Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3751 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 55
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

לא יודע להשוות לקולומביה או נורת׳, אבל אני לובש לעבודה סופטשל של רגאטה שנקנה לפני שנתיים ב-H&O ועד היום הוא כמו חדש (גם הסקוצ׳ים, ראיתי שמישהו התייחס לזה בשרשור).

נוח מאוד, עמיד לרוח וגשם אך לא מחמם. וזו בלווא הכי לא המטרה שלו.

You may kiss the bride.

בא לשאול על חשבון בנק, יצא נשוי. קארספורום.

פורסם
איך REGATTA לעומת מותגים ידועים יותר כמו קולומביה/north face מבחינת איכות?

יש לי סופטשל Gelert - מותג גנרי נוסף מאותה סדרה, ולדעתי אפילו מאותו מפעל אסייתי (רק יוצר במשמרת לילה). שנה וחצי בשימוש כמעט יומיומי עם חולצת T מתחת. נראה ומרגיש כמו חדש. מבודד היטב מקור גשם ורוח עד טמפ' של 10 מעלות, פחות מזה צריך כבר מעיל יותר עבה או שכבת בגדים נוספת.

 

אם המותגים היו עולים 20% יותר הייתי קונה, בהפרש הנוכחי זה פשוט לא שווה את זה לדעתי. אז המעיל של רגאטה יתחיל להתפרק אחרי ארבע שנים ולא אחרי עשר, לא נורא.

פורסם (נערך)

ישנה חנות בדרום עם מבחר ענק של סופטשלים מכל סוגי החברות הצבעים והסוגים, היום קניתי לאחד מהנגדים שם פליז סופטשל שחור של חברת Lippo פליז פרוותי מעולה ויפה (עלה 350), רק שהמחירים בהתאם לארץ לעומת חו"ל אך עדיין זולים משמעותית מחנויות מקבילות. בדיוק היום עשיתי אצלו קניה של ביגוד טרמי ועל הדרך הזמנתי פליז צבעוני של רגטה שמאוד אהבתי, תריצו חיפוש פליישופ (חנות עפה) בגוגל

עריכה אחרונה על ידי CartMan2oo5
פורסם

מישהו מכיר אורבן של? מותג שנמכר בחנות של נגה עינת בגבעת השלושה. 350 ש"ח.

נראה טוב לא מדדתי כי מיהרתי.

אני שוקל לקפוץ לקנות אבל לא שמעתי על המותג הזה בחיים....

נשוי לשתי חיפושיות 74 1300 האחת ידנית השניה חצי אוטומטית כבר לא חצי אוט' :twisted:.

וגם לסובארו בראט (טנדר ) 81 4X4.

פורסם

ביקרתי הערב ב- H& O ומסתבר שהם עשו מבצע חיסול על הסופשל של רגאטה - 200 ש"ח לדגם Cera III.

לצערי הגעתי כשנשאר פריט אחרון, והוא היה במיסה SMALL, אחרת הייתי קונה.

 

Cadillac ATS Premium 2015

 

Citroën C5 Aircross Shine PK 2021

פורסם

תודה רבה איש יקר, אתה אף פעם לא מאכזב. כמה אירוני זה שבמידה מדיום שאותה אני צריך אין בלינק. אבל אני בטוח שתמצא לי :)

הפוך עליי, אבל אז תהיה לי בעיה לבחור על מה ללכת: על האוקטגון או ה - CERA III.

צרות טובות:)

 

Cadillac ATS Premium 2015

 

Citroën C5 Aircross Shine PK 2021

פורסם
מישהו מכיר אורבן של? מותג שנמכר בחנות של נגה עינת בגבעת השלושה. 350 ש"ח.

נראה טוב לא מדדתי כי מיהרתי.

אני שוקל לקפוץ לקנות אבל לא שמעתי על המותג הזה בחיים....

 

אתמול בערב בדיוק מדדתי אותו באותה חנות.

 

איכות סבירה, דגם סיני זהה לעוד מס' מותגים אשר כולם קונים מאותו מפעל ורק משנים את השם.

אפשר למצוא אותו בהרבה יותר זול בחנויות אחרות.


×
×
  • תוכן חדש...