Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שיפוץ EVO 6 RS RALLY


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3676 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בארץ רוב המתחרים נוסעים ללא סיקוונסיאל לכן אם נשדרג זה יעלה אותנו מקטגוריה "גרופ n"

 

נתחרה לבד בקטגוריה ויהיה משעמם

 

מכיוון שמדובר בevo6 rs, דגם הrs טומי מאקינן מגיע עם גיר קצר יותר.

 

Sent from my LG-H815 using Tapatalk

  • תגובות 72
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

uploadfromtaptalk1461005024814.jpg

 

תודה רבה

 

מתקדמים

מנוע בפנים

וסרנים

עוברים על כל בורג, מסמנים ומחליפים רכיבים עם בלאי גבוהה.

 

Sent from my LG-H815 using Tapatalk

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

נראה טוב

לא מתככנים להשתמש כחנוכיה - תמיד זה יכול לגמור על הראש של מישהו... :wink:

 

אין ספק. היופי חולף, אבל הרפס הוא נצחי.

 

בסוף יבוא אחמד וירסס איך שיצא לו.
פורסם

זה רכב סטוק?

יכלתי בתור לקוח בזמנו לקנות אותו מהסוכנות?

לא מתככנים להשתמש כחנוכיה - תמיד זה יכול לגמור על הראש של מישהו... :wink:

 

אין ספק. היופי חולף, אבל הרפס הוא נצחי.

 

בסוף יבוא אחמד וירסס איך שיצא לו.
פורסם
[ATTACH]460611[/ATTACH][ATTACH]460612[/ATTACH][ATTACH]460613[/ATTACH]

 

הידעתם שב27 וב28 מתקיים הראלי קרוס הראשון בארץ? עם כניסה חופשית לקהל?

 

בכל אופן, כמעט סיימנו

 

Sent from my LG-H815 using Tapatalk

 

תוצאה מדהימה כיף לראות את זה!

אשמח לראות עוד תמונות שיהיה בהצלחה!!

Honda Civic 2006 1.6

פורסם

יהיו תמונות נוספות לאחר הראלי קרוס ב28,

 

השבוע נתמקד בסיום הרכב

כיוון בלגלים ( אחד התהליכים החשובים ברכב מירוץ)

 

ותוספת מערכת "anti leg"

ולבחור ששאל, זו evo 6.5 גרסה מיועדת למתחרי ראלי בעולם אשר מיצובישי בזמנו שיחררה במספר יחידות מוגבל, היה צורך בהזמנה מיוחדת.

 

Sent from my LG-H815 using Tapatalk

אתר מתעדכן של הפרויקט - https://www.facebook.com/RALLYRAIDSOL

פורסם

חבל שלא מתירים למכונית זו רישוי לכביש, היא בטוחה מהרבה ממכוניות רבות שנעות בכביש.

 

באנגליה היית יכול לנסוע עם האוטו למסלול, להתחרות, ולחזור בנסיעה הביתה. אבל עזוב, לא מבינים כלום האנגלים.

 

בהצלחה בראלי - אימון כמובן.

 

וד''א אני בטוח שהתכוונת למע' אנטי לאג עם A.

 

אגב, איפה אתה עושה 4 WHEEL ALIGNMENT? ומה הסט אפ שאתה בוחר?

פורסם

אתה רציני??

באנגליה מכוניות ראלי חוקיות לכביש?

עזוב לרגע את העובדה שיש להן כלוב התהפכות שהופך את הרכב לסכנת חיים למכוניות אחרות, מה לכבי הדיפרנציאלים ומסרקי ההגה שלהם שממש לא בנויים לכבישים ציבוריים.

פורסם

קודם כל בהצלחה :) הרכב מדהים!

 

שנית, הצלחתי להבין מחיפושים ברשת שהראלי יתרחש באזור אנדרטת הבקעה בבקעת הירדן, יש מידע יותר מדויק לגבי שעות?

 

תודה!

פורסם (נערך)

יש מדינות שבהן כלוב התהפכות חוקי, כתלות בכלוב וברכב (מספר נקודות, עובי, תקן, סוג הרכב וכו') .

 

אישית אני לא רואה בעיה גם עם הדיפרנציאלים, אלא אם מדובר באיזה רכב דריפטים זול עם דיפ' מרותך. לדוגמא דיפרנציאלים משודרגים של quaife, cusco ועוד ניתן למצוא גם ברכבי מסלול וגם רכבי יום יום.

 

גם אני מתחיל בבניית רכב מסלול חוקי לכביש, עבורי ההתלבטות דווקא מכיוון ״מפתיע״ יותר- צמיגות השמן. עבור רכבי מסלול מתמשים בשמן צמיגי יותר (עמיד לחום), אבל בנהיגת כביש השמן לא מגיע לטמפרטורת עבודה, במיוחד במדינה קרה, ולכן עושה ההפך (מקשה על המנוע ועשוי להגביר בלאי) .

 

פרויקט מעולה, כיף לקרוא.

בהמשך לאמור מעלה, אולי תוכל לשתף אותנו בבחירת השמנים?

 

 

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

עריכה אחרונה על ידי Maor Bracha

פרויקט חדש, מאור יוצא להתחרות - עקבו כאן

Toyota MR2, 1985 - Sold | Renault-Sport Clio RS (203), 2011 - Black – Sold | Subaru Impreza STI, 2003 -Java Black- Sold

Alfa-Romeo Mito QV, 2011 - Tornado blue - Sold |BMW E30 Coupe, 1989 - Alpine white - Sold


×
×
  • תוכן חדש...