Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3660 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 127
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
כיום נורא קשה למצוא עבודה בQA בלי ניסיון, צריך מזל וקשרים ובשביל זה.

 

בלי להעליב, אבל מדובר בתירוצים של לא יוצלחים.

פורסם
כיום נורא קשה למצוא עבודה בQA בלי ניסיון, צריך מזל וקשרים ובשביל זה.

 

לא ממש... רק לא לבנות על זה שאם עשית קורס ב 20K, הדבר יקנה לך אוטומטית כניסה מיידית וקלה לעולם הזה.

פורסם

קודם כל המקצוע קורץ מאוד לשוק העבודה החרדי(במיוחד נשים חרדיות) שעושות עבודה מצויינת בשכר נמוך יותר מהשכר שנקבת כאן(נכון שלרוב עובדות גם פחות שעות) ולכן גוררות את התחום למטה מבחינת שכר.

 

SQ LINK היא חברת השמה בעיקר מעט העובדים שעובדים ממש בה(אבל מכיוון שאמרת רמת גן יש סיכוי - יודע שהם יושבים באיזור).

שכר של QA מתחיל עומד על כ9-10K ברוטו ולאחד וותיק יושב באיזור ה18K(לראש צוות בדיקות תוכנה נגיד) ממה שאני מכיר.

 

לדעתי כמקצוע לעבוד בו מספר שנים במקביל ללימודים זה מקצוע מצויין! אבל הוא מאוד שוחק יחסית(מאוד רוטיני) ולכן לרוב לא מחזיקים בו הרבה זמן - לשיקולך.

Honda Civic Si Sedan 1.5 6MT 2019

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
מתנצל

 

אני ממש שונא את המשפט "בלי קשרים לא מוצאים עבודה".

 

אולי המשפט הזה לא נכון לגביך, אבל לא כולם מככבים בראיונות עבודה.

אם אני מסתכל אחורה על כל העבודות שעבדתי, חוץ מיוצא מן הכלל אחד, לכל העבודות הגעתי על ידי מישהו שאני מכיר (ושמכיר את כישורי) שהמליץ עלי- אין ספק שזה עושה פלאים בראיון עבודה.

אחרי סיום הלימודים הייתי שנה וחצי בחיפושים ובראיונות כושלים - אז מה, אני מהנדס גרוע בגלל זה? לא יוצלח?

אני מבטיח לך שכל המעסיקים שהיו לי ושיש לי עד היום מבסוטים ממני עד הגג.

פורסם

זה הבדל ב"צבע" של השפה. "קשרים" נתפס כמשהו שאתה מגיע אליו למרות שאתה לא מתאים לתפקיד. אולי נחליף ל"בלי היכרות אישית"?

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

האנס אני לא כ"כ מסכים, אני חושב שהרבה אנשים חושבים שבלי קשרים (או היכרות אישית) לא מוצאים עבודה, נקודה.

בפועל, זה נכון לעובדים עם תנאי התחלה מסוימים, וממש לא נכון לעובדים עם תנאי התחלה אחרים. אין מה לעשות, זו המציאות, וכך השוק פועל.

 

חבר שסיים באונ' ת"א הנדסת חשמל עם ממוצע נמוך מ80 חיפש במשך שנה לשדרג את המשרה בה הוא עבד כסטודנט (בתחום הQA), ללא הועיל. בסוף הוא עשה קורס תוכנה+השמה באיזה מכון קורסים ידוע כזה והמשיך משם.

לעומת זאת חברים שלי מהתואר החזיקו ביד מס' הצעות והיו צריכים לבחור את הטובה ביותר מביניהן, וגם היום יוצרים קשר איתם בנוגע למשרות במקומות אחרים.

 

היות ויש לאחרונה מגמת ריבוי תארים, אז מקומות העבודה מרשים לעצמם להעלות את רף הסינון, בין אם זה ממוצע, מוסד אקדמאי, סוג תואר וכו' - ואז אנשים מספרים שיש מצוקה ושצריך קשרים וכו', למרות שזה לא נכון להנדסה כתחום אלא למהנדסים ספציפיים בהתחשב בתנאי פתיחה.

 

וכל זה לא אומר דבר או חצי דבר על היכולות של אותם מהנדסים, אבל חלק מהם עדיין בוחרים לקחת את זה אישי משום מה - כמו הבחור הנ"ל שטס למאדים... חבוב, אף אחד לא טען לרגע שאתה לא טוב או כל דבר רע אחר, צא מהמגננה המיותרת הזו.

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם
אולי המשפט הזה לא נכון לגביך, אבל לא כולם מככבים בראיונות עבודה.

אם אני מסתכל אחורה על כל העבודות שעבדתי, חוץ מיוצא מן הכלל אחד, לכל העבודות הגעתי על ידי מישהו שאני מכיר (ושמכיר את כישורי) שהמליץ עלי- אין ספק שזה עושה פלאים בראיון עבודה.

אחרי סיום הלימודים הייתי שנה וחצי בחיפושים ובראיונות כושלים - אז מה, אני מהנדס גרוע בגלל זה? לא יוצלח?

אני מבטיח לך שכל המעסיקים שהיו לי ושיש לי עד היום מבסוטים ממני עד הגג.

 

במדינת ישראל חיים מאות אלפי בני אדם שהגיעו לאנשהו בחיים בלי שמישהו סידר להם ג'וב או ראיון עבודה. האמרה זו מעליבה מאוד אנשים שעובדים קשה כל יום כדי להתקדם.

פורסם

האמרה זו מעליבה מאוד אנשים שעובדים קשה כל יום כדי להתקדם

diuu2.jpg

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

וכל זה לא אומר דבר או חצי דבר על היכולות של אותם מהנדסים, אבל חלק מהם עדיין בוחרים לקחת את זה אישי משום מה - כמו הבחור הנ"ל שטס למאדים... חבוב, אף אחד לא טען לרגע שאתה לא טוב או כל דבר רע אחר, צא מהמגננה המיותרת הזו.

 

סליחה, כנראה לא הבנתי נכון את המילה "לא יוצלח":

 

בלי להעליב, אבל מדובר בתירוצים של לא יוצלחים.
פורסם (נערך)

רגע,הטרד נפתח בינואר, זה יותר מחצי שנה אחורה,מספיק זמן כדי לעשות את הקורס ולחזור לדווח על התוצאות או שאני טועה? (שהרי ככה עושים QA, לא???)

עריכה אחרונה על ידי DrorZi

אתר הבישולים שלי:

DrorZi.com

פורסם
במדינת ישראל חיים מאות אלפי בני אדם שהגיעו לאנשהו בחיים בלי שמישהו סידר להם ג'וב או ראיון עבודה. האמרה זו מעליבה מאוד אנשים שעובדים קשה כל יום כדי להתקדם.

 

מצד המעסיק, אני יכול להגיד לכם שהרבה-הרבה-הרבה יותר קל לגייס אנשים דרך המלצות וחברים מאשר למצוא אותם בשוק הפתוח, ולו רק בגלל שרוב אלו ששווים משהו גם מרושתים חברתית עם אנשים חזקים אחרים. אין בהייטק נפוטיזם קלאסי של להביא לעבודה בני משפחה או חברים מהשכונה, אבל אנשים חזקים מהשירות הצבאי, הלימודים או עבודות קודמות - יש ויש.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם
אלעד, תתחיל להאמין 8)

מה תתחיל להאמין?

אם זה אמיתי למה לעבוד בחשמל ישיר 200 שעות בשביל 8500 ברוטו,7 נטו?

למה יש עוני?

בואו כולם נלך ללמוד חצי שנה, נשלם 18,000 שקל ונקבל 12 אלף שקל עד סוף חיינו

משכורת יפה לא?

למה נלך להיות נהגי אוטובוס\משאית\ עובדי מוסך, עובדי קבלה בבית מלון במשכורת מינימום, עובדי בנק, עובדי עיריה, פקחים, שוטרים, כבאים. כולם במשכורת 7 ומטה. בואו נלך ללמוד את הפלא שנקרא QA.

וואו.

 

מצטער

מעדיף להאמין לאישתו של חבר ילדות שלי ש5 שנים עובדת בSCR, מהנדסת איכות ורק היום, 6 שנים אחרי עבודה במשכורת מינימום היא מקבלת 12 אלף שקל ברוטו.

לא מאמין?

תקבל את הפרטים שלה בפרטי ותדבר איתה.

BMW E36 M40 year of 1992

Autobianchi A112 year of 1979


×
×
  • תוכן חדש...