Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3838 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לא ולא! מכיר את השיטה הזו וגם שאלתי את המתקין. לדבריו התופים של מכונות הכביסה עשויים היום מפלסטיק והחומץ יאכל אותם.

לכן אסור להשתמש בחומץ במכונות היום.

שוב, זה מה שהוא אמר...

על מנת להיות בטוח, נגשתי למטבח והסתכלתי על בקבוק החומץ... הוא עשוי מפלסטיק!

ולא, לא מצאתי בו חורים או פגמים עקב כך שהוא נאכל מהחומץ.

פורסם
בבקשה

 

לגבי מסנן אבנית - רק סיליפוס, מסנן קטן עם סיליפוס לפני המכונה פותר את הבעיה.

 

לגבי המגן, תודה.

 

על מנת להיות בטוח, נגשתי למטבח והסתכלתי על בקבוק החומץ... הוא עשוי מפלסטיק!

ולא, לא מצאתי בו חורים או פגמים עקב כך שהוא נאכל מהחומץ.

 

וואללה? הבקבקוש עשוי פלסטיק?! :lol:

ידידי, זה לא אומר כלום. יש סוגים שונים של פלסטיק ולא בטוח שהסוג שממנו עשוי התוף של המכונה מסוגל להתמודד עם החומציות של החומץ. שוב, זה מה שהטנכאי אמר. אני אנסה לברר עם איש מקצוע כמה נכון הדבר.

פורסם

כמו שכתבי מספר פעמים בעבר- כל המוצרים האלו ואף יותר מכך לא יגנו על המכשיר במקרה של פגיעת ברק ישירה בהזנה. הם טובים כנגד נחשולי מתח או קפיצות חריגות ברשת החשמל. מאחר ורשת החשמל בישראל דיי יציבה לטעמי הם מיותרים. אצלי בבית אין ולו מכשיר אחד שמחובר דרך "מגן ברק" כזה או אחר. נראה לי בעיקר עניין פסיכולוגי.

 

לגבי אבנית- מסננים שכוללים סיליפוס הם היעילים ביותר במניעת שיקוע אבנית. מסנן כזה למכונת כביסה עולה 60 ש"ח בחנויות אינסטלציה. פעם בכמה חודשים ממלאים כדוריות סיליפוס ונגמר הסיפור.

פורסם

לגבי האבנית במכונה - אני מניח שאתה מכבס ב 40 מעלות. אם כן, בטמ"פ כזו האבנית לא מתגבשת ולא צריך לעשות שום טיפול או מניעה מיוחדת. בטמ"פ של 60 מעלות ומעלה - האבנית מתחילה להתגבש על גוף החימום. עם אבקות וטבליות הכביסה החדשות אין שום סיבה לכבס את הרוב המוחלט של הכביסות ביותר מ 40 מעלות.

×
×
  • תוכן חדש...