Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3751 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

רכשנו לאבי מתנה מעיל כזה של קולומביה מסוג TITAN RIDGE. זה אחד הדברים הנוחים ואני מעוניין בכזה גם. השאלה היא האן יש דגם שאתם ממליצים אחר? עד 600 ש"ח בערך.

Mazda diesel rat in the making

Stay tuned

  • תגובות 55
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם (נערך)

ממליץ על ה softshell של חברת הבת של קולומביה Mountain Hardwear שנמכר בחנויות שלה, דגם Fairing, עולה 700 ש"ח במחיר מלא.

חודשיים של שימוש ומרוצה מאוד, המעיל הכי נוח שהיה לי, יושב מעולה על הגוף מאפשר תנועה מלאה ללא שום מוגבלות כלשהי, לפעמים מרגיש לי כמו סוג של סוודר/חולצה ארוכה. גם דוחה מים שזה פלוס גדול.

http://www.mountainhardwear.com/mens-fairing-jacket-1585681.html

 

המצחיק הוא שהציוד של חברת הבת לרוב נחשב לאיכותי יותר מזה של חברת האם קולמביה באותו מחיר.

עריכה אחרונה על ידי TheOne23

Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers

:-):arrow::idea:

פורסם

^ איך המעיל הזה מבחינת איוורור (Breathability) ?, וחסימת רוח?

ממליץ לקרוא את ההמלצה הזאת , הרי רוב הדגמים הללו הם Waterproof לא שזה כל כך נחוץ בארץ אלא שהדבר החשוב יותר הוא הBreathability בעיקר, וחסימת רוח.

 

השוואות של מעילים (ולא רק) ניתן לראות כאן

 

מת להזמין כבר משהו מאלו:

 

  • Marmot DriClime Windshirt
  • Patagonia Houdini
  • Arc'teryx Squamish Hoody

פורסם

סופטשל (כמו שאר הדברים בארץ) יהיה משמעותית זול יותר לרכישה בחו"ל, כך שאם יש לך אפשרות להזמין או מישהו שיכול להביא לך - עדיף.

עם זאת, בארץ נמכרים מעילי סופשל של חברת Aztec במחירים הוגנים ובאיכות שלא נופלת מקולומביה, Noth face וכל היתר.

אני קניתי בזמנו את שלי בחנות "שביל ישראל קולומביה" בצומת דבירה.

פורסם

מחזק את RBRB - אשתי נזקקה למעיל ונעלי פוך (נסיעה לחוו"ל), מדדה בחנויות של קולומביה (כולל חנות עודפים), אבל המחיר נראה גבוה. הזמנה מאמאזון אנגליה (מעיל) וצרפת (נעליים) חתכה כ-50% מההוצאה, והמוצרים הגיעו תוך כשבועיים עם שליח עד דלת הבית.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
ממליץ על ה softshell של חברת הבת של קולומביה Mountain Hardwear שנמכר בחנויות שלה, דגם Fairing, עולה 700 ש"ח במחיר מלא.

חודשיים של שימוש ומרוצה מאוד, המעיל הכי נוח שהיה לי, יושב מעולה על הגוף מאפשר תנועה מלאה ללא שום מוגבלות כלשהי, לפעמים מרגיש לי כמו סוג של סוודר/חולצה ארוכה. גם דוחה מים שזה פלוס גדול.

http://www.mountainhardwear.com/mens-fairing-jacket-1585681.html

 

המצחיק הוא שהציוד של חברת הבת לרוב נחשב לאיכותי יותר מזה של חברת האם קולמביה באותו מחיר.

 

מה שהכי "מצחיק" זה שהמחיר שלו לקנייה הוא 70 דולר.

 

http://www.amazon.com/Mountain-Hardwear-Fairing-Softshell-Mens/dp/B00LATMTEA

 

לא קונה שומדבר בחנויות של קולומביה.

עם התמחור שלהם, שיילכו לחפש...

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

D

מה שהכי "מצחיק" זה שהמחיר שלו לקנייה הוא 70 דולר.

 

http://www.amazon.com/Mountain-Hardwear-Fairing-Softshell-Mens/dp/B00LATMTEA

 

לא קונה שומדבר בחנויות של קולומביה.

עם התמחור שלהם, שיילכו לחפש...

תבחר מידה...

  

לפני 16 שעות, HybridBoy כתב:

1. לא אישרתי לך לצטט אותי לחתימה.

 

פורסם
מה שהכי "מצחיק" זה שהמחיר שלו לקנייה הוא 70 דולר.

 

http://www.amazon.com/Mountain-Hardwear-Fairing-Softshell-Mens/dp/B00LATMTEA

 

לא קונה שומדבר בחנויות של קולומביה.

עם התמחור שלהם, שיילכו לחפש...

לי יש כזה, קיבלתי מתנה מחבר שהיה בארה"ב.

המעיל די יפה, מלבד הבטנת מייקל-ג'קסון שלו (השיט המבודד שלהם בצבע אלומיניום כסוף זוהר מחריד). הוא מתפקד טוב מאוד בתור מה שהוא - סופטשל / ווינדברייקר. הייתי איתו בארה"ב לפני שבועיים והיה קר לאללה, בד"כ הייתי עם שכבה אחת ומעליה המעיל, הוא תפקד יפה מאוד בסה"כ אבל במז"א קר באמת (נניח, סקי) הוא לא יחמם מספיק.

כעת משתמש בו גם בארץ, אידיאלי למז"א שלנו כי הוא לא חם מדי אבל כן חם מספיק.

 

בחיים לא הייתי רוכש אותו בארץ, המחיר מגוחך. בארה"ב המחיר מאוד הוגן ובסה"כ משתלם.

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם
מה שהכי "מצחיק" זה שהמחיר שלו לקנייה הוא 70 דולר.

 

http://www.amazon.com/Mountain-Hardwear-Fairing-Softshell-Mens/dp/B00LATMTEA

 

לא קונה שומדבר בחנויות של קולומביה.

עם התמחור שלהם, שיילכו לחפש...

 

קודם כל מדובר ב120 דולר, שנית תוסיף שילוח לישראל וזה יגיע לאיזור ה600 ש"ח בקלות.

לא שאני מצדיק את המחירים שלהם בארץ, אני קניתי בכלל עם קופון של 500 ש"ח הנחה, במחיר מלא בחיים לא הייתי קונה.

Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers

:-):arrow::idea:

פורסם
קודם כל מדובר ב120 דולר, שנית תוסיף שילוח לישראל וזה יגיע לאיזור ה600 ש"ח בקלות.

לא שאני מצדיק את המחירים שלהם בארץ, אני קניתי בכלל עם קופון של 500 ש"ח הנחה, במחיר מלא בחיים לא הייתי קונה.

 

זה 120 דולר באתר של היצרן ו-70 בפועל (תבדוק אמאזון).

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

אשתי קנתה מעיל פוך כזה של קולומביה - גם עם הפנימית המבריקה - שוקל גרמים, מתקפל לתוך תיק קטן ומחמם אותה היטב בקור של לפלנד (טמפרטורה של 5-, כאילו היא על חוף הים בתל אביב באוגוסט).

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

שכחתי לציין בפוסט הקודם - המעיל עלה 280 ש"ח, כולל משלוח ושאר ירקות.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 


×
×
  • תוכן חדש...