Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3813 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

אשמח למידע מדוע אחד מהשלושה הוא הכי עדיף מבלי להתייחס ל-4X4.

הגרסאות שאני מתלבט בניהן:

1.יונדאי מנוע 2.0 עם 4X4

2.ניסאן מנוע 1.6 טורבו דיזל ACENTA V

3. סובארו XV PREMIUM 2.0

 

תודה

פורסם

לכל אחת המאפשרויות יש יתרונות וחסרונות.

 

1) יונדאי הכי גדולה ומרווחת, הכי בזבזנית בדלק.

2) ניסאן הכי חסכונית, הכי עדינה לדעתי.

3) סובארו - הכי רכב שטח, הכי פשוטה מהשלוש.

 

הדאסטר לא נראה לי שייך כאן - הוא ידני, והמנוע שלו די בזבני בדלק ודי חלש לעומת האופציות שהעלת.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

היונדאי הכי מרווחת. הניסאן הכי מפנקת באבזור ותחושת "יוקרה" ( ביחס לקטגוריה) וה ל XV פרימיום יכולת דינאמית גבוהה משל שתיהן ואבזור מכובד (וכן גם 4X4 ומרווח גחון מכובד של 22 ס"מ). תעשה נסיעת מבחן על שלושתן ותחליט

 

שלום,

אשמח למידע מדוע אחד מהשלושה הוא הכי עדיף מבלי להתייחס ל-4X4.

הגרסאות שאני מתלבט בניהן:

1.יונדאי מנוע 2.0 עם 4X4

2.ניסאן מנוע 1.6 טורבו דיזל ACENTA V

3. סובארו XV PREMIUM 2.0

 

תודה

פורסם

ה xv עברה מתיחת פנים חיצונית קלה, וקיבלה סלון חדש עם ריפודים יפים בעלי תפירה כפולה בצבע אדום או כתום. התפירה הצבעונית מגיעה גם להגה החדש (כמו ב B4) ולידית ההילוכים.

ביחד עם מערכת המולטימדיה המקורית מעניקים לה מראה יוקרתי וצבעוני שמפצים במעט על העיצוב הפשוט. גרסת הפרימיום כוללת גם צג 3.5" צבעוני בלוח המחוונים שמציג שלל נתונים.

בהחלט שיפור ביחס ל XV הקודמות.

Mazda CX5

Škoda FABIA

פורסם
ה xv עברה מתיחת פנים חיצונית קלה, וקיבלה סלון חדש עם ריפודים יפים בעלי תפירה כפולה בצבע אדום או כתום. התפירה הצבעונית מגיעה גם להגה החדש (כמו ב B4) ולידית ההילוכים.

ביחד עם מערכת המולטימדיה המקורית מעניקים לה מראה יוקרתי וצבעוני שמפצים במעט על העיצוב הפשוט. גרסת הפרימיום כוללת גם צג 3.5" צבעוני בלוח המחוונים שמציג שלל נתונים.

בהחלט שיפור ביחס ל XV הקודמות.

 

למעט התפירה, הכל קיים בנוכחי... (עבר שדרוג לפני כשנה מהדגם המקורי).

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

קודם כל, תודה לכולם.

הלכתי לראות את שלושת הרכבים, עשיתי בינתיים נסיעת מבחן על ה-XV (היתה רק גרסת 1600 לנסיעת מבחן), מה אני אגיד - לא התלהבתי בלשון המעטה...אני בטוח שמנוע ה-2000 יהיה זריז יותר, אבל האוטו עצמו משדר קצת באסה אחרי שראיתי את הטוסון והניסאן...הרכב מאוד "פשוט" הן חיצונית והן פנימית, גרסת הפרימיום נראית מאוד דומה, בקיצור הרגשתי שאני קונה רכב משנות ה-90, ממש אכזבה מבחינתי, מה גם שאני לא צריך ממש רכב שטח, 4X4 פשוט ועדין יספיק לי, אני פשוט לפעמים נוסע בדרכים חלקות בשטחים קלים, כך שה4X4 זה בהחלט בונוס טוב, אם כי לא חובה.

יש לי חבר ואני יכול לרכוש את הטוסון 2000 ב-165000, ככה שיוצא לי יותר זול מהניסאן (שמחיר גרסת הביניים שלו מאוד יקרה אחרי משא ומתן קצר עם נציג מכירות, ציפיתי ליותר גמישות) אבל כתבתם שהוא אוכל הכי הרבה דלק וזה מרתיע אותי.

דרך אגב, יש אולי אתר שמרכז נתוני צריכת דלק על פי מבחנים, ולא על פי נתוני יצרן?

אולי כדאי לחכות לקיה ספורטאז' החדש? מישהו יודע מתי הדגם אמור להימכר בארץ ואילו גרסאות מנוע ו-4X4 יהיו?

שוב, תודה

פורסם
יום שלישי ההשקה של הספורטאז'.

 

אתה מתכוון להשקה בארץ, כן? אילו גרסאות יהיו של הספורטאז' החדש?

פורסם

אין ספק שהסובארו לא משחקת במגרש השופוני. אבל הכסאות שלה טובים מאוד, וגם מערכת המדיה. מנוע 1.6 באמת לא מספק ונכון שגרסת הפרימיום לא מובחנת מידי מהאחרות. כאמור - לא שם היא משחקת.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

גם במקרה הזה הייתי מציע לחכות קצת בסבלנות עד שהספורטאז' החדש יגיע לארץ

השמועות מדברות על פברואר אבל מצד שני, לא יודע כמה הייתי סומך על זה.

פורסם

עמית, השמועות שלך אפילו לא בכיוון...

הספורטז' יוצג היום בפני סוכני המכירות, ויושק מחר באופן רשמי..

אני מאמין שלקראת הערב כבר נדע איזה מנועים עם יביאו, ובאיזה רמות גימור.

Mazda CX5

Škoda FABIA

×
×
  • תוכן חדש...