Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3751 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 55
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

יש חנות עודפים בישוב קלחים, רבע שעה מנתיבות. מבחר ענק למי שמחפש בגדי מהמותגים שהזכירו פה. בנוסף קיימת ליד גם חנות עודפים למותגים ולאנדרארמור

פורסם (נערך)

אני 3,000 ק"מ מהבית אז אין לי הקישור לידי. מכל מקום - זה היה אמאזון אנגליה בעצמו, לא חנות משנה. יש שם גם חנות רשמית של קולומביה. לדעתי נס לחפש באמאזון אנגליה (וגם צרפת, משם קנינו נעלי פוך לאשה) מחרוזת מסוג columbia softshell ואז לחפש מה נשלח לישראל על די אמאזון.

 

לקולומביה יש גם חנות משלהם באמאזון האירופיים.

 

יתכן שבאמאזון עצמה מדובר גם בעודפים, אבל בהחלט כדאי לתת הצצה, לי זה חסך איזה 60% בהשוואה לחנות העודפים בארץ. נכון שמבחר צבעים היה מוגבל, אבל חסכון של 400 ש"ח ברכישה של מעיל שהשימוש בו צפוי להיות מוגבל הוא חסכון משמעותי מאד.

 

למי שהזכיר חנויות עודפים - בצפון יש לקולומביה במתחם הסמוך לתחנת "דלק" במחלףזרזיר (כביש 77), ופעם מצאתי גם מבצעים ראויים בחנות שהם ברמת ישי.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

תראה, מהניסיון הלא מקצועי שלי, בביגוד איכות (תרמי, מנדף ונעליים) - אין רבע מחיר ואיכותי באותה מידה.

גם "עודפי ייצור" של מותגים ידועים (כאלו שהסינים ייצרו מהם עודף ומוכרים אותם בשווקים במזרח), לא נמכרים במחירי רצפה.

 

זה איזשהו מעיל לא ממותג. יכול להיות שהוא לגמרי שווה את הכסף. כמעט בטוח שהוא לא באיכות של מותג נבחר.

 

בדברים כאלו אני לא אומר לשלם את המחיר המלא, אבל בהחלט לקנות מותג במחירי outlet. הביגוד האיכותי נשאר הרבה זמן ועושה את העבודה.

לדוגמא, יש לי חולצות טרמיות של סקי (Lowe Alpine), שאני משתמש בהם לשימוש כללי, שקניתי ב-1996. כן, לפני עשרים שנה. אני עדיין לובש אותן לפעילות ספורטיבית והן נראות כמו חדש. הן יותר טובות מחולצות שקניתי בזול (יחסית) בריקושט, מבחינת כושר הנידוף שלהן, ולא פחות חמות.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

לא יודע לגבי הנ"ל ספציפית, אך אדבר בכללי.

 

מעיל סופטשל זה כן או לא. אין באמצע. או שהוא איכותי, יוצר נכון טכנולוגית ולכן חוסם מים ורוח, או שהוא לא ואז בעצם יש לך ביד סווטשרט דק ולא מחמם.

 

אפשר להגיד שהסופטשל תפקידו לא לחמם פר-אקסלנס, כמו מעיל פוך, אלא לחסום רוח ומים. אם הוא לא עושה את זה הוא מיותר.

 

תקרא עוד על טכנולוגית הבד שלהם בשביל להבין יותר טוב.

פורסם

תודה על ההארות, falou ו Ziv.

אצמד למותגים המוכרים ויקרים יותר, אלו שהומלצו כאן.

 

Cadillac ATS Premium 2015

 

Citroën C5 Aircross Shine PK 2021

פורסם

אני דווקא לא שותף לדעה הזאת. בתור חובב ציוד איכותי אני אכן משתדל לרכוש מהיצרנים הידועים ומשלם על זה, אבל יום אחד רציתי לרכוש סופטשל לעבודה (בשדה), אז קניתי לי ב-200 ש״ח אחד של Go Nature (חברה ״ישראלית״, מיוצר בסין). מה אגיד לכם - לא נופל מה- Marmot האיכותי שלי, או מהלואפרו שהיה לפניו. חוץ הסקוטשים שמהדקים את קצה השרוול שכבר לא ממש תופסים (אחליף בהזדמנות) הכל עובד פרפקט כבר חורף שלישי. למען האמת הוא היחיד שאני לובש היום, ה Marmot איפושהו במחסן בכלל.

 

טיפ לרוכשי סופטשל - בעודכם בחנות הכניסו יד לשרוול ותנו נשיפה הגונה מבחוץ. מרגישים רוח על היד - אל תקנו. לא מרגישים - אפשר להמשיך.

אם כל הדרכים מובילות לרומא, הדרך שלי מובילה אל הים

ר. פרסקי

פורסם

 

טיפ לרוכשי סופטשל - בעודכם בחנות הכניסו יד לשרוול ותנו נשיפה הגונה מבחוץ. מרגישים רוח על היד - אל תקנו. לא מרגישים - אפשר להמשיך.

 

 

זאת העצה הכי טובה שתקבל. גם לאיכותי וגם לזול. חובה לבצע כדי לראות שמבצע את עבודתו.

פורסם

קניתי בעקבות המלצות פה בפורום (נראה לי בשרשור של הבלק פראיידי)סופטשל של reggata, 3 שכבות.

אטום לחלוטין לרוח ולמים, ועלה סביב 150 עד הבית.

ממליץ

פורסם
זאת העצה הכי טובה שתקבל. גם לאיכותי וגם לזול. חובה לבצע כדי לראות שמבצע את עבודתו.

תודה על העצה, בהחלט אפעל לפיה.

 

big1, אפשר לינק בבקשה? גם אני נתקלתי שלשום בלינק שeyali23 נתן וכמעט הזמנתי.

 

Cadillac ATS Premium 2015

 

Citroën C5 Aircross Shine PK 2021


×
×
  • תוכן חדש...