Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מבחן דרך - ב.מ.וו X1


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3679 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז הנה זה,

בשנים האחרונות נדמה שבב.מ.וו קצת איבדו את הפוקוס, המכוניות עדיין טובות מאוד, אבל משהו מהחיבור ההוא שהיה להם כל השנים הלך והתעמעם. במקביל הם התחילו לסבך הכל עם כל הסגמנטים והשמות וזה עוד לפני שדיברנו על מספרי המנועים והנפחים האמיתיים שיותר מסובכים משעות הפתיחה של הדואר.

אז הם אולי קצת אבדו את הדרך ונכון שעד לפני כמה שנים ב.מ.וו עם מנוע רוחבי והנעה קדמית,הייתה מוציאה החוצה רבבות עם קלשון ולפידים.

אבל הנה, X1 על פלטפורמת הנעה קדמית ומנוע רוחבי מוכיח שהם עדיין יודעים לייצר מכונית שקובעת את הרף בתחום ההנאה מנהיגה בקבוצה שלה.

 

המבחן המלא כאן

 

*המבחן נערך בימי אובך וגשם בוצי, אז הפעם השתמשנו בתמונות יצרן

1.jpg2.jpg4.jpg6.jpg

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

  • תגובות 35
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

מעניין לשמוע ש-BWM עברו לתיבת 8 הילוכים של אייסן, לאחר ההצלחה המסחררת שלהם עם התיבה של ZF. האם המעבר הוא בגלל תצורת המנוע (רוחבי במקום אורכי)? האם יש הבדלים מורגשים בין התיבות?

פורסם

אולי אייסן הציעו מחיר יותר טוב :wink:

שמח לשמוע שהרכב עדיין נמצא בגבולות המסורת הדינאמית והכיפית לנהיגה

וגם שופרה איכות הפנים ועיצוב חיצוני יותר משכנע.

פורסם

אני לא חושב שזה קשור לתצורת המנוע לרוחב, בגרסת ה-18i עם מנוע שלושה צילינדרים 1.5 ו-136 כ"ס הם עדיין משתמשים בתיבת שישה הילוכים, אבל אני לא יודע אם של אייסין או ZF

יקירתי, לפני שאת מדברת סרה באלפא שלי, בואי נזכור שגם לך יש כמה ימים בחודש שאת דולפת ומושבתת.

טל שביט (1955-2011), האיש הטוב והנפלא שרכב היישר אל גן העדן.

פורסם

אומנם Petrolhead אנוכי ובהחלט נהניתי מהכתיבה המשובחת, אבל יש בי תהיה לאחר קריאת מבחן זה. 

מתי נזכה לחזון אחרית הימים ונראה קצת New Journalism גם בענף הרכב?

את מי מי מאלה שקונים X1 באמת מעניין איך היא מחזיקה קו בנס הרים וכמה טורקסטיר יש לה?

למה לא לדבר לקונה פוטנציאלי בגובה העיניים?

אומנם יש התייחסות לIDRIVE, נוקשות המיתלים ומושבים צפופים, שזה מה שבאמת מעניין את הקונה פוטנציאלי, אבל הסיפור העיקרי צריך להיות בהקשר של החווית משתמשת בשם אלונה פדרמן משכונת צהלה.

הגיע זמן לשים בצד את הדאבל קלאטץ' והילאנדטו בהקשר לכלים אלה ולהתחיל לכתוב על מה שבאמת מעניין את הקונים של הרכב.

את ריסון הגוף ואחיזה תשאירו לM5.   

פורסם
אומנם Petrolhead אנוכי ובהחלט נהניתי מהכתיבה המשובחת, אבל יש בי תהיה לאחר קריאת מבחן זה. 

מתי נזכה לחזון אחרית הימים ונראה קצת New Journalism גם בענף הרכב?

את מי מי מאלה שקונים X1 באמת מעניין איך היא מחזיקה קו בנס הרים וכמה טורקסטיר יש לה?

למה לא לדבר לקונה פוטנציאלי בגובה העיניים?

אומנם יש התייחסות לIDRIVE, נוקשות המיתלים ומושבים צפופים, שזה מה שבאמת מעניין את הקונה פוטנציאלי, אבל הסיפור העיקרי צריך להיות בהקשר של החווית משתמשת בשם אלונה פדרמן משכונת צהלה.

הגיע זמן לשים בצד את הדאבל קלאטץ' והילאנדטו בהקשר לכלים אלה ולהתחיל לכתוב על מה שבאמת מעניין את הקונים של הרכב.

את ריסון הגוף ואחיזה תשאירו לM5.   

 

למה "אלונה פדרמן" צריכה לעניין אותי כחובב רכב? מה מעניין אותי איך היא גולשת בכניסה לקניון רמת אביב או מתחברת עם האייפון שלה לממשק התקשורת ברכב?

 

בשביל זה לא צריך כתבי רכב. מספיק לתת את המכונית לעתונאית כלשהי ולבקש ממנה לרשום התרשמויות.

 

כמובן שאז גם היחצ"נים ישמחו לסייע...

 

צורה לזה.

 

לוז מיך אופ.

עם רגל בחוץ... :beerchug:

פורסם

זה בדיוק העניין, שמרון. נסיון לשפוט כלי לפי פרמטרים שבכלל לא רלוונטים לגביו. אותך כחובב זה לא צריך לעניין. את קינן ככתב - כן. במיוחד כשאתה שואף ליצור תוכן עדכני ושונה מכתבת רכב שבלונית מצויה.

פורסם

אני דווקא חושב שיש לנו פה לא מעט מה"ניו ג'רנליזם" אבל כזה שפונה לחובבי הרכב - עיין ערך הכתבות של באגירה לסופרב L&K ו-falou ללאון קופרה.

האמת, אני התלבטתי האם לכתוב בסגנון סיפורי יותר ואחר מהרגיל, אבל אז חשבתי שדווקא את הגולשים פה יעניין יותר הרושם ממפגש ראשון עם פלטפורמת הנעה קדמית בב.מ.וו (אם כי זו לא באמת פעם ראשונה עם הפלטפורמה הזו - היא גם נמצאת במיני 5 דלתות).

יקירתי, לפני שאת מדברת סרה באלפא שלי, בואי נזכור שגם לך יש כמה ימים בחודש שאת דולפת ומושבתת.

טל שביט (1955-2011), האיש הטוב והנפלא שרכב היישר אל גן העדן.

פורסם
בגרסת ה-18i עם מנוע שלושה צילינדרים 1.5 ו-136 כ"ס הם עדיין משתמשים בתיבת שישה הילוכים, אבל אני לא יודע אם של אייסין או ZF

 

אני דיברתי על ה-ZF8 שיושבת ברוב מכוניות BMW, ולפי כל הביקורות היא התיבה האוטומטית הטובה ביותר בשוק היום (לצערי לא נהגתי על אחת כזאת). אני מניח שתיבה עם 6 הילוכים (בין אם של ZF ובין אם של אייסין) היא לא התיבה המדוברת ולא בהכרח תתנהג בצורה דומה, גם אם שניהן של ZF.

פורסם
זה בדיוק העניין, שמרון. נסיון לשפוט כלי לפי פרמטרים שבכלל לא רלוונטים לגביו. אותך כחובב זה לא צריך לעניין. את קינן ככתב - כן. במיוחד כשאתה שואף ליצור תוכן עדכני ושונה מכתבת רכב שבלונית מצויה.

 

הכתבות כאן נקראות בעיקר ע"י חברי הקהילה המוטורית הזו.

 

אני בספק אם אפילו מעט הנשים שפעילות כאן היו מתענינות בכתבה על גברת כזו, שמן הסתם לא מייצגת אותן.

עם רגל בחוץ... :beerchug:

פורסם

המממ...

אני מפשפש בזכרוני מהנהיגה בדור הקודם ולפי מה שאני זוכר הוא יותר ישיר ומהודק מהדור הנוכחי וכמובן שנעדר את הטורק סטיר. מצד שני הדור החדש חזק יותר ותיבת ההילוכים מהירה יותר.

כך שבלי לדעת מה בדיוק אתה מגדיר כמהנה, קשה לי לומר.

 

אבל בינינו, למי שאוהב לנהוג, בדיוק באותו סכום נמצאת ה-320 שעדיפה עליו בכל היבט של נהיגה.

יקירתי, לפני שאת מדברת סרה באלפא שלי, בואי נזכור שגם לך יש כמה ימים בחודש שאת דולפת ומושבתת.

טל שביט (1955-2011), האיש הטוב והנפלא שרכב היישר אל גן העדן.

פורסם
אבל הסיפור העיקרי צריך להיות בהקשר של החווית משתמשת בשם אלונה פדרמן משכונת צהלה

 

זה בדיוק העניין, שמרון. נסיון לשפוט כלי לפי פרמטרים שבכלל לא רלוונטים לגביו. אותך כחובב זה לא צריך לעניין. את קינן ככתב - כן. במיוחד כשאתה שואף ליצור תוכן עדכני ושונה מכתבת רכב שבלונית מצויה.

 

כשנעבור לכתוב כתבות שמתפרסמות בלאשה, מבטיח שתהיה התיחסות האם החוטיני נכנס לי לתחת במושבים האלה והאם החומר ממנו עשוי הדש בורד שורט לי את הפרנצ' מניקור.

 

בינתיים אנחנו כותבים לפורום של חובבי רכב ועד שזה ישתנה, אלונה פרידמן ודעתה על ה X1 מעניינות לי תת*ת!

 

נ.ב. אם אתה מעוניין, אני יכול בשמחה לתת לך כמה קישורים לכתבות מוטוריות מעיתוני לאשה/ את ודומיהן... אולי תמצא אותן יותר מתאימות...

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

בינתיים אנחנו כותבים לפורום של חובבי רכב ועד שזה ישתנה, אלונה פרידמן ודעתה על ה X1 מעניינות לי תת*ת!

 

נ.ב. אם אתה מעוניין, אני יכול בשמחה לתת לך כמה קישורים לכתבות מוטוריות מעיתוני לאשה/ את ודומיהן... אולי תמצא אותן יותר מתאימות...

 

נו באמת. דווקא מאחד שנמנה על הנהלת הפורום ציפיתי ליותר.

איך בדיוק כתיבה שבלונית על דברים שאינם מהות בכלי הזה מקדמת אותנו כפורום ומביאה אליו משתמשים ומשתמשות חדשות?

לא מבין את הישיבה הזאת במגדל השן השמאלני האליטיסטי ומחשבה מפאייניקית על האספסוף המטומטם. :wink:

אין שום דבר פסול בלדבר לבוחרים בגובה עיניים. ה-ם מ-פ-ח-ד-ים!

אני הערתי על כיווני התפתחות יותר סיפוריים בכתיבה. לא צריך ישר לתשתף אותנו בהעדפות שלך בהלבשה תחתונה, למרות שאני אישית מזמן יודע שהחוטיני וורוד. :lol:

בואו נתייחס ל30 אנשים שנחשבים ראויים וזהו. כל השאר לא ראויים לקרוא כאן.

פורסם (נערך)

אני רק אניח את זה פה:

 

"מנוולת כזו, אני אומרת לך. מסתובבת עם השפתי ברווז שלה שכל הכיכר תראה, יותר סיליקון מאשר באינטל הד"ר שם לה שם, ויש לה גם גי'פ חדש", "איזה? אני לא יודעת איזה, מהיפנים האלו המפוארים", "נו בטח, כי גם היא כולה פלאברה, צורה לה!".

 

"כן, אבל הג'יפ שלי זה ב.מ.וו מה את משווה בכלל, אני ראיתי אותו כשחזרנו מהסקי בשדה תעופה, איזה מהמם, מה? לא זה לא כמו שהייה לאוסנת פעם, לא יודעת, הוא כזה גברי כזה, עם התפיחות והפרצוף הקשוח הזה", "של אוסנת היה קצת פייגלע, כמו הבעל שלה הוורדרד, נו בטח מה את לא יודעת? כן, עם הגנן שלהם".

 

"רגע חמודה, אני נכנסת למכונית, אז אולי יתנתק לנו הטלפון". "הלו? את שומעת? יופי", "מה? לא, לא, לא, יש פה דיבורית בטח, גם גג שמש וריפודי עור, מה זה הכל פה טיפ טופ, יש גם מערכת שאיתה משנים את כל הדברים פה, הסבירו לי בסוכנות, אבל מי יכולה להתרכז עם הבחורים שם החמודים, היה שם איזה אחד ירון או שרון, חוץ מזה, יש פה יותר תפריטים מאשר במול ים". " אבל ממש יפה פה, ממש כמו בג'יפ ב.מ.וו של הצרפתים שקנו את הפנטהאוז של רבינוביץ', לא ההוא, כמו הזה שאז דרסו איתו את הבחורה המסכנה, כן, זה שנראה כמו נעל ספורט שנמסה", "אבל שלי קטן יותר, אבל תאמיני לי אני מעדיפה שהיה קטן יותר ושבעלי לא ינקנק לי את האופר של הילדים כמו אצל הכלבה ההיא, הברווזה".

 

"אני לא מתלוננת יש פה מה שצריך, אפילו שהכיסא קצת קטן". "איזו מגעילה את, ירכיים ברזל יש לי, זה הכיסא קטן, באמת. אבל במושב מאחורה יש מקום לכל השקיות", "לא בבגאז' יש לי את התיק של הג'ים שלי ושל הבת".

 

"אז תגידי לו שיחכה, אני רוצה לנתק לפני שאני עולה על כביש החוף, יש פה רעש כזה כשנוסעים מהר", "מה זה אז אל תיסעי מהר, תאמיני לי שאני לא יודעת מה לעשות כבר. אני רק קצת לוחצת על הגז והוא מה זה טס כאילו אני רוכבת על 192 סוסים", "הבן שלי אמר שהוא בכלל עם הנעה קדמית, אבל אני לא יודעת מה הוא מדבר, כששמים על D זה הנעה קדמית, ככה זה כל המכוניות לא?". "בכל אופן, הוא גם אמר שאפילו שזה עם הקדמית הזה, הוא מוכן לסלוח לו כי הוא ממש טוב במחלף של שבעת הכוכבים".

 

"טוב, מה אני אגיד לך, אני צריכה לסיים, הגעתי פה לבית של את יודעת מי", "תאמיני לי לשנינו יש מה להפסיד אם יגלו". "הצחקת אותי, נראה אותו מנסה לקחת לי את ה-X1 שלי, את העיניים אני מוציאה לו..."

עריכה אחרונה על ידי קרמבו

יקירתי, לפני שאת מדברת סרה באלפא שלי, בואי נזכור שגם לך יש כמה ימים בחודש שאת דולפת ומושבתת.

טל שביט (1955-2011), האיש הטוב והנפלא שרכב היישר אל גן העדן.


×
×
  • תוכן חדש...