Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Black Friday 2022 או: גיבוב הקניות הרשמי של CF


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1306 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אם זה מעניין מישהו: הזמנתי טאבלט Chuwi HiBook Pro מ Banggood - הגיע תוך 8 ימים בלי לעצור במכס.

זריזים.

הזמנתי chuwi hi10pro מאליאקספרס. נראה כמה זמן יקח..

פורסם
כלומר? אמאזון יקחו על עצמם 500 ש״ח נוספים במיסים? ד״א נראה לי שמדובר (כפי שמישהו כתב) בחנות שמוכרת דרך אמאזון ולא בקניה מאמאזון עצמם.

 

המוכר היה אמזון, אפשר לבחור בצד ימין את זה. כברירת מחדל אתה מקבל את המוצר מהמוכר הזול ביותר.

 

בכל מקרה, אין הפתעות, זה כל היופי פה. מקסימום, וזה לא קורה הרבה, יבטלו את המכירה.

!AWDSOME

פורסם (נערך)

אוזניות Xiaomi Hybrid Pro HD ב21.28$ בשימוש קופון 05350e

3f39fef7-c12c-4337-affa-5a2d2a5c87de.jpg

יש עליו דיון בhead-fi:

http://www.head-fi.org/t/825485/xiaomi-in-ear-headphones-pro-hd-2-1-hybrid#post_13000648

 

קופון של 20% הנחה למחשבי TV BOX /MINI PC:

20%HP3RD

מוצע שם גם מחשב מיני כולל WIN10 מבוסס פנטיום N4200 ה-Voyo V1 ב194$ לאחר הנחה במקום ~240$.

מגיע עם4GB/32GB פלוס כונן 128GB SSD וניתן להוסיף כונן 2.5" או לשדרג את הרכיבים:

761a66ad-fbde-171e-068e-3882b04e78b0.jpg

ראיתי שיש הרבה סקירות ביוטוב- תיבדקו אם זה שווה.

עריכה אחרונה על ידי hwgeek

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם (נערך)
קופון או דיל טוב יותר על הסווללה הזו של שיומי יש?

http://www.geekbuying.com/item/Original-XIAOMI-20000mAh-Power-Bank-2---White-375372.html

קח בחשבון שלא בטוח שתגיע לישראל כלל.

יש בעייות קשות במשלוח סוללות/מטעני ליטיום דרך חברות התעופה ודברים נפסלים במכס של המדינות ששולחות

בנוסף קח מטען שיש לו יכולת טעינה מהירה לתמוך בטלפונים החדשים Q.C 2.0 או Q.C 3.0

שתקצר זמנים

למשל

http://www.geekbuying.com/item/Original-XIAOMI-20000mAh-Power-Bank-Dual-USB-External-Battery-for-XIAOMI-Apple-MacBook-Samsung-HTC-Google-Blackberry-358007.html

עריכה אחרונה על ידי kobi_g

קובי

:-)

פורסם

וואלה שאלה של העדפות ידידי.

קרא חוות דעת על כל אחד מהדגמים.

כפי שתמיד אני אומר הבחירה בידיך.

פורסם
כן אבל אין זמינות מיידית רק מה 14.3 ורק לצבע כסוף

3030 שח עד הבית.

https://goo.gl/VYbYMo

 

image.png

 

ואוו תודה! תגיד זה פתוח לישראל נכון? לא תהיה בעיה עם חברות הסלולר?

×
×
  • תוכן חדש...