Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3838 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז בעצתם של מומחי הפורום רכשתי מכונת כביסה שהגיעה אתמול. המתקיםן ניסה למכור לי מגן ברקים (שלפי דבריו הרבה יותר איכותי ממגן פשוט/קקה של HYUNDAI, למשל שנמכר בחנויות) וגם מסנן אבנים שמתלבש על הברז עתמו ומספיק ל-10 שנים.

מאחר והמחיר של כל אחד מהשניים היה הזוי (250 שקלים למגן ברקים ו-200 למסנן) וויתרתי על התענוג והחלטתי לבדוק מה השוק מציע לי.

 

אז, מה אתם ממליצים?

פורסם

אני ממליץ אחת לחודש חודשיים לשים חומץ עם הכביסה. זה גם מוציא את כל האבנית וגם תקבל כביסה רכה ונעימה.

 

על מגן ברקים ויתרתי אבל אני גר באיזור שכל רשת החשמל תת קרקעית.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
אני ממליץ אחת לחודש חודשיים לשים חומץ עם הכביסה. זה גם מוציא את כל האבנית וגם תקבל כביסה רכה ונעימה.

 

הכביסה לא יוצאת בריח של חומץ?

כדי להיות זקן וחכם צריך קודם להיות צעיר וטיפש (א.ב לא זוכר מי אמר את המשפט הזה)

פורסם

כמה דבר כזה עולה ואיפה אפשר לקנות אותו והאם הוא באמת מחליף את המגנים המקובלים ויכול להגן על כל מוצרי חשמל העיקריים והרגישים בבית?

פורסם (נערך)

470 שקל לפני התקנה

היבואן של OBO בארץ - אמבל חשמל, יושבים בראש העין.

היצרן רושם שזה מגן מפני ברקים ונחשולי מתח (surge arrester), מבדיקה לא מעמיקה, המוצר נפוץ מאוד באירופה וגם בארץ יש הרבה שהתקינו.

אם הוא מגן או לא? מקווה מאוד שכן

עריכה אחרונה על ידי sh33p
פורסם
אני ממליץ אחת לחודש חודשיים לשים חומץ עם הכביסה. זה גם מוציא את כל האבנית וגם תקבל כביסה רכה ונעימה.

 

לא ולא! מכיר את השיטה הזו וגם שאלתי את המתקין. לדבריו התופים של מכונות הכביסה עשויים היום מפלסטיק והחומץ יאכל אותם.

לכן אסור להשתמש בחומץ במכונות היום.

שוב, זה מה שהוא אמר...

פורסם
..היצרן רושם שזה מגן מפני ברקים ונחשולי מתח (surge arrester), מבדיקה לא מעמיקה, המוצר נפוץ מאוד באירופה וגם בארץ יש הרבה שהתקינו.

אם הוא מגן או לא? מקווה מאוד שכן

 

בטוח שגם מנחשולי מתח? לדעתי זו סכנה עם סיכוי גבוה יותר מאשר ברקים. רכשתי למכשירים מסויימים שחשובים לי מגן ברקים עם השהייה של 4 דקות בכל חזרת מתח(שזו בעצם ההגנה מנחשולי מתח שלו). הייתי שמח אם היה לי משהו כזה עם מנגנון השהייה לשים בלוח הראשי.

פורסם

המתקין טען שהמגן שהוא רוצה למכור לי הוא בעל תגובה מהיר המיוחד בהשוואה ל"פשוטים" שמוכרים בחנויות.

אני רוצה לשמור על מכונת הכביסה שלי אבל מחיר של 250 שקלים עבור מגן כזה נשמע לי גבוה מדי

פורסם

אסור בשום אופן לקנות מהמתקין ! בשום אופן. השיטה הזו בנוייה על זה שאתה צריך לעשות החלטה מיידית בלי שאתה יכול לבדוק מחיר ופרטים על המוצרים שהוא מנסה להשחיל לך.

קח פרטים של המוצאים אם הם מעניינים אותך, ותברר מה טיבם ובאיזה מחיר אתה יכול להשיג אותם.

כל הדיבורים מהסוג של "בעל תגובה מהיר במיוחד" מתבררים לרוב כשטות מוחלטת.

פורסם
בטוח שגם מנחשולי מתח? לדעתי זו סכנה עם סיכוי גבוה יותר מאשר ברקים. רכשתי למכשירים מסויימים שחשובים לי מגן ברקים עם השהייה של 4 דקות בכל חזרת מתח(שזו בעצם ההגנה מנחשולי מתח שלו). הייתי שמח אם היה לי משהו כזה עם מנגנון השהייה לשים בלוח הראשי.

 

תראה, הידע שלי בחשמל שואף ל0 אז אני רק אצטט את מה שרשום באתר ולא אכניס פרשנות שלי, הדבר היחידי שכן אוסיף הוא שהמוצר נקרא באנגלית surge protector/arrester ותירגמתי את זה למגן נחשולי מתח

 

פתרונות ברמת מיגון II

פתרונות מיגון איכותיים, המתייחסים לחוליה הנחשפת לעוצמת פגיעה נמוכה יותר, למשך פרק זמן ארוך יותר. בקטגוריה זו מציעה אמבל מגוון מגני מתח יתר:

מגן מתח יתר ברמת מיגון II מסוג V20, בעל תותבים נשלפים. המוצר בעל זרמי פריקה נומינאליים של 20kA באופיין של 8/20, או בעל זרמי פריקה מקסימאליים של 40kA באופיין של 8/20. ניתן לבדיקה או להחלפה ללא ניתוק מתח הרשת. עומד בדרישות התקן הבינלאומי IEC 61643-1, ובדרישות התקן הגרמני המחמיר VDE

 

 

מצאתי את המוצר לאחר ששקלתי לקנות קופסאות של GPT או יונדאי, לאחר שהבנתי שזה לא עושה כלום, התחלתי לחפש במה משתמשים באירופה, הייתי כבר מאוד קרוב להזמין שקעים של חברת APC (חברת בת של שניידר) אך ביקורות בינוניות באמזון הורידו אותי

לאחר חיפושים נוספים, מצאתי את השרשור הבא, וזה סגר לי את התלבטות

פורסם
470 שקל לפני התקנה

היבואן של OBO בארץ - אמבל חשמל, יושבים בראש העין.

היצרן רושם שזה מגן מפני ברקים ונחשולי מתח (surge arrester), מבדיקה לא מעמיקה, המוצר נפוץ מאוד באירופה וגם בארץ יש הרבה שהתקינו.

אם הוא מגן או לא? מקווה מאוד שכן

הבעיה עם זה שאין לו השהיה.

 

אסור בשום אופן לקנות מהמתקין ! בשום אופן. השיטה הזו בנוייה על זה שאתה צריך לעשות החלטה מיידית בלי שאתה יכול לבדוק מחיר ופרטים על המוצרים שהוא מנסה להשחיל לך.

קח פרטים של המוצאים אם הם מעניינים אותך, ותברר מה טיבם ובאיזה מחיר אתה יכול להשיג אותם.

כל הדיבורים מהסוג של "בעל תגובה מהיר במיוחד" מתבררים לרוב כשטות מוחלטת.

אני קניתי מוצר של ויסבורד - נקרא ברק ורעם עם השהיה :-) עלה 80 שח.

"שלום מותק מדבר סרג'יו קונסטנסה, מה שלומו?"

 

אוהבים אותך פולי.

×
×
  • תוכן חדש...