Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3661 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קרוב ל20k בתור איש qa עם אפס נסיון...?

אולי אם הוא מהנדס, אולי אם הוא מיועד לאוטומציה.

השכר עליו אתה מדבר קרוב לשכר של מהנדס פיתוח טרי מהתנור במקום סביר+. אני אופתע אם זה המצב עבור איש qa ללא תואר "נחשב" וללא ייעוד יותר מתקדם מבדיקות ידניות.

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

  • תגובות 127
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
חבר שעבד איתי (עבודה ראשונה, היה כשנתיים) עבר לחברה אחרת לעבוד ב-QA עם שכר של 20K.

אני מהמר שהוא עבר לסטארט-אפ. תנאים טובים תמורת אפס בטחון תעסוקתי, עניין שבשגרה.

 

כמובן תיתכן גם אנומליה כלשהי בחברה רגילה, כמו פרוייקט ספציפי שדורש את כישוריו ואת נסיונו.

פורסם

תמיד יש את האחד הזה או את האחת ההיא שהצליחו לקבל משכורת חריגה. זה אפשרי כאשר המועמד מציג כישורים מיוחדים או כשהמגייסים לחוצים מאוד. אפילו במקרים נדירים כאלה המשכורת לא תעלה לאורך תקופה ארוכה יחסית.

 

הסיכוי שאיש QA מתחיל ללא ניסיון וללא יכולות מיוחדות יקבל 15K שואף לאפס.

"Weyland Yutani Corp - "Building Better Worlds

Porsche GT4, Subaru BRZ, Audi A3

 

פורסם

עכשיו נתקלתי שבחברת סאן דיסק רוצים בודקי חומרה/תוכנה ללא ניסיון רק עם ידע של טכנאי מחשבים.

העבודה דרך חברה חיצונית (בינת מחשבים) 10 שעות עבודה ביום ושכר אם לא טועה של סביב ה7-8 ברוטו.

זה היה בקבוצה בפייסבוק של עבודה בהייטק ללא ניסיון.

*pontiac tempest 1992 V6 3.1 liter

Pontiac - we are driving excitement

פורסם

לא סטארט-אפ, חברה יציבה (עד כמה שניתן להגדיר הייטק כסביבה יציבה) ומוכרת באזור רעננה.

פורסם (נערך)

חבר קרוב שלי עוסק או עסק בתחום. הוא החל ב-QA, עכשיו לא יודע מה הוא עושה. אני מניח שמשהו באזור ה-QA.

הוא התחיל, לאחר שסיים את הקורס בהצטיינות [לא עניין אף אחד] עם שכר מעל 10K בחברה גדולה ומוכרת בשוק [ההפך מסטארט-אפ].

כל זה אחרי שסיים את הקורס, והייתה לו כבר שנת ניסיון בתחום+המלצות חמות.

את השנה שהייתה לו עשה מהבית, רק בשביל הניסיון וקיבל במהלכה פרוטות. הוא עשה זאת נטו בשביל שיהיה לו ניסיון וכדי ללמוד.

לשמחתנו השתלם לו.

עריכה אחרונה על ידי ניקו פ.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

כשאני התחלתי לעבוד ב QA לפני כ 8 שנים התחלתי בשכר של כ 6000 ש"ח, כיום המשכורת שלי גבוהה פי כמה וכמה אבל לפחות בהתחלה לקחתי כל עבודה, העיקר לקבל ניסיון בתחום.

 

פורסם

זקוק לחוכמת ההמונים בנושא.

 

לאיזה הצעות אמור לצפות בוגר טרי למדעי המחשב במכללה ללא נסיון מיוחד במשרות qa אוטומציה ומשרת פיתוח?

 

טבלאות שכר שאני מוצא במרשתת תמיד אופטימיות ביחס למה שאני שומע מחברים וסטודנטים אחרים, ואני רוצה לשמוע משהו עדכני מהנסיון שלכם.

 

תודה!

פורסם
כשאני התחלתי לעבוד ב QA לפני כ 8 שנים התחלתי בשכר של כ 6000 ש"ח, כיום המשכורת שלי גבוהה פי כמה וכמה אבל לפחות בהתחלה לקחתי כל עבודה, העיקר לקבל ניסיון בתחום.

אתה עובד כפרילנסר או שכיר או גם וגם? כי לי יש חבר טוב שעושה את זה בזמנו הפנוי (בערך) ונושק ל 25 אבל עבודתו העיקרית היא פיתוח אתרים ובסגנון.

Opel Adam S 2017

פורסם

אם רוצים לעלות מדרגת שכר מעל צריך לעבור או לפיתוח או למחקר או לאלגוריתמיקה. QA בדרך כלל לא מרוויח הרבה, אלה שכן מרוויחים סבבה זה האוטומציה.

"when you see a good move, look for a better one..."

 

Mazda 2 2014

Kawasaki Z400 2020

פורסם

במקרה הטוב יקבל 10K, במקרה הסביר 8K.

HU: Alpine W520 processor: JBL MS8 comp: Audison voce 3way @ Zapco reference 1000.4 & Zapco reference 350.2 Sub: Hertz HX300D @ Audison LRX 1.1


×
×
  • תוכן חדש...