Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קוילאוברים עבור LEON FR 2015


שימו לב! השרשור הזה בן 2962 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום לכולם,

 

שמי אורן, אני חדש בתחום השיפורים

חודש שעבר רכשתי סיאט לאון FR 2015, אוט' 5 דלתות מאדם פרטי

הבעלים הקודם החליף חישוקים ל19" חתך נמוך מאוד (35)

כמו כן הוא שם קפיצי הנמכה של ST

 

הרכב כעת לא נוח בנסיעה, קשה מדי, יציב מאוד אמנם,

אבל לא נוח, כל בור מורגש בהגזמה, בנוסף כאשר ישנם

פסי האטה שאליהם מגיעים במהירות גבוהה מהרגיל אז ניתן לשמוע

את הצמיג נוגע בגוף הרכב.

 

בקיצור, אני מעוניין לשמור על יציבות אבל מוכן להתפשר קצת

עבור נוחות משמעותית.

ממה שהצלחתי להבין, קוילאוברים זה הפתרון הכי טוב עבורי.

 

אני בכלל לא מבין בעניין, כלומר, כאשר אין קוילאובר אז יש בולם מקורי ועליו קפיץ?

ומה זה בעצם קוילאובר? האם הנוחות המירבית שניתן להשיג היא בעזרת קוילאוברים?

 

ראיתי שאין הרבה יצרנים שהוציאו קוילאוברים מתאימים לרכב שלי,

יש של ST ושל KW ראיתי שהמחירים לערכה נעים בין 700 ל 2000 יורו

אני רוצה לדעת מה בדיוק מתאים לרכב שלי...

כלומר באתר של KW בחרתי את הדגם שלי במדוייק והוא נותן איזה 8 דגמים של

קוילאוברים עם שוני מאוד קטן בפרמטרים שאין לי מושג מה אומרים, זה הלינק:

 

http://www.kwsuspensions.co.uk/produktfinder/?resetFilter=all&openCat=0&openCatName=Coilover+kits&setSubfilterID=130&setSubfilterGroupID=1-0

 

הייתי שמח לקבל המלצה והסבר...

מה ההבדל בין אחד שעולה 700 לאחד שעולה 1080 יורו ויש גם ב1270...

בנוסף יש גם משהו עם שליטה אלקטרונית שנקרא DDC, עולה 2000 יורו...

 

הייתי מאוד שמח לקבל עצה לפני רכישה,

אני לא רוצה ללכת לסדנה בארץ לפני שאני מבין את העניין מספיק טוב,

ולפני שאני יודע בדיוק איזה דגם מתאים לי וכמה הוא עולה בחו"ל.

בשיחה שעשיתי עם אחת מהסדנאות ביקשו 11,000 על קוילאוברים,

כשאני רואה את המחירים אני קצת מתלבט אם לא שווה לי להזמין לבד....

 

אשמח לעצה טובה

וסליחה על החפירה.

תודה,

אורן

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מי שמעיד על עצמו כלא מבין בעניין, לא מזמין קוילאוברים בעלויות גבוהות.

 

הבעלים הקודם מסר לך את הקפיצים המקוריים? תתקין אותם בחזרה.

 

לא מסר... ואני מחפש נוחות טובה יותר מהמקורי,

גם לפחות מבינים בעניין מותר (-:

אני מנסה ללמוד לפני שאני רוכש, זה לא שאני לא מתכוון לנסות להתקין לבד

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קשה לי להאמין שהוא הצליח למכור אותם.

 

אם הם אצלו, הם התשובה לנוחות שאתה מחפש.

אם זה לא יספיק - אפשר גם לחזור למידת גלגלים המקורית.

 

לא מתקינים קוילאוברים בשביל הנוחות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קשה לי להאמין שהוא הצליח למכור אותם.

 

אם הם אצלו, הם התשובה לנוחות שאתה מחפש.

אם זה לא יספיק - אפשר גם לחזור למידת גלגלים המקורית.

 

לא מתקינים קוילאוברים בשביל הנוחות.

 

כמה מחברי שדרגו לקוילאוברים בGTI MK6 וMK7 שיש להם, אפשר לומר בוודאות שהדגם של הקויילים שקנו נוח יותר מהמקורי ועל הדרך משפר גם את היציבות בצורה משמעותית ביותר.

במקרה של פותח השרשור, יכול להיות שקפיצי ההנמכה פוגעים במהלך פתיחת הבולם ולכן האוטו לא נוח בעליל, כמו כן פוגעים בחיי הבולמים ומסכנים את היציבות של הרכב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בוודאי שבולם יקר ומכויל היטב יכול לשפר את הנוחות, אפילו אם הוא עובד עם קפיץ קשיח מאוד.

 

אבל מי שמראש מחפש נוחות, לא צריך לפנות לכיוון הזה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה שוב טועה, יש המון שהחליפו את הסט אפ המקורי שלהם לקויילאוברים לצורך הגברת הנוחות.

ולא כל הקויילים היקרים נוחים, גם כשמכויילים "היטב".

השתמשתי במרכאות מכיוון שאין דבר כזה מכוייל היטב, כל אחד והבחירות שלו לכן יש את האפשרות לכוונן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה שוב טועה

 

לא טועה ולא שוב.

 

 

יש המון שהחליפו את הסט אפ המקורי שלהם לקויילאוברים לצורך הגברת הנוחות.

 

זכותם. הרגו זבוב באמצעות פיל.

 

 

ולא כל הקויילים היקרים נוחים, גם כשמכויילים "היטב".

 

אני לא רשמתי דבר כזה.

 

יש הרבה מערכות יקרות שלא שוות הרבה. במיוחד פה בארץ.

 

 

השתמשתי במרכאות מכיוון שאין דבר כזה מכוייל היטב, כל אחד והבחירות שלו לכן יש את האפשרות לכוונן.

 

בטח שיש דבר כזה מכויל היטב.

 

לכל בולם יש Valving משלו. הוא צריך להיות מותאם למשקל הרכב, לקבוע הקפיץ של הקפיץ הספציפי שלו ועוד.

אתה בטח לא חושב שהמכניזם הפנימי בבולם של Penske דומה למה שקורה בתוך בולם של D2 או BC או Ksport.

 

בולם זול עם כיול ברמה נמוכה יישאר ברמה נמוכה לא משנה כמה תשחק עם ברזי הכיוון שלו. (שבבולמים זולים גם ככה בקושי משפיעים...)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה לא ברור.

כשאתה קונה קיט יעודי לרכב שלך מחברת קויילאוברים, אתה מקבל את הקפיץ המתאים לרכב שלך.

אני לא שמעתי מעולם על קויילאוברים ספציפים לרכב שלא הגיעו בצורה המתאימה לרכב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפי דעתי קודם כל תפטר מהג'אנטים 19" מיותר מוגזם ולא נוח. ישאר לך גם עודף לגאנט אחר.

לגבי קויילים. אני הייתי עם קפיצי הנמכה והחלפתי לקוילים, עולם אחר.

עדין קשיח אבל הרבה יותר נוח מקפיצי הנמכה. ומשדר לרכב תחושות יותר טובות.

ויש קויילים שמיוצרים כבר מהמפעל לשימוש יום יומי+מסלול. שהם רכים יחסית. ויש יותר הארד קור שהם קשיחים בהרבה.

אם זה ממש לא מדבר אליך. כמו שאמרו מעלי. תמצא או תקנה את הקפיצים המקוריים והאוטו יחזור לרכות שלו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה לא ברור.

כשאתה קונה קיט יעודי לרכב שלך מחברת קויילאוברים, אתה מקבל את הקפיץ המתאים לרכב שלך.

אני לא שמעתי מעולם על קויילאוברים ספציפים לרכב שלא הגיעו בצורה המתאימה לרכב.

 

מתוך 20 מערכות, כל אחת מחברה שונה, כולן מיועדות לאותו רכב.

לכולן יהיו קפיצים באותה קשיחות (קבוע-קפיץ)? בכולן כיול הבולמים הפנימי הוא זהה?

 

לא ולא.

 

הנוחות תלויה באיכות הבולם ובכיולו.

בולם של Penske שעולה 1500 דולר לפינה בשילוב עם קפיץ בקשיחות של, לדוגמא, 1200 lbs/in,

יכול להיות נוח יותר מקוילאובר של KW או Tein שיגיעו עם קפיץ בקשיחות של, לדוגמא, 350 lbs/in.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כיול בולם איננו קשור אך ורק לקשיחות הקפיץ.

אתה קופץ מVALVING של הבולם לקשיחות הקפיצים ועד למכניזם הפנימי של הבולם.

אתה לא ברור ולא עקבי.

כמו שאמרתי, יש קוילאוברים זולים שעושים את העבודה ונוחים מאד (חלקם נוחים יותר מהיקרים) ויש קוילאוברים יקרים שעושים את העבודה וגם ביניהם יש כאלו שיותר נוחים מהזולים. למחיר לא תמיד יש משמעות. אתה היית נחרץ בנוגע לקשר של המחיר לנוחות.

 

אני את הדיון סיימתי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה שאתה לא עוקב, לא אומר שאני לא עקבי. זה בסדר אם הדברים לא ברורים לך ואתה לא מבין. אני יכול להסביר שוב.

 

אם אינך מעוניין ללמוד - זו כבר בחירה שלך.

 

את ה-Valving של הבולם מכיילים לפי הקשיחות של הקפיצים שהוא אמור לעבוד איתם. אני לא "קופץ". יש קשר ישיר ביניהם.

בבולם יקר, החלקים הפנימיים והכיול יהיו טובים יותר.

 

בולמים יקרים (לא KW V3 או Tein פלקס או וואטאבר. יקרים באמת - Penske, Ohlins, MCS) עם קפיצים בקשיחות 3X,

יכולים להיות נוחים יותר מקוילאובר מהמזרח עם קפיץ בקשיחות X.

 

קוילאובר יכול להיות זול ונוח אם הקפיצים שלו לא קשיחים במיוחד.

 

המחיר לכשעצמו הוא לא העניין. אפשר להרכיב מערכת ב-7,000 דולר שלא תבצע טוב ולא תהיה נוחה.

פשוט בוחרים קפיצים רכים מדי או קשיחים מדי לטווח הפעולה של הבולם.

 

כשהתייחסתי לקשר בין מחיר לנוחות, דווקא לא הייתי נחרץ בכלל. רשמתי: "יכול לשפר את הנוחות".

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפותח השרשור.

קודם כל הבעלים הקודמים עשה כמה דברים בלי להבין אותם.

לעלות למידה 19 עם חתך נמוך תמיד תגרום לחוסר נוחות ורעש מיותר בכל תנאי הכביש.

מעבר לכך קפיץ הנמכה על בולם מקורי זאת טעות ! מאחר והבולם המקורי אינו מותאם לקפיץ הנמכה ובעצם הוא אינו מבצע את פעולת השיכוך באופן מיטבי עכשיו תוסיף מידה 19 ותקבל חוסר נוחות .

ממליץ בחום להחליף לקפיצים המקוריים. וגם לחשוב לחזור למידת גאנט 18 יעשה לך שינוי משמעותי בנוחות.

לגבי קוילאוברים .תמתין עם זה תלמד את האוטו ואז תחליט אם ללכת עם קפיצי הנמכה ובולם ייעודי או לסירוגין קוילאובר.

מקווה שעזרתי

fly low drive fast

zx volcane- c4 vts-B4 spec b -Leon fr-Bmw e46 330i-Mustang gt 4.6

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2962 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...