימוש. אגב, בהקשר הזה למי שסובל מבעיית עודף טאבים (כמוני) ממליץ על the great suspender לכרום.

 

דבר נוסף - לסטודנט שסוחב איתו את המחשב לא הייתי ממעיט בעניין המשקל. זה עושה חתיכת הבדל להסתובב עם מחשב של 2+ קילו מול מחשב של 1.2-1.5 קילו.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

כסטודנט שנה ג' למדמ''ח (ומתמטיקה), אני יכול להעיד שרוב השימוש מסתכם בקריאה של PDF מרובים. רוב הקורסים תיאורטיים ועבור אלה שכן מצריכים מחשב, אין הצדקה למחשב ממש חזק. למעשה, אצלנו משתמשים במחשב הרבה פחות מאשר סטודנטים למקצועות לא מדעיים.

 

אם רוצים להתפנק אז שדרוג ראם ל-8 ג''ב ו-SSD, אבל המעבד לטעמי יהיה אחרון ברשימת השדרוגים.

 

מסכים עם רוני לגבי המשקל.

פורסם

אחד הבנים שלי מהנדס אוירונאוטיקה, בלימודים השתמש הרבה מאד ב-matlab. אני מניח שבשימוש כזה המעבד משמעותי. אני מניח שבמחשבה לטווח של 3-4 שנים הייתי משקיע במעבד בתחילה כיון שאינו ניתן להחלפה, אם יש מגבלה תקציבית אפשר לעדכן את ה-RAM וה-SSD בהמשך.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

ספריאל - מעבד ניתן להחלפה במקרים רבים, אם כי לרוב זה מסובך. (דורש פתיחה מלאה של המחשב)

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם (נערך)

בנייד, כאשר המעבד מולחם? כבר לא מדבר על עלות ההחלפה, אפילו אם מדובר במעבד היושב על תושבת. המעבד הוא אחד הרכיבים היקרים במחשב, ועבודת פירוק של נייד היא סיפור לא קטן, שיעלה בתשלום נכבד תמורת שעות העבודה. זה לא RAM שהחלפתו לוקחת 5 דקות או SSD שהחלפתו לוקחת 10 דקות. אולי למומחה שיודע לבצע את הפירוק וההרכבה התחשיב שונה, וכמובן מחייב בחירה נכונה של המחשב מלכתחילה.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

ברוב הלפטופים (למעט ATOMים וכל מיני ULV) המעבד לא מולחם. יצא לי לבצע החלפות.

הרכיב אכן יקר, אבל ניתן להחלפה. זה לא 10 דקות (אלא אם כן הלפטופ ממש נגיש), אבל לי זה יכול לקחת חצי שעה.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

בא נו .... מאטלב ברמה של תואר בהנדסה אפשר להריץ יופי על מעבדים חלשים בלי שום משמעות כמעט.

זה לא איזה משהו חדש והארד קור.

 

בדיוק כמו שלפני 10 שנים היה צריך וואחד לפטופ כדי לחשוב בכלל להריץ Solid works בצורה מינימאלית ביותר - והיום גם לפטופ יחסית חלש מריץ את זה (שזו כבר התחלה) ודיי סביר. גם המעבדים הגרפים המובנים של אינטל כבר מספיק חזקים לסחוב גם רינדורים סבירים.

 

אבל בכיף - אם אתה חושב שמעבד זה מה שמחזיק אותך, אני לא אתווכח.

אני ציינתי את הניסיון שלי. בתור משהו שעוסק בתחום המחשבים ויושב על לפטופים ככלי עבודה עיקרי מעל 9 שעות ביום - Ill pick SSD Anyday.

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

דור, לא בדקתי את המפרט של המחשבים שדברת עליהם - רק תוודא שתי נקודות:

מסך מט.

רזולוציה FHD לפחות (אחרי שנתיים במדמ"ח עם מסך 13.3 ברזולוציה 768*1366, זה זוועה).

מה חתימה? תתפשטי!

פורסם

^ מאיזו סיבה?

רוב המחשבים במסגרת התקציב שלי הם בעלי מסך ברזולוציה הזאת

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

מסכים לגבי מסך מט, במיוחד כשאתה בסביבה שאין לך שליטה על התאורה מסביב.

מסכים גם לגבי מסך FULL HD. היה לי 1366X768 מהעבודה לפני כמה שנים ואחרי שעברתי ל-1920X1080 אני סוף סוף יכול להשתמש בלפטופ גם כשהוא לא על הדוק :-P

 

בנוסף לדעתי גודל מסך של 13-14 אינץ' הוא אופטימלי. מתחת לזה כבר לא נוח לעבוד, ומעל לזה הלפטופים ממש כבדים.

 

לאחרונה עזרתי לחברה שלי לקנות מחשב חדש ולאחר הרבה מחשבה הלכנו על Asus UX305 בגלל שהוא בגודל ומשקל אופטימליים (1.2 קילו למסך 13.3 אינץ') ובעל מפרט שמתאים לה בול - מעבד M שחוסך בחשמל (8-10 שעות סוללה), 8GB זיכרון ו-256GB SSD. לדעתי זה מחשב אופטימלי לשימושים כאלה. הבעיה היא שהוא בערך פי 2 מהתקציב...

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

יש HP שהם לא יקרים יחסית עם מעבד I5, ראם 8GB וSSD של 256GB, מסך 13.3, משקל 1.5 ק"ג.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR


×
×
  • תוכן חדש...