Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7827 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום.

שבוע שעבר פרסמתי נושא בעניין תקלה בסובארו ג'אסטי.

בנסיעה מהירה, ובמזג אויר קר, מתחילות רעידות והשתעלויות של האוטו עד כדי כיבוי המנוע בלחיצה על המצמד. (לנושא: http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=58172 )

 

הבעיה נפטרה לאחר ניקוי המגעים במפלג (מכסה הדיסטרוביוטור), והחלפת פילטר דלק.

כאמור בנושא המקורי, החלפת פלאגים, פלטינות, חוטי פיחם וקבל לא פטרו את הבעיה.

 

לשימושכם! :)

פורסם
שלום.

שבוע שעבר פרסמתי נושא בעניין תקלה בסובארו ג'אסטי.

בנסיעה מהירה, ובמזג אויר קר, מתחילות רעידות והשתעלויות של האוטו, עד כדי כבוי המנוע בלחיצה על המצמד. (לנושא: http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=58172 )

 

הבעיה נפתרה לאחר ניקוי המגעים במפלג (מכסה הדיסטרבוטור ), והחלפת פילטר דלק.

כאמור בנושא ה,מקורי, החלפת פלאגים, פלטינות, חוטי פחם וקבל לא פתרו, את הבעיה.

 

לשימושכם! :)

תודה על העדכון!

היכן היה מסנן הדלק, לא מתחת לרכב, והאם הוא היה סתום?

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

הבעיה נפטרה לאחר ניקוי המגעים במפלג (מכסה הדיסטרוביוטור), והחלפת פילטר דלק.

כאמור בנושא המקורי, החלפת פלאגים, פלטינות, חוטי פיחם וקבל לא פטרו את הבעיה.

 

לשימושכם! :)

ידעתי שצדקתי :), אפליו הוספתי תמונה:lol: (שיהייה לבריאות)

Suzuki Jimny

פורסם
ידעתי שצדקתי :), אפליו הוספתי תמונה:lol: (שיהייה לבריאות)
מה צדקת? כולם אמרו שיש כשלב ראשון להחליף מסנן דלק תחתון,ולא את זה הנראה בתמונה!

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם
מה צדקת? כולם אמרו שיש כשלב ראשון להחליף מסנן דלק תחתון,ולא את זה הנראה בתמונה!

בברכה

צביקה

צביקה הוא לא ציין שזה פילטר תחתון

Suzuki Jimny

פורסם
צביקה הוא לא ציין שזה פילטר תחתון
הוא לא צריך לציין! מסנן דלק ראשוני, נמצא מתחת לרכב ליד גלגל שמאליאחורי,

המסנן בתמונתך הוא מסנן,נוסף, לא מקורי, מקום שישראלי החכם החליט להרכיב!

הבנת את זה ברוך?

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם
הוא לא צריך לציין! מסנן דלק ראשוני, נמצא מתחת לרכב ליד גלגל שמאליאחורי,

המסנן בתמונתך הוא מסנן,נוסף, לא מקורי, מקום שישראלי החכם החליט להרכיב!

הבנת את זה ברוך?

בברכה

צביקה

חחח ברוך??????

חחחחחחח

טוב בכל מקרה אתה מבין , ואני פחות

אתה צ-ו-ד-ק !:wink:

Suzuki Jimny

×
×
  • תוכן חדש...