Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קניה של מסך 75 אינץ' מארה"ב - אפשרי?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3739 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

לאחרונה נכנס לאשתי ג'וק לראש, מסך ה 50" בסלון קטן מידי, וצריך 65-75 :-)

בארץ מחירי 75 אינץ' מתחילים סביב 15.5 אלף, וגם זה רק ביבוא מקביל.

ראיתי את הסוני הזו, 75", שדרך "אמאזון קונים בשבילך" של BUY2USA,

יחד עם מבצע השילוח שלהם לכבוד ה BF, יוצא סביב 12 אלף שקל.

אומנם הובלה ימית, אבל אין לי בעיה לחכות חודש וחצי חודשיים למחיר כזה.

השאלה היא, מסך כזה יעבוד בארץ בלי בעיה? הבנתי שבארה"ב בגלל שזה

NTSC וכד', וגם מתח שונה, אז לא כל המסכים יתמכו בשידורים וברשת

החשמל בארץ, אבל שיש יוצאים מהכלל, כמו סוני או שארפ. למישהו יש ידע

בנושא?

המסך הזה נמכר ביבוא מקביל בארץ סביב 17.5 אלף שקל, ומדובר כאן

בהפרש דיי גדול. אם זה רק פלאג אנד פליי, יחד עם השירות של BUY2USA,

שבעצם לוקחים אחריות על השינוע, זה יכול להיות דיל לא רע. מה אומרים המומחים?

עריכה אחרונה על ידי Oshri
  • תגובות 54
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

לדעתי הפער במחירים לא מצדיק את הסיכון:

1. כשל בהובלה שעלול לגרום לנזק למוצר. לתבוע ולקבל פיצוי יקח נצח

2. אין אחריות

3. בעיות אפשריות כמו מתח שונה דורש שנאי בגודל אבטיח, חוסר תאימות לתקני השידור בארץ ועוד

"Weyland Yutani Corp - "Building Better Worlds

Porsche GT4, Subaru BRZ, Audi A3

 

פורסם

תודה על התשובות, אבל:

1- בגלל זה למרות שעצמאית אפשר בזול יותר, אני מתכוון רק לרכישה דרך BUY2USA.

2- ידוע, אבל גם אחריות של יבוא מקביל שווה לת*ת. ויבואן רשמי כבר עולה סביב 22.

3- את זה אני יודע, ובגלל זה שואל אם יש דגמים שכן עובדים בלי התאמות כאלה.

פורסם (נערך)

תודה חברים, אבל 55 קטן, ומקרן זה משהו שמצריך התעסקות, אז גם לא בא בחשבון.

אדידס, אחות אין :-) ובוא נגיד שגם מבחינה מוטורית, אשתי גם בראש הזה. למשל שזרקתי

לה לפני איזה חצי שנה, אולי נקנה 520 כמו ש-*** קנה? מה, 520? זה עגלה...

וגם מכוער שיש אגזוז רק בצד אחד...בקטע הזה אכן זכיתי :-)

עריכה אחרונה על ידי Oshri
פורסם

יש בחול מבצע בטרגט על טלוויזיה 4K של וזיו ב תחזיק חזק ב-600$ יש קופון של משלוח ומס בחינם.

 

רק עכשיו שמתי לב שהצעת את ה VISIO. הבנתי שזה מותג מוכר יחסית בארה"ב, שלוקח את כל החלקים מחברות

שונות שמייצרות(בדומה למה שעושים הסינים עם הסמארטפונים), ולפי מה שראיתי ניתן להביא 4K 70 אינץ' בסביבות

11000 שקל, אבל אני לא מכיר כ"כ את המותג, וגם לא לגבי התאימות שלו לארץ.

פורסם

צודק התאימות היא הבעיה הכי גדולה אנחנו צריכים טלוויזיה שתומכת ב-50HZ באמריה זה 60HZ.

אגב קוד הקופון הוא dutyfree .לכידה.jpg

פורסם

הביקורות מאוד "פושרות" באמזון,

 

משום מה הקישור מפנה לאתר אחר תריץ חיפוש ותראה.

 

שים לב לזליגות אור, בנוסף:

-האם צריך שנאי ל220?

-אם המסך אינו תומך ב-50HZ תהיה בעייה בממירים של יס\הוט עם התמונה (דרך HDMI).

-מה אם היא נפגמת בדרך?

-מה קורה כאשר יש זליגות אור קיצוניות?

-במידה ויש מספר פיקסלים שרופים?

 

שליחה חזרה? מיילים? טלפונים?, לדעתי כאב ראש אחד גדול.. ולא בטוח עד כמה משתלם בכלל.

יש לקחת את כל זה בחשבון.

פורסם

הביקורת על הויזיו סדרה M דווקא טובה מאוד, לפחות כך חשבו ב rtings

-צריך שנאי ל220

-מישהו מ HT דיבר עם התמיכה של ויזיו ואמרו לו שהטלויזיה תומכת ב 50\60 HZ, וכבר ראיתי הרבה טלויזיות מארה"ב שתומכות (ע"ע סמסונגים גרסאות UN ביבוא מקביל בארץ)

 

אם הייתי צריך טלויזיה, הייתי שוקל ברצינות להזמין אותה, זה מחיר רצפה לטלויזיה באיכות כזאת, ואני לא מדבר רק על ה 4k

אלא על שאר היקרות כמו contrast ו black uniformity

פורסם

אל תתפוס אותי במילה, אבל יש שרשור 5 עמ על הטלויזיה ב HT וזה מה רשום

לי אישית גם ככה אין הוט או יס בבית, רק קודי, ככה שלי כנראה לא צריך שום תוספת חוץ שנאי


×
×
  • תוכן חדש...