Jump to content

tombrilt1

  • הודעות

    11
  • כאן מאז:

הנקודות של tombrilt1

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. תודה רבה מתקדמים מנוע בפנים וסרנים עוברים על כל בורג, מסמנים ומחליפים רכיבים עם בלאי גבוהה. Sent from my LG-H815 using Tapatalk
  2. בארץ רוב המתחרים נוסעים ללא סיקוונסיאל לכן אם נשדרג זה יעלה אותנו מקטגוריה "גרופ n" נתחרה לבד בקטגוריה ויהיה משעמם מכיוון שמדובר בevo6 rs, דגם הrs טומי מאקינן מגיע עם גיר קצר יותר. Sent from my LG-H815 using Tapatalk
  3. מתקדמים הרכב לאחר צבע כולל ממשיכים להרכיב בתמונות ניתן לראות את שדרוג הדש בורד למראה מירוצים על ידי ציפוי בד בחשמל סטטי Sent from my LG-H815 using Tapatalk
  4. מוט מקשר בין הבולמים הקדמיים של סוברו במקור עובר חיתוך וחיזוק כדי להתאים למיצובישי.
  5. אריק צודק החלפת הגג לא משפיעה באופן משמעותי על קשיחות השלדה, כלוב ההתהפכות הוא למעשה שלדה חדשה הנושאת בעומסים. בהמשך כדי לחזק עוד יותר מרתכים גם את הגג אל הכלוב. להחליף אותו היה כדאי כי כבר היה מורכב מ3 רכבים שונים, עכשיו רק מאחד : ). ולמתעניינים זו היא לא evo 6 של חולון מוטורס, הלוואי : ), היא תמיד הייתה מאוד שמורה.
  6. עבר מספר התהפכויות כל הפח היה מלא גלים וכדי לתקן נדרש המון חומר פחחים, אין לרכב חלודה.
  7. היום החלפנו גג מלאנסר רגילה, הגג הקודם כבר היה גמור
  8. אלעד, החלפת צינורות הסיליקון הם קודם כל כדי להחליף את הצינורות הקיימים הישנים בעלי מחברים חביקה רגילים. צינור הסיליקון יודע לעמוד טוב יותר בשינוי הטמפרטורות, חום קור לאורך זמן, הוא בעל מספר שכבות ועמיד בשיפשוף כתוצאה מאבנים וכו. מחברי החביקה מוחלפים בבאנדים רחבים מונעים שיחרור כתוצאה מרעידות.
×
×
  • תוכן חדש...