Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קניה של מסך 75 אינץ' מארה"ב - אפשרי?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3740 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 54
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

הייתי לוקח בעירבון מוגבל את מה שהנציג אמר, אמנם תומכת ב50HZ אבל לא בPAL, מה זה אומר יעבוד או לא, אני לא יודע.

 

נגיד וכל זה בסדר,

מה אתה עושה במקרה שהיא מגיעה תקולה כמו שרשמתי, או שיש תקלה לאחר זמן מסויים?

שולח חזרה ? מסכים להחזר של חצי מהסכום?

 

אפשרי כמובן להזמין אבל צריך לחשוב טוב טוב לפני זה, ולא להתעוור מהמחיר.

 

אגב הLG בוואלה אחלה מחיר, ביקורת כאן

פורסם

לא ברור מה זה תומכת 50HZ אבל לא תומכת PAL, מסכים איתך שצריך לקחת הכל בערבון מוגבל

אבל בכל זאת קראתי מספר שרשורים ב AVS והיו שם אנשים שעברו מארהב לאירופה עם LG\סמסונג ולאף אחד לא הייתה בעיה עם 50 HZ

רק היו צריכים שנאי.

 

לגבי ההחזרות\תקלות, אם השירות של טרגט הוא כמו של אמזון, הוא יקבל יחס טוב במקרה של בעיה

פורסם

השירות של אמזון נחשב מעולה - ומניסיוני בתוך ארה״ב אכן מעולה.

אין סיכוי שהשירות והמדיניות החזרות של טארגט מתקרבת.

ספציפית במחיר הזה אגב יש כבר 4K (לא תלת מימדיות) 65״ מעולות.

(זה מה שאני עשיתי - בארה״ב מאמזון)

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם
רק עכשיו שמתי לב שהצעת את ה VISIO. הבנתי שזה מותג מוכר יחסית בארה"ב

מוכר כמו מחמם אמבטיה גולדסטאר :)

זה האוף ברנד שקיים ברוב המקומות - כלומר כשאתה רוצה משהו זול סיני.

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

כן אבל הרוב מדובר על מוצרים שלא במידות ובמשקל הזה,

לא סתם אמזון לא שולחת את אותן טלוויזיות -ואם כן המשלוח בשמיים,

מדובר על 35 ק"ג ,ומידות של מטר שבעים על מטר (!) שלא יכנסו בכל רכב אפילו.

פורסם

אושרי - אני לא רואה הוט ויס - אז כל השיטות שידור וכו לא ממש רלוונטי.

אני בעיקר משתמש בPS4 , אפל טיוי (החדש , והקודם) והאפליקציות בסמארט טיוי בשביל התוכן מאמזון פריים (כמו נטפליקס).

אז אין לי מושג לגבי מולטי סיסטם - כי אני לא משתמש במשהו שקשור לשיטת שידור מסוימת.

בגדול - נשמע לי קשקוש ואין סיבה שבימינו כל טלוויזיה לא תוכל להציג 50 או 60 הרץ.

 

הבעיה עם להביא משהו לארץ זה בעיקר עלויות המשלוח כתלות בגודל.

מקבוקים - זולים פה יחסית וקל להביא.

כנ״ל טבלטים (אמזון פייר הבסיסי - 50 דולר , אייפד מיני אפשר למצא סביב ה300 דולר לנוכחי ו200 דולר לקודם) ואייפונים.

 

טלוויזיות נורא זולות גם כן וקונסולות (עכשיו אפשר בגלל המבצעים לקראת Black friday - אפשר למצא גם PS4 וגם XBOX לדעתי ב350 או אפילו 300 דולר עם משחק).

 

יש הרבה דברים לא זולים פה - יותר קשורים למחייה - אבל מבחינת קניות - הרוב יותר זול.

יוצאי דופן זה בעיקר Brandים אירופאים שעולים בערך כמו בארץ או זולים באחוזים בודדים אחרי שמחשיבים מיסי קניה.

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם
תודה חברים, אבל 55 קטן, ומקרן זה משהו שמצריך התעסקות, אז גם לא בא בחשבון.

אדידס, אחות אין :-) ובוא נגיד שגם מבחינה מוטורית, אשתי גם בראש הזה. למשל שזרקתי

לה לפני איזה חצי שנה, אולי נקנה 520 כמו ש-*** קנה? מה, 520? זה עגלה...

וגם מכוער שיש אגזוז רק בצד אחד...בקטע הזה אכן זכיתי :-)

 

אני משתמש במקרן שקניתי ב1,600 ש"ח לפני 4 שנים באסיה. עד היום אני בהלם שהוא עובד בכל פעם שאני מדליק אותו. אני רואה יום יום טלוויזיה מאז ובאיכות סבירה מאוד (לא FHD מן הסתם אבל סביבות הHDr) ובמסך עצום (בערך 90 אינץ'). חווית הצפיה השתנה ומאז אני בז למסכים קטנטנים של 65". החסרון: רעש מאוורר וחובה לסגור חלונות. בשבילי זה פרפקט כי אני רואה טלוויזיה רק בלילה. תשקיע עוד כמה אלפים ויהיה לך מקרן שנראה גם ביום והוא גם שקט. מקרן זה מדהים, זה ממש מבאס לחזור אחורה לטלוויזיה קטנטנה.

פורסם

במחיר של הסוני 75" אפשר לקנות את מקרן 4K מדגם VPL-VW1100ES גם כן של סוני, שעדיף עליו בכל פרמטר אפשרי ומאפשר להגיע עד 300", האשה בטוח לא תתלונן עם כזה גודל. :wink:

ה VW1100ES עולה כ2000$.

Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers

:-):arrow::idea:

פורסם

תודה על ההצעות חברים, אבל מקרן לא בא בחשבון. רק מסך. ושורה תחתונה, עדיין לא הבנתי אם

המסכים מארה"ב יתמכו או לא בשידורים של הוט/יס, וגם חיבורים אנאלוגיים כמו קומפוזיט.


×
×
  • תוכן חדש...