Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3783 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מכונת כביסה בוש . דגם דיגיטלי חדשה שנה+ ( לא בתוקף אחריות ) .

 

לאחרונה לא סוחטת בתוכנית רגילה ויש להעביר למצב סחיטה שזה עוד 13 דקות לאחר שהתוכנית המקורית מסתיימת אך לא סחטה .

 

יש למישהו מושג מה הבעיה לפני שאני מזמין טכנאי בוש ונפרד מכמה מאות שקלים שלדעתי הבעיה קטנה ביותר .

 

תודה רבה

פורסם

העצה שקבלת שווה זהב.

 

קודם כל בצע את שהומלץ, ובהנחה שהבעיה תיפתר, חזור לעדכן.

ולתמיהתך:

כתבו לך שסביר שחסימת צינור הניקוז חלקית. המשאבה לא מצליחה לנקז מספיק מים בפרק הזמן שמוקצה לכך ולכן אין סחיטה.

כשאתה בוחר במצב סחיטה בנפרד מתקיים עוד מחזור ניקוז כלומר משך הזמן בו המשאבה מרחיקה מים מתארך.

לכן יתכן שאז מפלס המים נמוך מספיק כדי שהמכונה תתחיל לסחוט.

אולי כן ואולי לא. כאמור, נסה.

 

יוסי

פורסם

סביר להניח שגרב קטנה או משהו דומה נדחפו לצינור הניקוז, לפני המשאבה.

עם הזמן זה צובר לכלוך וגם נדחס יותר לכיוון המשאבה, עד שכמעט ולא עוברים מים.

עלות טכנאי לכזה דבר היא סביב 250-300 שקל. אתה יכול לנסות לבד אם יש לך ידיים

טובות, אבל זה לא מעט עבודה.

×
×
  • תוכן חדש...