Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3722 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם ,

יש ברשותי יונדאי גטס 1.6 2007 בצבע כחול מטאלי קטנה ויפיפה

עד עכשיו השתמשתי רק בווקס לרכב..אך אני שם לב שכעבור 3 שבועות או חודש כל ההשקעה והתהליך שהשקעתי נעלם לגמרי חחח

 

תוכלו להביא לי הצעות וחומרים להשתמש בהם שיחזיקו לאורך זמן ויוציאו תוצאות יפות ?

 

באותה הזדמנות רציתי לשאול עם איזה חומר אוכל לטשטש שריטות שהרכב קיבל במהלך השנים בטמבון האחורי והקדמי שלו בצדדיו (כמו כל רכב ישראלי עם הזמן חח )

 

תודה רבה לעוזרים !

- Hyundai Getz 2007 1.6 -

פורסם

תלוי באיזה רמה אתה רוצה שהרכב בסוף יראה .

אפשר להמשיך לעשות ווקסים רגילים או פוליש ידני או לעבור למכונת שזה כבר יותר רציני

תעשה חיפוש בפורום יש המון מידע לגבי הנושא שלך .ותמיד תוכל גם לפנות בפרטי .

HYUNDAI SONATA V6 2.5 00 -

HONDA CIVIC 1.8 ES 08-

HYUNDAI TUCSON 016 -

:) MAZDA 6 09

 

פורסם
תלוי באיזה רמה אתה רוצה שהרכב בסוף יראה .

אפשר להמשיך לעשות ווקסים רגילים או פוליש ידני או לעבור למכונת שזה כבר יותר רציני

תעשה חיפוש בפורום יש המון מידע לגבי הנושא שלך .ותמיד תוכל גם לפנות בפרטי .

 

יש לך כאן דביק שמרכז המון מידע, תציץ גם לעוד דביקים יכולים להועיל מאוד ולחסוך המון שאלות

 

תודה על התגובות,

קראתי ואני רוצה לרכוש חומר "איטום " יש לכם המלצות לחומר מסוים ?

הצבע כחול מטאלי דרך אגב

- Hyundai Getz 2007 1.6 -

פורסם
תודה על התגובות,

קראתי ואני רוצה לרכוש חומר "איטום " יש לכם המלצות לחומר מסוים ?

הצבע כחול מטאלי דרך אגב

תלוי מאיפה אתה קונה אני הייתי ממליץ על שניים טובים מאוד, אחד בריסוס והשני מריחה.

 

Gtechniq C2v3 sealant זה ריסוס מחזיק

בערך 8 חודשים

החומר השני הוא Wolfgang deep gloss sealant מחזיק שנה בערך משהו גם מעולה.

 

לי היה כחול מטאלי קרייזלר, לדעתי שני אלה הם אחלה בשביל ברק, עמידות, דחיית מים לאורך זמן.

 

יש גם ווקס Fusso dark 12 month

גם ווקס משולב כאוטם ומחזיק בערך שנה.

 

 

אם תרצה יו.ר משנה זה כבר ציפוי נאנו או משהו בסגנון.

 

Sent from my LG-H815 using Tapatalk

פורסם
תלוי מאיפה אתה קונה אני הייתי ממליץ על שניים טובים מאוד, אחד בריסוס והשני מריחה.

 

Gtechniq C2v3 sealant זה ריסוס מחזיק

בערך 8 חודשים

החומר השני הוא Wolfgang deep gloss sealant מחזיק שנה בערך משהו גם מעולה.

 

לי היה כחול מטאלי קרייזלר, לדעתי שני אלה הם אחלה בשביל ברק, עמידות, דחיית מים לאורך זמן.

 

יש גם ווקס Fusso dark 12 month

גם ווקס משולב כאוטם ומחזיק בערך שנה.

 

 

אם תרצה יו.ר משנה זה כבר ציפוי נאנו או משהו בסגנון.

 

Sent from my LG-H815 using Tapatalk

 

אחלה תגובות מועילות ומהירות ! תודה עלזה

אגש לאוטוסטור באחד מהימים בשבוע הבא , קראתי שממליצים עליהם

- Hyundai Getz 2007 1.6 -

פורסם

אין שם את החומרים שהוא המליץ עליהם. ככל הנראה MENZERNA זה האוטם שיתאים לך.

http://www.autostore.co.il/151426/%D7%90%D7%95%D7%98%D7%9D-%D7%A6%D7%91%D7%A2-Menzerna-PL

 

אם אני זוכר נכון יש כאן חבר פורום BETER שמוכר את החומר הזה לפי כמות, הייתי ממליץ לך לקנות כמות לא גדולה ממנו ולהתנסות עם החומר.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3722 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...