Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3800 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הייתי בתשתית בזק וספק 012. עבד מצויין.

 

 

עברתי לבנדל הזה (תשתית וספק 012). ביום שעברתי האינטרנט הפסיק לעבוד.

 

3 שבועות לא הצליחו לחבר. שלחו טכנאים של בזק שטענו שהבעיה אצל 012, שלחו טכנאים של 012 שטענו שיש בעיה במודם שהוא של בזק.

 

שרות במוקד טלפוני ברמה נמוכה. לא חוזרים אליך אם השיחה מתנתקת. צריך עוד פעם להמתין 20 דקות עד שעונים ולתאר את כל הסיפור מחדש.

כל פניה מתחילה מ 0 - תחבר תנתק כבלים למרות שנעשה כבר בפניה הקודמת יום לפני.

 

 

לאחר 3 שבועות ללא אינטרנט התנתקתי.

 

 

פורסם

בבזק בינלאומי הציעו לי עסקה שכוללת גם 10 ש"ח בחודש עבור הציוד למשך כל הזמן.

האם כדאי לרכוש ציוד באופן פרטי?

פורסם

אני עם Triple C כבר מספר חודשים. חבילה של 40 מגה, זה המקסימום שאני יכול כיום עם תשתית בזק.

הכל עובד ללא בעיות ואין לי שום דבר רע לומר.

יודעים להשכיר מודם ראוטר העשרה שקלים לחודש למי שצריך.

פורסם
בבזק בינלאומי הציעו לי עסקה שכוללת גם 10 ש"ח בחודש עבור הציוד למשך כל הזמן.

האם כדאי לרכוש ציוד באופן פרטי?

 

אני רכשתי את הנתב שיש לי מ-012 בדיל של 10 ש"ח (אם אני לא טועה) X 36 תשלומים. דיי דבילי מצידי אבל זה כבר נעשה.

למשרד אני שוקל לרכוש נתב פרטי אבל אני לא יודע מה בדיוק יש לשוק להציע עם מפרט זהה. המחירים לא שונים דרמטית.

[CENTER] [/CENTER]

פורסם

מי שכתב שאין הבדל בין באנדל לבין ביצוע העסקאות בנפרד - טועה.

 

איך שעברתי לבאנדל (אקספון) התחילו הבעיות. מדי פעם בזק מחליטים להוריד את לי את השאלטר. מתאמים טכנאי. לוקח קצת זמן. מעצבן

פורסם

אויי אקספון..

לא יודע אם זה הנתב בעייתי שהם הציעו,אבל היו הרבה ניתוקים,עזבנו אותם מהר מאוד.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

הנתב הסיני ההוא באמת היה זוועה.

 

ישר החלפתי אותו לדילינק 9980.

 

יש שמה תקופות של שקט ולפעמים הכל מתחרבש. אבל זה לא בגללם לדעתי. זה כנראה עקב התעללות מכוונת של בזק.

פורסם

יש המון דיווחים על הפיכה ללקוח סוג ב' בתשתית בזק.

מעבירים אותך לפורט עם מהירות נמוכה יותר, תקלות שונות ומשונות שלוקח להן הרבה זמן להפטר וכו.

אני בינתיים לא עובר.

×
×
  • תוכן חדש...