Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3842 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

מה זה קלאס GH? פעם ראשונה שאני שומע על מגבר בקלאס כזה,בנוסף הפרופייל זה לא הסדרת כניסה של ג'נסיס?

החשש היחידי שלי כרגע בנוגע לארק אודיו,שהוא מושך 130 אמפר במקסימום,המגבר הנוכחי מושך 75 והוא קלאס AB,ולא חלש בהפרש גדול מהארק.

עוד שאלה קטנה ברשותכם.

את כל הכיוונים אני עושה מה80PRS,במגבר הנוכחי אני יכול לעבוד FULL RANGE,במרבית המגברים שראיתי עד כה אין אופציה לביטול מוחלט של הקרוס במגבר,מה עושים במצב כזה במידה ואני מעוניין לכוון רק מהHU?

חיתוך גבוה מהמגבר ואז חיתוך כמו שאני רוצה מHU?

עריכה אחרונה על ידי ArikC

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

  • תגובות 34
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

לשאלתך הנוספת - כן, האופציה היחידה שלך היא חיתוך גבוה במגבר וחיתוך נמוך יותר בHU.

במגברים כאלו נקודת החיתוך הגבוהה ביותר של המגבר היא גם בדרך כלל הנקודה הגבוהה שלו על הנייר מבחינת טווח תדרים (frequency response בדפי הנתונים), ככה שמהבחינה הזאת החיתוך הגבוהה במגברים כאלה הוא FULL RANGE מבחינת המגבר.

הייתי מניח שגם למגברים עם אפשרות לביטול הקרוס (כמו הנוכחי שלך) יש קרוס פנימי שמונע עבודה מתדר מסויים, לפי העדפות היצרן. ייתכן שאני טועה, אבל זה פשוט נשמע הגיוני.

פורסם

קלאס GH היא טופולוגיה שידרוג של קלאס AB כמו שקלאס BD הינו שידרוג של טופולוגיה קלאס D

מערכת החשמל תעמוד בפני עומס גבוהה יותר עקב השידרוג הנ"ל.

פורסם

האמת אני לא מכיר את המגברים של dc,וההרגשה שלי שיש קצת הייפ לא הכי מוצדק מסביב למוצרים שלהם והחלטתי לדבוק בחברות קצת יותר מוכרות ושנחשבות איכותיות.

והאמת נסגרתי על 3 מגברים כרגע, או האלפיין pdx m12 או הארק אודיו ks1200.1 או גלאדן אודיו spl 1800.

את כולם אני יכול להשיג במחירים טובים.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם

לי יש DC 1.2K ואני מאוד מרוצה ממנו, שדרגתי מ JL 500/1 והשדרוג היה משמעותי, מגברי DC ידועים שנותנים מעל המוצהר ואיכותיים מאוד.

פורסם

האם הדאמפינג פאקטור צריך להוות גורם משמעותי בבחירת מגבר?

האלפיין pdx m12 מתהדר בנתון של 1000, ראיתי מגברים מחברות טובות שנעים בסביבות ה300-500.

יש סיבה להעדיף את האלפיין על פני מגברים אחרים בגלל הדאמפינג פאקטור?

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם

אולי מישהו ידע להסביר יותר טוב, אבל למיטב הבנתי זה קודם כל נתון שחשוב להסתכל עליו בעיקר כשזה נוגע לתדרים נמוכים.

ובהתאם הוא למעשה משתנה כתלות בהתנגדות של האלמנט ולמעשה התדר המנוגן.

הבעיה היא שלא תמיד מפורסם מה היו תנאי המבחן של המדידה ולכן קשה להשוות בין נתונים מפורסמים של מגברים.

בנוסף, קראתי שמעל תוצאה של 50 הענין במילא לא ממש שמיע (אולי פחות נכון כשזה מגיע לסאב).

פורסם

בשפה פשוטה, נתון הדאמפינג פקטור אומר כמה טוב המגבר ישלוט על הרמקול.

שזה אומר כמה מהר הממברנה תחזור למצב המוצא שלה. רלוונטי בעיקר לתדרים נמוכים כאמור.

בתכלס, זה אומר יותר דיוק, יותר פאנץ'.

 

מגבר בעל דמפינג פקטור נמוך, יגרור תוצאה של מריחת תדרים, משום שהממברנה לא תחזור מספיק מהר למצב המוצא שלה.

לגבי המגברים שציינת, צריך לבדוק באיזה תדרים הנתון הזה נמדד.

פורסם

אריק, דאמפינג פקטור נמדד בתדר נתון. כשאתה רואה נתון מפוצץ כמו 200 או 1000 זה לרוב כאשר המדד הוא לתדר 1 קילו.

 

למגבר שאמור להרים סאב וופר אתה מחפש מדידה בתדר 100 הרץ ומטה.

 

מגברי זד אודיו למשל נותנים לך נתון של 80 אבל בתדר 40 הרץ וזה מעיד על מגבר עם יכולת ריסון מעולה.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

כמותג, זה מותג על היום, גלאדן בשיתוף עם מוסקוני.

 

אני מצפה שהוא יעמוד בהצהרות שלו.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

אדי, תוכל להסביר את הקשר לתדר המדידה?

כל מה שמצאתי מתייחס לכך שדמפינג פאקטור נקבע כיחס בין התנגדות היציאות של המגבר ללא עומס לבין התנגדות האלמנט שמחובר.

עכשיו נכון שכתלות בתדר יש גם שינוי בהתנגדות האלמנט, אבל זה כמובן משתנה בין האלמנטים השונים.

אני גם לא מבין את הקשר להספק המגבר אם קיים כזה לענין המדידה הנ"ל.

פורסם

תם,

 

העליתי לכאן מספר שרשורים בנושא משותף, מיומנו של סטפן מנטץ

 

באחד מהם תירגמתי את ההסבר שלו לנתון הזה.

 

מציע לקרוא את חוברת ההדרכה של הלוויתן.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3


×
×
  • תוכן חדש...