Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3752 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 55
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
מישהו מכיר אורבן של? מותג שנמכר בחנות של נגה עינת בגבעת השלושה. 350 ש"ח.

נראה טוב לא מדדתי כי מיהרתי.

אני שוקל לקפוץ לקנות אבל לא שמעתי על המותג הזה בחיים....

 

אתמול קפצתי לקנות בחנות שהמלצתי בהודעה הקודמת, לאחר מדידה הוא סביר אבל לא שיא האיכות.

הוא ממותג כבלנדסטון אבל בלי שרשום עליו (כנראה שפשוט היבואן מביא את המעיל הנ"ל ומשתמש בשם המותג הראשי)

בשביל 270 ש"ח בארץ לעומת שאר המחירים הוא בסדר, אבל החלטתי לקנות קולומביה ב419 ש"ח שההבדל באיכות גדול ושווה את התוספת הכספית.

 

אם מישהו מעוניין בהמצלה על החנות שמוכרת את הקולומביה ב419 ש"ח (הכי זול שאפשר היום למצוא בארץ זה ב500) בהוד השרון אשמח לתת.

פורסם

הזמנתי את ה REGATTA OCTAGON מאחד הקישורים שיש פה באיביי, אנגליה.

דבר ראשון - המעיל הגיע אליי תוך 6 ימי עבודה מרגע ההזמנה. ממש אצלי ביד.

דבר שני - אני 1.84 עם היקף חזה 40 - הזמנתי את המידה LARGE ולדעתי זה מתאים בול, לא רופף ולא הדוק לא ארוך ולא קצר מדי.

שלישית - המעיל עושה רושם של איכותי, חסין רוח ודוחה מים בצורה מעולה, נבדק עם צינור מים, כוס מים ואפילו קצת נס קפה :x

המעיל לא חם מדי ולא משאיר רצון של "יכל להיות לי יותר חם"

הפליז בפנים מאוד דק, אבל נוח

הריצ'רצ'ים נראים רציניים והמעיל עצמו - חלק שחוק, אין איפה לטעות יושב טוב על הגוף.

 

סה"כ עושה רושם של קניה מעולה בקצת פחות מ200 שקל בלי לצאת מהבית :).. טוב.. עד הדואר.

 

תתחדשו :)

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם
הזמנתי את ה REGATTA OCTAGON מאחד הקישורים שיש פה באיביי, אנגליה.

דבר ראשון - המעיל הגיע אליי תוך 6 ימי עבודה מרגע ההזמנה. ממש אצלי ביד.

יש לך מזל,

אני הזמנתי בראשון שעבר, גם כן מאנגליה, המעיל כבר שבוע בארץ ועדיין לא מופיע במערכת המעקב של הדאר :x

יום טוב גם לך

פורסם

תמיד טענתי שסניף הדואר שלי אוהב אותי יותר מדי :)

מצד שני - לפעמים מרגיש שפספרטו מביא לי את המשלוחים מסין ;)

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם

בשעה טובה גם שלי הגיע 8)

ממש בדקה ה90, היום אחרי הצהריים אני טס לפראג אז תהיה לי הזדמנות לבדוק אותו בגשם ורוח

יום טוב גם לך

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

טוב, אז היום קיבלתי את מה שהזמנתי לפני חודשיים:

http://www.aliexpress.com/item/Free-soldier-outdoor-sport-tactical-softshell-Hunting-Hiking-Clothing-camouflage-Waterproof-windproof-climbing-camping-Jackets/32356600435.html

 

מרגיש מאיכות טובה, המידה מתאימה בול וכנראה שלחורף הבא הוא יהיה נהדר :)

להשכרה: חתימה בפורום הרכב המוביל בישראל!


×
×
  • תוכן חדש...