Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3638 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בוקר טוב,

אתמול בת זוגתי נסעה ליד רכב שחנה באדום לבן כשלפתע ילד פתח את הדלת האחורית עלייה.

הנזק אצלי-מראה ימין שבורה(יש לי רק צד ג") ואצלו כל הדלת התעקמה ולא נסגרת בכלל.

דיברתי עם הבחור היום ואין לו שום טענות מצידו,הפעיל ביטוח ומודה באשמה.

אצלי הנזק מזערי,280 שקל למראה חדשה.

אם הודיע לביטוח שלי שידרשו תשלום מהחברה הפוגעת הפרמייה השנתית שלי לא תעלה?

כמו כן האם אני צריך לשלם השתתפות עצמית?

 

תודה רבה.

HU:PIONEER 5850MP,COMP:RAINBOW DREAM LINE SLX265,AMP1:JBL 75.4,AMP2:BAZOOKA ELA60.2

 

 

פורסם

אם הוא מודה אז לא תצטרך לשלם השתתפות עצמית.

הבעיה שמינסיון אם חברות ליסינג הן יגררו אותך למשפט או שסתם יסרבו לשלם וזה מניסיון של כמה מקרים כתובע.

פורסם

תבדוק מול חברת הליסינג מה הם רוצים לעשות, איזו אפשרות מועדפת עליהם :

1. להחליף מראה והם ישלמו לך 280 שח החזר.

2. דוח שמאי + החלפת מראה. זה יעלה להם יותר...

 

אם תגיע לנציג עם הגיון בריא, יעדיפו לשלם לך עלות החלפת מראה ולגמור סיפור.

 

אפרופו חברת ליסינג - איזו חברה זאת ?

האם אופרייט ?

פורסם

הרכב הוא של חברת מטבחים כמו שרואים בתמונה,

הבחור אומר שמבוטח בפניקס ונתן לי מספר של הסוכן שלו,

נראה מה הסוכן יגיד.

HU:PIONEER 5850MP,COMP:RAINBOW DREAM LINE SLX265,AMP1:JBL 75.4,AMP2:BAZOOKA ELA60.2

 

 

  • 6 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

מקפיץ!

סידרתי את הנזק עצמאית,שלחתי קבלות לסוכנת וכמובן גם פרטי בנק וכו.

היא מסבנת אותי כל הזמן שהינה היא בדיוק מטפלת בזה וכו וכו וכו.

פעם אחרונה הבטיחה עד סוף מאי אם לא נכנס כסף מהביטוח של הנהג הפוגע היא תחזיר לנו כסף בעצמה.

אז נכון להיום כמובן אין שקל בחשבון לא מהסוכנת ולא מהביטוח של הנהג הפוגע.

התקשרתי אל הגברת ושוב חוזרת המנגינה "אני בדיוק מטפלת בזה,הנה אני בתל אביב,שלח לי שוב מייל עם הפרטים וכו".

 

איך אפשר להתנהל בצורה הטובה ביותר במצב הנ"ל??

כמובן שאף אחד ממשפחתי לא יבטח אצלה לעולם יותר.

אומנם הסכום בקושי 300 שקל אך עדיין העניין מרתיח אותי מבחינת התנהלות הסוכנת ואני מאוד אשמח ללמד אותה לקח וכמובן לקבל את כספי.

HU:PIONEER 5850MP,COMP:RAINBOW DREAM LINE SLX265,AMP1:JBL 75.4,AMP2:BAZOOKA ELA60.2

 

 

פורסם

בטוח.

זה הנזק היחיד.

מה לגבי ההתנהלות מול סוכנת הביטוח?

 

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

HU:PIONEER 5850MP,COMP:RAINBOW DREAM LINE SLX265,AMP1:JBL 75.4,AMP2:BAZOOKA ELA60.2

 

 

פורסם

בית משפט לתביעות קטנות לוקח להכין תביעה חצי שעה + אגרה (כמובן שאתה מוסיף אבדן ימי עבודה ועגמת נפש) + תלונה במפקח על הביטוח שלוקח להכין 10 דקות און ליין. ואז נראה מי ירדוף אחרי מי.

פורסם
בית משפט לתביעות קטנות לוקח להכין תביעה חצי שעה + אגרה (כמובן שאתה מוסיף אבדן ימי עבודה ועגמת נפש) + תלונה במפקח על הביטוח שלוקח להכין 10 דקות און ליין. ואז נראה מי ירדוף אחרי מי.

 

ממש לא.

בלי עגמת נפש.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

לגבי סוכנת ביטוח - מצטרף להצעה להגיש תלונה למפקח על הביטוח (אך לא הייתי מצפה ליותר מדי)

לגבי הנזק - לפנות ישירות לחברת הביטוח. יש להם מוקד שמטפל בנושאים כאלו.

הנחיות - בקישור המצ"ב :

http://bit.ly/29w5W0N

פורסם

כל מצב שהיית אמור לקבל תשלום ממישהו נותן שרות שלך שממונה על כך, כמו הביטוח שלך, והוא מטרטר אותך, עד כדי הגשת תביעה ותלונה במפקח על הביטוח, זו המהות של עגמת נפש.

פורסם

אתה צודק אכטונג בתיאוריה

 

בחיים, בית המשפט לתביעות קטנות לעיתים נדירות פוסק עוגמת נפש.

 

במקרה המתואר כאן ניתן לנסות לתבוע 300-500 ש"ח וגם אז כאמור סיכוי קלוש לקבל.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

התקשרה הגברת והודיעה שבידה צ"ק של 255 שקל שזה בדיוק הסכום שהגשנו.

למזלנו סוף החודש נגמר הביטוח אז דרכינו נפרדות.

 

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

HU:PIONEER 5850MP,COMP:RAINBOW DREAM LINE SLX265,AMP1:JBL 75.4,AMP2:BAZOOKA ELA60.2

 

 

פורסם
אתה צודק אכטונג בתיאוריה

 

בחיים, בית המשפט לתביעות קטנות לעיתים נדירות פוסק עוגמת נפש.

 

במקרה המתואר כאן ניתן לנסות לתבוע 300-500 ש"ח וגם אז כאמור סיכוי קלוש לקבל.

 

בתביעת 280 ש"ח בבימ"ש לקטנות, 300 ש"ח זה 100% עגמת נפש. זה אחלה כסף יותר מחישגד.בכל מקרה הנ"ל כבר לא רלוונטי

×
×
  • תוכן חדש...