Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3720 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

זה יותר טוב מהרדיסק ללא הרכיב SSD הזה. זה בטח לא ברמה של SSD עצמאי. 1.67 ק"ג זה סביר עבורי. (למעשה עד 2 ק"ג בסדר)

אכן לא ניתן להתקין עליו מערכת הפעלה והוא נועד להאיץ את ההרדיסק.

שולחני יש לי וישאר כנראה גם בלימודים, אם כי ייתכן שבמידת הצורך יעבור שדרוג מתישהו.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

  • תגובות 68
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
לא יודע מה איתך אבל אני מעדיף לעשות כמה שיותר על השולחני שלי וכמה שפחות על הנייד, כי ההפרש ביניהם עצום.

 

אז הולכים על פרו רטינה 15 ששוקל 2 קילו , מגיע עם קוואד קור , כרטיס מסך , 16 גיגה וSSD רציני ובמקום מחשב שולחני משקיעים במסך מקלדת ועכבר טובים יותר וסוגרים את הפינה :)

 

ואם תבדוק כמה עלו לך שניהם ביחד - תגיע לאותה עלות בערך , או מספיק קרובה.

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

ומה עושה שונא אפל כמוני?

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם
זה יותר טוב מהרדיסק ללא הרכיב SSD הזה. זה בטח לא ברמה של SSD עצמאי. 1.67 ק"ג זה סביר עבורי. (למעשה עד 2 ק"ג בסדר)

אכן לא ניתן להתקין עליו מערכת הפעלה והוא נועד להאיץ את ההרדיסק.

שולחני יש לי וישאר כנראה גם בלימודים, אם כי ייתכן שבמידת הצורך יעבור שדרוג מתישהו.

 

לא חוכמה להגיד שזה יותר טוב מהרדיסק בלי SSD. זה כמו לומר שסוזוקי אלטו היא יותר טובה בתור מכונית ספורט מקורקינט.

אבל אני לא יודע בדיוק מה אופי העבודה של הרדיסקים היברידיים כאלה, אז אני לא רוצה לטעון שהם זבל, אבל אני משער שההבדל משמעותי.

2 ק"ג למחשב נייד זה הרבה. אולי נדמה לך שההפרש לא גדול בין 1.5 ל-2, אבל אחרי שתסחוב את זה ואת השני במשך יום שלם אתה תשים לב להבדלים.

 

אז הולכים על פרו רטינה 15 ששוקל 2 קילו , מגיע עם קוואד קור , כרטיס מסך , 16 גיגה וSSD רציני ובמקום מחשב שולחני משקיעים במסך מקלדת ועכבר טובים יותר וסוגרים את הפינה :)

 

ואם תבדוק כמה עלו לך שניהם ביחד - תגיע לאותה עלות בערך , או מספיק קרובה.

 

רק פה יש בעיה קטנה - אני לא אוהב מקים :wink:

 

אבל ברצינות - אני העדפתי לפצל כי לא בא לי לחבר ולנתק את הנייד כל הזמן. העלות היא מאוד דומה, אז אין כאן יתרון כספי.

הדסקטופ שלי עלה בערך 1100 יורו והוא די חזק (או לפחות היה חזק לפני כ-2.5 שנים). הנייד עלה סכום דומה בדולרים, ובניגוד לפרו רטינה 2 קילו, הוא שוקל רק 1.5.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

יש לי גם אפשרות למשהו כזה:

http://www.bug.co.il/prodtxt.asp?id=24286

אמנם פשרה במעבד, אבל יש כבר SSD בנפח נורמלי, מסך 13.3, אין מאווררים (יותר שקט ופחות סיכוי שירעיש עוד שנה או שנתיים), מסך עם פאנל IPS ורזולוציה סופר גבוהה.

אממה, במחיר המופרז הזה מקבלים רק שנה אחריות.

 

אופציה אחרת:

http://ksp.co.il/?uin=29376

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

למי שלא אוהב מקים - הכל טוב ויפה :) נסו לפתח לiOS או לעשות קצת Backend בדברים כמו ריילס על PC. לא תגיעו רחוק.

(מה שנקרא כורך המציאות והפרודקטיביות דורש ממני אחרת).

גם בפיתוח לאנדרואיד וWeb development יש יתרונות מבחינת פרודוקטיביות במק (ראה ערך - המון צוותים בגוגל עובדים על מקים)

 

אם רוב מה שאתם עושים מתחיל ונגמר בויזואל סטודיו - זה משהו אחר.

 

לגבי ה2 קילו לעומת קילו וחצי - מוסכם ב100%.

כשהייתי סטודנט הייתי עם לפטופים של 11 ו12״ בעיקר וזה היה מושלם (1.2 קילו - החיים יפים)

אני פשוט עושה את החשבון שיש לי בערך 2-3 כנסים בשנה של כמה ימים + נגיד שלושה שבועות חוץ מזה שאני מסתובב עם הלפטופ (משרד במיאמי, פגישות אצל פרטנרים ולקוחות וכו) והזמן סוללה שם קריטי (מעל 6-7 שעות של עבודה מלאה דוגרי ולא דפדפן ו50% תאורה) ושאר הזמן אני צריך אותו בתור שולחני חזק / שולף אותו על הספה בבית - אז במצב שלי - החצי קילו הזה לעומת הזמן עיבוד שווה את זה.

 

להגיד שלא שקלתי עכשיו עם ה12״ החדש לפצל את העבודה שלי? ברור. אבל לא שווה לי הזמן סנכרון (Git או לא).

 

dorsht - אני הייתי הולך על הראשון בתור מחשב לימודים.

נכון המעבד והכרטיס מסך של השני יותר טובים - אבל הראשון בתור לפטופ סטודנטים יהיה עדיף - עם סיכוי טוב שגם מבחינת חייי סוללה.

 

אחלה מפרט.

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

בהחלט הראשון. כבר אמרתי לך שאני מחבב את ה-UX305. חברה שלי קנתה את זה עם הSPEC הנחות יותר, אבל פה אתה מקבל משהו יותר רציני.

 

וליביו - ברור שבשביל הדרישות שלך זה עדיף, אבל אתה גם רואה למה בשביל הדרישות שלי עדיף שילוב של דסקטופ חזק ולפטופ בינוני פלוס (בשביל הדרישות שלי ה-HP Spectre 360 הוא לגמרי מספיק, וה-2in1 שלו עובד פשוט נפלא).

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
ומה עושה שונא אפל כמוני?

באותה רמת חומרה?

Dell precision 3800

Dell Xps 15

אבל הם גם באותה רמת מחיר. והחסרון המרכזי שלהם הוא שהמסך בשניהם סובל מהשתקפויות חריפות בהרבה מהרטינה.

מה חתימה? תתפשטי!

פורסם
באותה רמת חומרה?

Dell precision 3800

Dell Xps 15

אבל הם גם באותה רמת מחיר. והחסרון המרכזי שלהם הוא שהמסך בשניהם סובל מהשתקפויות חריפות בהרבה מהרטינה.

מחשב שעולה מעל 10 אלף ש"ח? מוגזם לאללה.

צריך מחשב סביר, לא צריך מפלצת.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם
בהחלט הראשון. כבר אמרתי לך שאני מחבב את ה-UX305. חברה שלי קנתה את זה עם הSPEC הנחות יותר, אבל פה אתה מקבל משהו יותר רציני.

 

וליביו - ברור שבשביל הדרישות שלך זה עדיף, אבל אתה גם רואה למה בשביל הדרישות שלי עדיף שילוב של דסקטופ חזק ולפטופ בינוני פלוס (בשביל הדרישות שלי ה-HP Spectre 360 הוא לגמרי מספיק, וה-2in1 שלו עובד פשוט נפלא).

 

רוני אתה משתמש ב HP SPECTRE 360?

אשמח לחוות דעת,

האם הוא מתחמם?

כמה זמן סוללה?

איך המסך(רזולציה, עבודה בשמש)?

איך הטאצ?

עובד עם העט?

מרעיש/מתחמם בעומס?

 

איזה גירסה מדובר? אני מתעניין בI-7 512SSD

פורסם

מציע למי שלפני קניה פשוט להתרחק מאסוס.

יש לי לפטופ חדש ב4000 שח וחוץ מנתוני חומרה המחשב הזה הוא חתיכת זבל שנראה ומרגיש סיני למדי.

כגר בפתיחת המסך זה מרגיש כאילו עוד כמה פתיחות וזה נשבר.

הטאצפאד פשוט גרוע למגע ולחיצה עד כדי כך שאי אפשר לעשות פעולות פשוטות בלי הצורך לקום ולהביא עכבר usb.

כשמקלידים במקלדת כל הלוח שלה מרעיש כאילו מחובר על פח של פחית שתיה.

סאונד גרוע יחסית אפילו לטאבלט...

כשפחתי את כונן הסידי כמעת והצטערתי כי זה נראה שלקחתי לו 10% מהחיים שלו.

חיבורי הusb מרגישים חלקים למדי ורופפים כאילו הכל שם רך בפנים..

את נורות החיווי (סוללה hdd וכו) כמעת ולא רואים, הם אור לבן שמאיר בקושי מתוך חור של מחט.

 

בקיצור, איכות חומרים פשוט גרועה.

 

פעם אחרונה שאני בוגד בdell ועצוב שמה שקנה אותי באסוס זה שהאחריות היא שרות עד לבית ולא כמו במעבדה של דל.

מודה שזו היתה פשוט טעות של קניה.

 

 

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

בקיצור, HP או דל?

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם (נערך)
מחשב שעולה מעל 10 אלף ש"ח? מוגזם לאללה.

צריך מחשב סביר, לא צריך מפלצת.

השאלה היתה באותה רמת חומרה של מק (וההשוואה שעשו לך היתה לפרו רטינה 15 שזה הדגם היקר).

 

אם אתה רוצה להשוות ״תפוחים לתפוחים״ - אין מחשבים ברמות האלו שעולים 4000 ש״ח.

מה לעשות.

זה שילוב של המסך, המקלדת , סוללה בכזה אורך חיים , קוואד קור חזק , 16 גיגה זיכרון , SSD רחוק מסטנדרטי וכל זה בעטיפת אלומיניום דקה וקלה יחסית.

 

מה שכן - כרגע - הם לפני עדכון דגם - אז המעבדים והמאיצי מסך (עד השדרוג הקרב ובא שלא ישנה את המחיר) פחות על הCutting edge ולגיימינג לדוגמא יש מחשבים יעודיים יותר מוצלחים (לרוב גם יותר שמנים).

 

אפל עושים את רוב המחשבים שלהם ברמות הגבוהות - אבל לא רק בגלל השם - אלא גם בגלל החלקים בפנים או הקונפיגורציות היוצאות דופן.

 

וכמובן שצריך לזכור - אולי זה לא רלוונטי לך עכשיו שאתה משלם על המחשב וההפרש התפוקה שתוציא ממנו לא יכניס לך יותר כסף.

אבל כשתגיע לעבודה שבה ההפרש בין לפטופ כזה לבין לפטופ זול הוא כזה - אבל התפוקה שלך תשתנה נגיד ב10-20 אחוז בגלל זה בזמן העבודה - זה הפרש שמכסים תוך חודשים ספורים מתוך הנגיד 3 שנים שמחזיק מחשב בעבודה.

 

בקיצר - לפטופים יקרים הם לרוב כלי עבודה שההפרש בתפוקה שלהם מתבטא בהפרש בתפוקה של העובד באחוז מסוים.

שם מפסיקים להתעסק בשטויות.

עריכה אחרונה על ידי Liviur

If living is for learning

Then dying is forgetting


×
×
  • תוכן חדש...