Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3838 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי, אני זקוק להמלצה למגבר מונו שיתן לי 1000rms ב3 אום למטרת sql,חשוב שיהיה איכותי.

פתוח ליד 2,הזמנה מחו"ל.

תקציב עוד לא הגדרתי כי אני לא יודע מה הטווחי מחירים שנעים למגברים כאלו.

אני יודע שזה לא זול.

תודה.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

  • תגובות 34
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אתה כנראה יודע שמגברים בדרך כלל לא נמדדים ב3 אוהם.

הייתי ממליץ לחפש מגבר שיודע לתת 700-800 ב4 אוהם.

 

כמובן שיש לך את JL 1000/1 שאמור לתת לך אותו הספק בכל התנגדות, אבל יקר מאוד.

הייתי ממליץ גם להסתכל על DC2.0, הנתונים שלו מאוד אנדרייטד.

לגבי יד 2, האופציה העדיפה, אבל יהיה לא קל למצוא מגבר כזה שעונה על הדרישות, לפחות לא ממה שאני ראיתי שם בזמן האחרון.

פורסם

זה נראה לי כמו משהו קרוב מספיק לדרישות:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?580138

 

וסתם משיטוט ברשת קפצו לי לעין כחדשים אלפיין PDX-M12 וסאנדאון SCV-2000D או ה-3000. כמובן שאפשר להמשיך לשוטט ולמצוא עוד, אבל בלי תקציב זה קצת קשה להתמקד אני מניח.

פורסם

אני מניח שתקציב סביבות ה3K יהיה מספיק.

המגבר של ארק נשמע מעניין והמחיר גם טוב,איך המגברים שלהם? ולמה המגבר מוציא ב2 אום יותר ממה שהוא מוציא ב1 אום? בדרך כלל זה להפך.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם

כנראה שהוא לא יציב לחלוטין ב-1 אוהם ולכן יש איזושהי רגולציה להספק המירבי בהתנגדות כזו.

הדעה הרווחת היא שמדובר במגברים איכותיים למדי (ובל נשכח שהתוצרת של ארק משווקת ע"י יוסי אלפיין).

בקש תגובתו של אדי שנוטה להלל את המותג ואת המעצב שלהם רוברט זף. :wink:

פורסם

בנוגע לארק אודיו

אם זה ה FD 1200.1 מדובר בסידרה של מגברים שעוצבו ע"י Chip Foose

אלו מגברים שניבנו עלמנת לתת תמורה טובה לכסף ,והם אכן מספקים את הסחורה

אני לא אוהב לדבר על ציוד משומש על גבי הפורום אני רק אגיד

שכחדש המגבר הזה נימכר במחיר משמעותית יותר נמוך מהמקביל מסידרת ה KS.

 

 

אם זה ה ks 1200.1 זה מגבר ברמה גבוהה מסידרה איכותית

ובמחיר הזה בהחלט אופציה טובה.

 

בתקציב שלך ההמלצה שלי היא Rockford Fosgate T-1000bdcp

ברכישה מחו"ל כמובן.

פורסם

היחידים ששמעתי הם האלפין pdx m12 והרוקפורד שהומלץ מעלי. שניהם מגברים מעולים. אני אוהב את הסדרה הזו של אלפיין, כל המערכת שלי מוגברת עליה. שווה את מחירה רק ברכישה מחו''ל.

ה m12 מסתובב בחתימה של מישהו מהפורום עם מערכת של בוסטון (קומפוננט spz) שאיני זוכר את שמו.

אולי ממנו תוכל לקבל פרטים נוספים עליו.

פורסם

אמממ - 12345

 

http://zedaudiocorp.com/index.php/products/minotaur/item/minotaur-2.html

 

אם הייתי מחפש מונובלוק בתחום הכוח הזה - הייתי משקיע את הכסף שלי שם.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

בתגובה ל-NisoS16 -

זה יהיה חד משמעי אולי אם אתה מביא אותו במזוודה.

לפחות ממה שאני רואה מחירו בחו"ל מתחיל משווה ערך לכ-2200 ש"ח.

בתוספת שילוח ומיסים זה מגיע למעל 3000. ואז נכנסת גם שאלת האחריות.

פה הוא נמכר ב-4K, ופה ההוא נמכר ב-3K (אם כי לא ברור לי רמת העידכון והפעילות של החנות).

פורסם

תאמת כן, חד משמעית זה רק למזוודה. אחרת - הייתי בודק כמה זה כדאי לעומת אלטרנטיבות אחרות באותם המחירים שאולי ישנן. ואני בכל אופן טיפה משוחד לטובתם.

פורסם (נערך)

אברר עם הבחור על איזה דגם של ארק מדובר.

מה עם מגברים של גלדן אודיו? כרגע יש לי 4 ערוצים של אודיו סיסטם והבנתי שזה אותם מגברים, אני מבסוט לגמרי מהמגבר,וגם המחירים טובים.

האלפיין יוצא יותר יקר בהזמנה מחו"ל.

עריכה אחרונה על ידי ArikC

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם

בארץ ראיתי מחירים בין 3 ל3 וחצי עליו.

במקרה הזה אני לא חושב שכדאי להזמין מחו"ל ולהתעסק עם חוסר אחריות.

בנוסף המגבר של הארק זה דגם ks1200.1

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם

ה ks1200.1 הוא מגבר מצויין בטופולוגיה קלאס GH זהה לטופולוגיה במגברי גנסיס מסידרת הפרופייל

זאת סידרה איכותית ואופציה טובה ,שווה להיכנס למשא ומתן לרכישת המגבר הנ"ל.


×
×
  • תוכן חדש...