Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3770 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

בקצרה - האם אפשר לסמוך על גיר DSG מהשנים האחרונות?

 

בפירוט -

אנחנו בשלבים אחרונים של התלבטות על איזה אוטו לקנות ודי מכווננים על סקודה רומסטר. בשלב מסויים התלבטנו בין הדגם דיזל 1600 הידני לבין 1200 האוטומטי עם מערכת DSG. אנחנו חושבים לקנות יד שניה משנת 2012.

סוכן מכירות אחד שדיברנו איתו הפחיד אותנו לגבי חוסר האמינות של ה- DSG ועל האפשרות של תקלה קריטית במערכת ההילוכים ללא התראה מוקדמת. חיפשתי מידע על כך באינטרנט ולא הצלחתי למצוא.

יש למישהו נסיון עם ה- DSG מהשנים האחרונות ויכול להגיד אם זה אמין או לא? יש בדיקות שאפשר לעשות? היו ריקולים שקשורים לזה?

אשמח מאד לחוות דעת מקצועיות בתחום.

תודה!

יונתן

פורסם

סוכן מכירות מאיפה?

על ה DSG בשנים האלו דובר המון לא נחשב אמין במיוחד.

כמה ק"מ הרכב עבר, אם באזור ה 75 , תבדוק שהוא עבר החלפת השרשרת ומותחן.

לדעתי עדיף דיזל, יותר חסכוני ויותר אמין.

Volkswagen Polo GTI 2020 - White

Skoda Fabia 2015 - Style, White & Black (sold)

 

פורסם

היו מספר קמפיינים של היצרן לגבי ה-DSG, שכללו החלפת מצמדים, החלפת מכטרוניק והחלפת סוג השמן. כמו כן, בשנים האלו הגיר קיבל 5 שנים אחריות. הרומסטר היא משפחתית ורסטילית עם תכנון חכם שמבצעת מצויין. הייתה בבעלותי כזאת עם גיר ידני כ-3.5 שנים וחוץ מהכשל בשרשרת התזמון (שהוחלפה ביחד עם מותחן על חשבון היבואן, לאחר תום האחריות הרשמית), הפגינה אמינות מצויינת.

 

בדוק שהאקזמפלר הרצוי עבר את כל הטיפולים בזמן ובמוסך מורשה יבואן, וודא שעבר את כל קמפייני השרות של הגיר. אם אין לך בעיה עם ידני, אז TSI ידנית היא גם אופציה (הדיזל מאד נדירה לאור מחירה היקר מאד כחדשה).

Subaru BRZ 2.4 6MT | Ford Focus 1.5 ST_Line  

 

  • חודשיים מאוחר יותר...
פורסם
תמשיך האלה, לא שווה להיות בובת ניסוי.

אתה חושב שהדגם 1600 אוטומט עדיף על 1.2 tsi ? אם כן , על סמך מה אתה יודע? אני בדיוק מתלבט. תודה!

×
×
  • תוכן חדש...