Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3690 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בקצרה, היה לי מנוי לכביש 6 ולא ביטלתי אחרי מכירת הרכב את המנוי על הרכב.

הבעלים החדש נסע בשווי 1300 ש"ח בערך.

כביש 6 מתנער בטענה שהמנוי שלי באחריותי ואם לא שיניתי, זבש"י.

האם יש לי קייס כנגד הבעלים החדשים של הרכב?

תודה, שביט

"מה אתה מעדיף, מה רע בשביט? או מראה בשביט?"

פורסם

לפני שאתה מתכנן לתבוע כל מה שזז,ניסית לדבר עם הקונה?

אכן זו אחריותך להעביר את המנוי של כביש 6,לכביש 6 אין לך למה לבוא בטענות.

וגם לא לבעלים החדשים אלא אם לא יסכים לשלם לך,סך הכול הוא לא מפסיד דבר.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם

כביש 6 קצת חצופים

 

הרי כל רכב שאין לו מנוי הם יודעים בדיוק לאן לשלוח את החיוב.

 

איך?

 

כי הם מחוברים און ליין למחשב של משרד הרישוי.

 

לכן בקש מהם שיבדקו מי הבעלים החדש , וישלחו לו את החיוב.

 

כמובן שכל חיוב לאחר שבוצעה העברת בעלות הוא באחריות הרוכש .

 

האם בוצעה העברת בעלות?

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

נכון ולא נכון.

נכון - כי באמת הם מחוברים למחשב של משרד הרישוי.

לא נכון - כי הם מציינים במפורש שבעת העברת בעלות חלה חובה על המוכר לעדכן אותם. חוץ מזה, אם העברת את הרכב לאדם שאתה מעוניין להמשיך לשלם עבור נסיעותיו, כיצד הם יכולים לדעת את זה?

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם
בקצרה, היה לי מנוי לכביש 6 ולא ביטלתי אחרי מכירת הרכב את המנוי על הרכב.

הבעלים החדש נסע בשווי 1300 ש"ח בערך.

כביש 6 מתנער בטענה שהמנוי שלי באחריותי ואם לא שיניתי, זבש"י.

האם יש לי קייס כנגד הבעלים החדשים של הרכב?

תודה, שביט

 

נכון ולא נכון.

נכון - כי באמת הם מחוברים למחשב של משרד הרישוי.

לא נכון - כי הם מציינים במפורש שבעת העברת בעלות חלה חובה על המוכר לעדכן אותם. חוץ מזה, אם העברת את הרכב לאדם שאתה מעוניין להמשיך לשלם עבור נסיעותיו, כיצד הם יכולים לדעת את זה?

האם המואדם מספק את התשובה ?

 

לדעתי כן.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

חלק מהרעיון של מנוי זה חיסכון בעלויות. הנוסע משלם 20%-40% פחות ומפעילי כביש 6 לא מתעסקים בשליחת חשבוניות, חיפוש בעלים והמתנה לתשלום. אם בעל המנוי (שנזכיר -נהנה מהנחה בשירות) לא ביטל את המנוי, זו באמת בעיה שלו.

פורסם

בלי קשר אנשים שהם זבלה אנושית שצרכו מוצר ע"ח אחר ולא מוכנים להחזיר את הכסף.

פשוט זבל עופות של אנשים.

יש לי חבר שמכר רכב, הקונה לקח את המפתח והשאיר את האוטו ליד הבית של החבר בגלל חוסר בביטוח.

החבר (המוכר) גילה ששכח להוציא את הדיבורית האישית מעל מגן השמש וביקש מהקונה לכשיגיע להשיב לו אותו.

ניחשתם נכון... לא היה מוכן.

גועל נפש!

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם
חלק מהרעיון של מנוי זה חיסכון בעלויות. הנוסע משלם 20%-40% פחות ומפעילי כביש 6 לא מתעסקים בשליחת חשבוניות, חיפוש בעלים והמתנה לתשלום. אם בעל המנוי (שנזכיר -נהנה מהנחה בשירות) לא ביטל את המנוי, זו באמת בעיה שלו.

 

לא מדובר בחברה בסטונרית ( ויסלחו לי חברי בעלי הבסטות )

 

אתה מראה להם שהרכב עבר לידי הרוכש.

 

מה קל יותר מאשר לבטל את החיוב למוכר ולהוציא חיוב גבוה יותר לרוכש ( כי אין לו מנוי ).

 

כמו שהם עושים לאלפי כלי רכב ללא מנוי!!

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

כביש 6 נוהגת בדיוק לפי כללי החוזה. וזה קל יותר.

 

אין שום סיבה שכביש 6 תוותר על התשלום שקיבלה כדין ותגבה מחדש את התשלום מאדם אחר. גבה אתה את התשלום.

:turn-l:
פורסם

בוא אני הולך איתך

 

תוציא חיוב לרוכש , ישלם, תזכה את המוכר שפשע ולא הודיע על מכירת הרכב.

 

שוב מדובר בחברה שפועלת בהתאם לחוק ולא בסטונרית.

 

נדרשים ממנה אמות מידה של תום לב מוגבר.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

×
×
  • תוכן חדש...